0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 500 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 16 жовт. 13:28
Орган ДФК: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області (Івано-Франківська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Згідно п.11 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник у тендерній документації визначає строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але цей строк не може бути меншим ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Дана норма закону є диспозитивною, тобто такою що встановлює варіанти дій. Даною нормою чітко визначено лише мінімально-граничний термін дії тендерних пропозицій, та наголошуємо, що максимально-граничний термін дії тендерних пропозиції Законом не встановлено. У пункті 4 Розділу ІІІ ТД Замовник визначив: «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій», що не відповідає пункту 2 Додатку 1 до ТД. Дане визначення не може вважатися порушенням вимог п.11 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тому що строк зазначений замовником в даному пункті ТД не є меншим ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а є більшим. Дана невідповідність не може вважатись порушення законодавства в сфері публічних закупівель, тому що не порушує ані імперативних норм Закону України «Про публічні закупівлі», ані загальних принципів здійснення публічних закупівель. У пункті 2 Додатку 1 до Тендерної документації Замовником визначено строк дії тендерної пропозиції у повній відповідності до норми п.11 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «тендерна пропозиція вважається дійсною протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій». Зазначаємо, що у Додатку 1 до Тендерної документації Замовником визначено Форму цінової пропозиції яка заповнюється та подається учасниками процедури під час подання тендерних пропозицій, та інформація зазначена в даному Додатку та пропозиціях учасників є визначальною. Тому вважаємо, що недослівне додержання замовником приписів п.11 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у пункті 4 Розділу ІІІ тендерної документації, не може вважатися порушенням, з огляду на те, що така ситуація не призвела ані до невірного розуміння Учасниками умов закупівлі, ані до спотворення результатів торгів. На даний момент процедура закупівлі знаходиться на етапі Розгляду тендерних пропозицій. Внесення змін до тендерної документації згідно ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» можливо лише в період уточнень та на етапі прийому пропозицій. В теперішній час внесення змін до цієї закупівлі технічно неможливе. Також зазначаємо, що від учасників протягом усього терміну подання пропозицій не надходили запитання та скарги щодо зміни вимог тендерної документації, зокрема щодо терміну дії тендерних пропозицій. Враховуючи вищенаведене, та з огляду на те, що згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення публічних закупівель є: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням, які замовником не було порушено, а також технічну неможливість внесення змін до тендерної документації вважаємо, що на цій стадії закупівлі порушення неможливо усунути.