0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
35 000 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 7 вер. 21:24
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Відомості про справу Харківський окружний адміністративний суд Єдиний унікальний номер справи 520/12782/2020 Адміністративний позов Номер провадження П/520/15704/2020 Дата реєстрації 23.09.2020 Склад суду Чудних С.О. Сторони у справі Відповідач (Боржник): Північно-східний офіс Держаудитслужби, Представник позивача: Адвокат Шпіньова Олена Михайлівна, Позивач (Заявник): Комунальне підприємство Харківської обласної ради "Харківські обласні комунікаційні системи" Суть спору про скасування висновку Стадія розгляду (Дата) 23.09.2020 Стадія розгляду (Назва) Призначено склад суду
КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ХАРКІВСЬКІ ОБЛАСНІ КОМУНІКАЦІЙНІ СИСТЕМИ» (надалі – КП ХОКС) було розглянуто Висновок за результатами моніторингу ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (ID моніторингу, UA-M-2020-09-07-000043). За результатами розгляду, повідомляємо наступне. Процедура закупівлі по предмету: “30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) Апаратно-програмний комплекс з комплексною системою захисту інформації – 401 комплект” була оголошена 24 січня 2020. Станом на 24 січня 2020 року діяла редакція Закону України “Про публічні закупівлі” зі змінами від 01.12.2019 (попередня редакція), тому відповідно до п. 6. розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року (в редакції від 19.04.2020 року), до зазначеної закупівлі застосовуються норми редакції Закону України “Про публічні закупівлі” зі змінами від 01.12.2019 Відповідно до положень тендерної документації передбачено, що: “Усі документи, що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції, повинні бути скановані з оригіналів або копій (якщо надання копій передбачено тендерною документацією) у вигляді електронного (-их) файлу (-ів). Усі файли повинні мати розширення .pdf, .jpeg, .jpg, .png та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних (виняток складає електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП).На документи, які надаються в електронному вигляді учасник обов’язково повинен накладати ЕЦП/КЕП.” Водночас, тендерною документацією не було встановлено вимоги про надання учасниками виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Відповідно до ч. 3 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» (попередня редакція) Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Інформація, яка міститься у виписці з єдиного державного реєстру юридичних осіб є відкритою, та будь-яка особа може її отримати на веб-порталі Міністерства юстиції України https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search. Це також підтверджується листом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №3304-04/2361-06 від 16 січня 2020 року, яке є Уповноваженим органом та відповідно до ч.3 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» (попередня редакція) щороку до 20 січня та додатково у разі потреби, оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним. Також, інформацію про відсутність заборгованості зі сплати податків та зборів, учасник-переможець надавав відповідно до вимог тендерної документації в паперовому вигляді з супровідним листом за адресою Замовника. Відповідно до вимог п.1.9 Розділу ІІІ Тендерної документації довідка була надана у вигляді роздрукованого електронного документу, що містила обов’язкові атрибути (в тому числі QR-код), за допомогою яких була перевірена автентичність документу. Інформація про відсутність заборгованості зі сплати податків та зборів також є відкритою, і будь-яка особа може отримати таку інформацію на відповідному порталі Державної податкової служби: http://sfs.gov.ua/businesspartner. Таким чином, виписка з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань не вимагалася тендерною документацією відповідно до вимог ч. 3 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» (попередня редакція), а довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, надана у відповідності до вимог тендерної документації, тому Замовник не мав підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника-переможця. Щодо накладання електронного цифрового підпису на документи, зазначені у висновку, то таке трактування поняття «електронний документ» ПІВНІЧНО-СХІДНИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УКРАЇНИ не відповідає чинному законодавству України, оскільки згідно статті 6 Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг” для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Відповідно до положень ст. 7 Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг” передбачено, що оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги". ТОВ "АЙ ТІ ДІАЛОГ" не є автором ані виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, ані довідки про відсутність заборгованості зі сплати податків та зборів. Таким чином, учасник-переможець не мав право накладати ЕЦП на документи, автором яких він не є. Таким чином, твердження ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УКРАЇНИ про ненакладання ЕЦП/КЕП є необґрунтованим. Процедура закупівлі по предмету: “30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) Апаратно-програмний комплекс з комплексною системою захисту інформації – 401 комплект” була оголошена 24 січня 2020. Станом на 24 січня 2020 року діяла редакція Закону України “Про публічні закупівлі” зі змінами від 01.12.2019. Відповідно до вказаної редакції Закону, що діяла на момент проведення процедури відкритих торгів, стаття 31, на яку посилається ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, стосується відміни замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися, а не відхилення тендерних пропозицій. Таким чином, Замовник не міг порушити норми абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (попередня редакція) при розгляді тендерних пропозицій. На підставі викладеного та діючого законодавства вважаємо висновки моніторингу ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (ID моніторингу, UA-M-2020-09-07-000043) в частині виявлених порушень необґрунтованими. Тому просимо скасувати висновок ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УКРАЇНИ (ID моніторингу, UA-M-2020-09-07-000043) від 09.09.2020 року в частині виявлених порушень та повідомити про результати розгляду у 5-ти денний термін у відповідності до чинного законодавства України.