0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
40 400 000.00 UAH
Замовник
Комунальне підприємство "Житомирське трамвайне-тролейбусне управління" Житомирської міської ради
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 22 вер. 16:17
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)
ПРИХОВАНО
У відповідь на Ваш запит про надання пояснень від 06-10-2020 повідомляємо наступне: 1. Між Комунальним підприємством “Житомирське трамвайно-тролейбусне управління” та ТОВ “Енерго Транс Збут” була укладена додаткова угода №1 від 27.01.2020 року до Договору про постачання електричної енергії(далі-Договір) №4 від 03.01.2020 року, для усунення друкарської помилки допущеної в тексті Договору та приведення тексту Договору у відповідність чинному Законодавству України. Згідно даної додаткової угоди вносяться зміни до п.3.1. Розділу 3 Договору і відповідно до даних змін, Постачальник зобов'язується поставити Споживачу електричну енергію в строк з 01.01.2020 по 31.12.2020 року. Також даною Додатковою угодою вносяться зміни до п.13.1. Розділу 13 відповідно до яких Договір діє, в частині постачання електричної енергії з 01.01.2020 року до 31.12.2020 року. Копія Додаткової угоди додається. 2. В Тендерній документації дійсно, помилково не вказано кінцевий термін подання тендерних пропозицій, проте дана інформація відповідно до ЗУ “Про публічні закупівлі” вказана в оголошенні до закупівлі, що оприлюднено на електронному майданчику в момент оголошення самої закупівлі. 3.У відповідь на Ваш запит надаємо документи на підставі яких була змінена ціна за одиницю Товару а саме: Лист від Постачальника №201 від 11.02.2020року; Довідка з Торгово-промислової палати №367/08.0.7.3 від 10.02.2020 з чітким відсотком зміни ціни в бік зростання; Голова тендерного комітету - Затолюк В.Б.
У відповідь на Ваш запит про надання пояснень від 06-10-2020 повідомляємо наступне: 1. Між Комунальним підприємством “Житомирське трамвайно-тролейбусне управління” та ТОВ “Енерго Транс Збут” була укладена додаткова угода №1 від 27.01.2020 року до Договору про постачання електричної енергії(далі-Договір) №4 від 03.01.2020 року, для усунення друкарської помилки допущеної в тексті Договору та приведення тексту Договору у відповідність чинному Законодавству України. Згідно даної додаткової угоди вносяться зміни до п.3.1. Розділу 3 Договору і відповідно до даних змін, Постачальник зобов'язується поставити Споживачу електричну енергію в строк з 01.01.2020 по 31.12.2020 року. Також даною Додатковою угодою вносяться зміни до п.13.1. Розділу 13 відповідно до яких Договір діє, в частині постачання електричної енергії з 01.01.2020 року до 31.12.2020 року. Копія Додаткової угоди додається. 2. В Тендерній документації дійсно, помилково не вказано кінцевий термін подання тендерних пропозицій, проте дана інформація відповідно до ЗУ “Про публічні закупівлі” вказана в оголошенні до закупівлі, що оприлюднено на електронному майданчику в момент оголошення самої закупівлі. 3.У відповідь на Ваш запит надаємо документи на підставі яких була змінена ціна за одиницю Товару а саме: Лист від Постачальника №201 від 11.02.2020року; Довідка з Торгово-промислової палати №367/08.0.7.3 від 10.02.2020 з чітким відсотком зміни ціни в бік зростання; Голова тендерного комітету - Затолюк В.Б.
Обґрунтування правомірності укладання додаткових угод При укладанні додаткових угод до Договору до Договору постачання електричної енергії споживачу від 03.01.2020 № 4 (надалі –Договір) уповноважені особи Комунального підприємства «Житомирське трамвайно-тролейбусне управління» Житомирської міської ради уважно вивчали документи, що надавалися Постачальником за Договором – ТОВ «Енерго Збут Транс», та проводили власний аналіз даних, отриманих з офіційних відкритих джерел. 1. Додаткова угода № 3 від 29.01.2020 року щодо зміни ціни електричної енергії була підписана у зв’язку із зростанням тарифу на передачу згідно Постанови НКРЕКП №2668 «Про встановлення тарифу на послуги з передачі електричної енергії ПрАТ «НЕК «УКРЕНЕРГО» на 2020 рік з 01 січня 2020 року. У відповіді на запитання до процедури, яка була опублікована Комунальним підприємством «Житомирське трамвайно-тролейбусне управління» Житомирської міської ради 28 жовтня 2019 року на офіційному майданчику, зазначено, що до тарифу включено вартість електричної енергії та тариф на послуги з передачі електричної енергії згідно Постанови НКРЕКП № 1781 від 30.08.2019р. Додаткова угода № 9 від 30.07.2020 року щодо збільшення ціни електричної енергії була підписана у зв’язку із зростанням тарифу на передачу згідно Постанови НКРЕКП від 11.07.2020 року №1329 «Про внесення змін до постанови НКРЕКП від 10 грудня 2019 року №2668». 2. Додаткові угоди № 4 від 14.02.2020 року, № 6 від 16.03.2020 року, № 8 від 03.04.2020 року біли підписані у зв’язку із документально підтвердженим фактом коливання ціни електричної енергії на ринку «на добу наперед» у об’єднаної енергетичної системи України (далі- РДН ОЕС). Відповідно, реквізити довідок Торгово-промислової палати України: №367/08.0-7.3 від 10.02.2020р., №725/08.0-7.3 від 16.03.2020р., №904/08.0-7.3 від 02.04.2020р. були опубліковані Комунальним підприємством «Житомирське трамвайно-тролейбусне управління» Житомирської міської ради на офіційному майданчику, проте Відділ контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби у висновку про результати моніторингу закупівлі безпідставно та неправомірно зазначає, що «лист Торгово-промислової палати України від 10.02.2020 № 367/08.0-7.3 не є підтвердженням коливання фактичної ціни електричної енергії РДН з урахуванням податку на додану вартість, яка визначалась у додаткових угодах до Договору від 29.01.2020 № 3, від 14.02.2020 № 4, від 16.03.2020 № 6, від 03.04.2020 № 8, від 30.07.2020 № 9». Відповідно до роз’яснень Мінекономрозвитку України вих. № 3304-04_33869-06 від 14.08.2019, сторони можуть використовувати інформацію з вебсайту ДП «Оператор ринку» (за посиланням https://www.oree.com.ua) для документального підтвердження факту коливання ціни електричної енергії на ринку. При цьому, відповідно до цих роз’яснень перелік органів, установ та організацій, які уповноважені надавати відповідну інформацію щодо коливання ціни електричної енергії на ринку та перелік підтверджуючих документів не є вичерпним. Замовник активно використовує ресурс офіційного сайту ДП «Оператор ринку» (для прослідковування тенденції зміни цін на ринку та для здійснення контролю коливання цін), проте є сумнівним зміна ціни за товар у договорі, що укладається на вимогу Закону «Про публічні закупівлі», з підстав, що ґрунтуються на фотофіксації з такого сайту, оскільки нормативно-правовими актами України це ніде не підтверджено. Після отримання звернень від ТОВ «Енерго Збут Транс» та відповідних довідок Торгово-промислової палати, перед підписанням Додаткових угод уповноваженими особами Комунального підприємства «Житомирське трамвайно-тролейбусне управління» Житомирської міської ради кожного разу було проаналізовано відсоток коливання цін на ринку РДН ОЕС на період з моменту укладання Договору до моменту звернення замовником із пропозицією щодо внесення змін до Договору, та, в подальшому – з моменту внесення останніх змін до Договору у зв’язку із коливанням РДН ОЕС, до моменту звернення замовником із пропозицією щодо внесення змін до Договору. Інформація щодо коливання ціни на ринку «на добу наперед» об'єднаної енергетичної системи України додається. Таким чином, в порушення ч.7 статті 7-1 Закону № 922-VIII у висновку про результати моніторингу закупівлі Відділ контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби не навів детального опису порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого за результатами моніторингу закупівлі, а виклав суперечливі та не обгрунтовані висновки щодо порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю.
Зареєстровано Житомирським окружним адміністративним судом 30.10.2020р.