0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
100 365 552.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 6 жовт. 11:18
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Луганська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Луганська обл.)
ПРИХОВАНО
Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області є міжрегіональним територіальним органом Північно-східного офісу Держаудитслужби і здійснює свою діяльність, зокрема, на підставі положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби затвердженого наказом Держаудитслужби 02.06.2016 № 23 (далі – Положення). Абз. 3, п. 1 Положення передбачено, що управління здійснюють свої повноваження на території адміністративно-територіальної одиниці за їх місцезнаходженням відповідно. Згідно з пп.2, п. 4 Положення Північно-східний офіс Держаудитслужби відповідно до покладених на нього завдань реалізує державний фінансовий контроль через здійснення, в тому числі, моніторингу закупівель. В той же час, відповідно до п. 3 Положення основним завданням Північно-східного офісу Держаудитслужби є реалізація повноважень Держаудитслужби на території Луганської, Полтавської, Сумської, Харківської областей. Враховуючи той факт, що ОКВП «Дніпро-Кіровоград» за місцезнаходженням юридичної особи розташоване у Кіровоградській області, здійснює свою господарську діяльність виключно на її території, відповідно, з урахуванням викладених вище обставин в частині реалізації повноважень на визначеній Положенням території, в управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області відсутні повноваження здійснювати моніторинг закупівлі UA-2019-12-09-000764-а проведеної на території Кіровоградської області суб’єктом господарювання зареєстрованим у Кіровоградській області. Крім того вважаємо за необхідне повідомити Вам, що на початку 2020 року Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області було проведено планову перевірку фінансово – господарської діяльності ОКВП «Дніпро – Кіровоград» за період з 01.01.2017 по 31.03.2020 роки. Під час проведення вищезазначеної перевірки органом державного фінансового контролю не було виявлено порушень законодавства про здійснення публічних закупівель нашим підприємством в тому числі і в період проведення закупівлі UA-2019-12-09-000764-а, що в свою чергу додатково підтверджує відсутність правових підстав в Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області здійснювати моніторинг закупівлі UA-2019-12-09-000764-а та витребувати у ОКВП «Дніпро – Кіровоград» пояснення, документи та інформацію які мають відношення до даної закупівлі.
Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області є міжрегіональним територіальним органом Північно-східного офісу Держаудитслужби і здійснює свою діяльність, зокрема, на підставі положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби затвердженого наказом Держаудитслужби 02.06.2016 № 23 (далі – Положення). Абз. 3, п. 1 Положення передбачено, що управління здійснюють свої повноваження на території адміністративно-територіальної одиниці за їх місцезнаходженням відповідно. Згідно з пп.2, п. 4 Положення Північно-східний офіс Держаудитслужби відповідно до покладених на нього завдань реалізує державний фінансовий контроль через здійснення, в тому числі, моніторингу закупівель. В той же час, відповідно до п. 3 Положення основним завданням Північно-східного офісу Держаудитслужби є реалізація повноважень Держаудитслужби на території Луганської, Полтавської, Сумської, Харківської областей. Враховуючи той факт, що ОКВП «Дніпро-Кіровоград» за місцезнаходженням юридичної особи розташоване у Кіровоградській області, здійснює свою господарську діяльність виключно на її території, відповідно, з урахуванням викладених вище обставин в частині реалізації повноважень на визначеній Положенням території, в управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області відсутні повноваження здійснювати моніторинг закупівлі UA-2019-12-09-000764-а проведеної на території Кіровоградської області суб’єктом господарювання зареєстрованим у Кіровоградській області. Крім того вважаємо за необхідне повідомити Вам, що на початку 2020 року Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області було проведено планову перевірку фінансово – господарської діяльності ОКВП «Дніпро – Кіровоград» за період з 01.01.2017 по 31.03.2020 роки. Під час проведення вищезазначеної перевірки органом державного фінансового контролю не було виявлено порушень законодавства про здійснення публічних закупівель нашим підприємством в тому числі і в період проведення закупівлі UA-2019-12-09-000764-а, що в свою чергу додатково підтверджує відсутність правових підстав в Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області здійснювати моніторинг закупівлі UA-2019-12-09-000764-а та витребувати у ОКВП «Дніпро – Кіровоград» пояснення, документи та інформацію які мають відношення до даної закупівлі.
Підприємством розглянуто Ваш висновок щодо проведеного моніторингу закупівлі UA-2019-12-09-000764-а. ОКВП «Дніпро-Кіровоград» не погоджується з позицією Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області щодо виявлених порушень законодавства в частині порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» та порушень законодавства про публічні закупівлі в частині внесення змін до істотних умов договору про закупівлю так як вважає, що проведення вищезазначеного моніторингу є безпідставним, незаконним та таким, що суперечить вимогам чинного законодавства України в частині реалізації повноважень органу фінансового контролю за територіальним принципом. Беручи до уваги обставини, що викладені вище, керуючись ч. 8, ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо Вас надати роз’яснення ОКВП «Дніпро – Кіровоград» щодо правомірності здійснення моніторингу Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області по закупівлі UA-2019-12-09-000764-а враховуючи той факт, що п. 3 положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби затвердженого наказом Держаудитслужби 02.06.2016 № 23 передбачено, що основним завданням Північно-східного офісу Держаудитслужби є реалізація повноважень Держаудитслужби на території Луганської, Полтавської, Сумської, Харківської областей. Враховуючи той факт, що ОКВП «Дніпро-Кіровоград» за своїм місцезнаходженням розташоване у Кіровоградській області, здійснює свою господарську діяльність виключно на її території, відповідно, з урахуванням викладених вище обставин в частині реалізації повноважень на визначеній Положенням території, в управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області відсутні підстави та повноваження здійснювати моніторинг закупівлі UA-2019-12-09-000764-а проведеної на території Кіровоградської області суб’єктом господарювання зареєстрованим у Кіровоградській області.
ОКВП "Дніпро-Кіровоград" у порядку передбаченому ч. 10, ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі" повідомляє про оскарження висновку моніторингу до суду. Інформація щодо номеру провадження по справі та дату його відкриття підприємством буде отримано в порядку передбаченому чинним законодавством України з моменту винесення відповідної ухвали суду.