0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
900 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 16 вер. 15:31
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Стосовно збільшення ціни на товар та укладання додаткових угод, відповідно до п.2 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" (який був чинним на момент укладання Договору і додаткових угод) істотні умови Договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 27.10.2016 р.№3302-06/34307-06 також зазначено, що внесення змін до договору про закупівлю на підставі ч.4 ст. 36 Закону України №922 повинно бути обгрунтованим та документально підтвердженим. ТОВ "Кастум" було надіслано лист від 03.01.2020 р. №03/01/06, лист від 14.01.2020 р №14/01/11 щодо внесення змін до Договору та Експертний висновок Львівської торгово-промислової палати про середньозважені ціни на природний газ від 02.01.2020р. №19-09/1. Відповідно до коливання ціни газу на ринку в сторону збільшення і наявності довідки Торгово-промислової палати, тендерним комітетом було прийнято рішення укласти додаткову угоду №1 від 23.01.2020р.(Протокол засідання тендерного комітету від 23.01.2020р.) та додаткову угоду №2 від 28.01.2020р.(Протокол засідання тендерного комітету від 28.01.2020р.). ТОВ "Кастум" було надіслано лист від 13.02.2020 р. №13/02/15 щодо внесення змін до Договору, Експертний висновок Львівської торгово-промислової палати про середньозважені ціни на природний газ від 04.02.2020р. №19-09/114 та Експертний висновок Львівської торгово-промислової палати про середньозважені ціни на природний газ від 13.02.2020р. №19-09/152. Відповідно до коливання ціни газу на ринку в сторону збільшення і наявності довідки Торгово-промислової палати, тендерним комітетом було прийнято рішення укласти додаткову угоду №3 від 17.02.2020р.(Протокол засідання тендерного комітету від 17.02.2020р.). Внесення змін до істотних умов вищевказаного Договору, шляхом укладання додаткових угод № 1, 2 та 3 було обгрунтованим та документально підтвердженим. З повагою, тендерний комітет Коростишівського НВК ім. Олега Ольжича Житомирської області.
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
При вивченні тендерної пропозиції учасника ТОВ "Кастум", замовником були виявленні формальні (несуттєві) помилки, які не вплинули на зміст пропозиції, про що тендерним комітетом складено протокол з їх переліком. З повагою, тендерний комітет Коростишівського НВК ім. Олега Ольжича Житомирської області.
Стосовно збільшення ціни на товар та укладання додаткових угод, відповідно до п.2 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" (який був чинним на момент укладання Договору і додаткових угод) істотні умови Договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 27.10.2016 р.№3302-06/34307-06 також зазначено, що внесення змін до договору про закупівлю на підставі ч.4 ст. 36 Закону України №922 повинно бути обгрунтованим та документально підтвердженим. ТОВ "Кастум" було надіслано лист від 03.01.2020 р. №03/01/06, лист від 14.01.2020 р №14/01/11 щодо внесення змін до Договору та Експертний висновок Львівської торгово-промислової палати про середньозважені ціни на природний газ від 02.01.2020р. №19-09/1. Відповідно до коливання ціни газу на ринку в сторону збільшення і наявності довідки Торгово-промислової палати, тендерним комітетом було прийнято рішення укласти додаткову угоду №1 від 23.01.2020р.(Протокол засідання тендерного комітету від 23.01.2020р.) та додаткову угоду №2 від 28.01.2020р.(Протокол засідання тендерного комітету від 28.01.2020р.). ТОВ "Кастум" було надіслано лист від 13.02.2020 р. №13/02/15 щодо внесення змін до Договору, Експертний висновок Львівської торгово-промислової палати про середньозважені ціни на природний газ від 04.02.2020р. №19-09/114 та Експертний висновок Львівської торгово-промислової палати про середньозважені ціни на природний газ від 13.02.2020р. №19-09/152. Відповідно до коливання ціни газу на ринку в сторону збільшення і наявності довідки Торгово-промислової палати, тендерним комітетом було прийнято рішення укласти додаткову угоду №3 від 17.02.2020р.(Протокол засідання тендерного комітету від 17.02.2020р.). Внесення змін до істотних умов вищевказаного Договору, шляхом укладання додаткових угод № 1, 2 та 3 було обгрунтованим та документально підтвердженим. З повагою, тендерний комітет Коростишівського НВК ім. Олега Ольжича Житомирської області.
При вивченні тендерної пропозиції учасника ТОВ "Кастум", замовником були виявленні формальні (несуттєві) помилки, які не вплинули на зміст пропозиції, про що тендерним комітетом складено протокол з їх переліком. З повагою, тендерний комітет Коростишівського НВК ім. Олега Ольжича Житомирської області.
Відповідно до Висновку проведеного моніторингу UA-M-2020-09-16-000006 до закупівлі UA-2019-11-12-002457-b, керуючись частиною 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі в редакції Закону № 114-IX, просимо роз’яснити яким саме чином Замовник повинен здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень: • Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї; • Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель; • Встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод) в установленому законодавством порядку, зокрема, застосувати наслідки недійсності (нікчемності) правочину в частині укладання додаткових угод від 23.01.2020 № 1, від 28.01.2020 № 2 та від 17.02.2020 № 3 до Договору від 20.12.2019 року № 2020. З повагою, тендерний комітет Коростишівського НВК ім. Олега Ольжича Житомирської області.
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області (далі – Управління) за результатами моніторингу встановлено порушення законодавства у сфері закупівель, що відображені у висновку про результати моніторингу закупівлі, форма якого затверджена наказом Державної аудиторської служби України від 23.04.2018 № 86, який зареєстровано у Міністерстві юстиції України від 01 червня 2018 за № 654/32106. Так, за результатами аналізу оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено, що Замовником в порушення вимог частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року далі – Закон) та пункту 2 Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), повідомлення про внесення змін до договору, що оприлюднені Замовником в електронній системі закупівель 24.01.2020, 29.01.2020 року, 18.02.2020 року та 25.06.2020 року, не містять інформації щодо суми договору після внесення змін, а також кількості товарів після внесення змін. Також, моніторингом установлено, що на порушення вимог пункту 9 частини 2 статті 22 Закону, опис методики оцінки за критерієм «ціна» тендерної документації (пункт 1 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації) не містить інформації про врахування податку на додану вартість (ПДВ). Крім того, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю встановлено, що Замовником пункту 2 частини 4 статті 36 Закону та пункту 13.3 розділу 13 від 20.12.2019 року № 2020, до вказаного договору укладено додаткові угоди від 23.01.2020 № 1, від 28.01.2020 № 2 та від 17.02.2020 № 3 на збільшення ціни за одиницю товару без документального підтвердження коливання ціни товару на ринку в сторону збільшення його ціни. Поряд з тим, абзацом 2 частини 1 статті 37 Закону встановлено імперативну умову, зокрема, що договір про закупівлю (додаткова угода) є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини 4 статті 36 цього Закону. Водночас, відповідно до частини 2 статті 215 Цивільного кодексу України, недійсним є правочин, якщо його недійсність встановлена законом (нікчемний правочин). У цьому разі визнання такого правочину недійсним судом не вимагається. При цьому, згідно частини 1 статті 217 Цивільного кодексу України, недійсність окремої частини правочину не має наслідком недійсності інших його частин і правочину в цілому, якщо можна припустити, що правочин був би вчинений і без включення до нього недійсної частини. Слід також зазначити, що відповідно до абзацу 1 частини 1 статті 216 Цивільного Кодексу України недійсний правочин не створює юридичних наслідків, крім тих, що пов'язані з його недійсністю. Поряд з тим, абзацом 2 частини 1 статті 216 Цивільного кодексу України, визначено, що у разі недійсності правочину кожна із сторін зобов'язана повернути другій стороні у натурі все, що вона одержала на виконання цього правочину, а в разі неможливості такого повернення, зокрема тоді, коли одержане полягає у користуванні майном, виконаній роботі, наданій послузі, - відшкодувати вартість того, що одержано, за цінами, які існують на момент відшкодування. Разом з тим, частиною 4 статті 216 Цивільного Кодексу України, визначено, що правові наслідки недійсності нікчемного правочину, які встановлені законом, не можуть змінюватися за домовленістю сторін. Враховуючи вищевикладене, та порушення, встановлені в ході проведення моніторингу, в пункті 3 розділу ІІ «Констатуюча частина» висновку про результати моніторингу закупівлі містить зобов’язання здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, застосувати наслідки недійсності (нікчемності) правочину в частині укладання додаткових угод від 23.01.2020 № 1, від 28.01.2020 № 2 та від 17.02.2020 № 3 до Договору відповідно до положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та здійснити заходи щодо не допущення в подальшому виявлених порушень.
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Для виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель, відповідно висновку моніторингу UA-M-2020-09-16-000006, Коростишівським навчально-виховним комплексом "Спеціалізована школа I ступеня-гімназія" імені Олега Ольжича Житомирської області направлено лист ТОВ «Кастум» з вимогою здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, шляхом визнання нікчемними додаткових угод від 23.01.2020р. №1, від 28.01.2020р. №2 та від 17.02.2020р. №3 до Договору від 20.12.2019р. №2020 відповідно до положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України з усіма випливаючими наслідками, згідно з абзацом 2 частини 1 статті 216 Цивільного кодексу України. Згідно з ч. 1 ст. 188 ГКУ та пунктом 12.5 розділу 12 Договору зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. При цьому сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це іншій стороні договору. Також згідно з пунктом 12.2 розділу 12 Договору Постачальник зобов’язаний розглядати усі скарги, отримані від Споживача, протягом одного місяця і повідомляти про результати такого розгляду. Коростишівським навчально-виховним комплексом "Спеціалізована школа I ступеня-гімназія" імені Олега Ольжича Житомирської області висновок про результати моніторингу закупівлі опрацьовано, взято до уваги та буде використано для недопущення помилок у подальшій роботі. З повагою, тендерний комітет Коростишівського НВК ім. Олега Ольжича Житомирської області.