0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 034 824.00 UAH
Замовник
ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 20 жовт. 15:00
Орган ДФК: Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.)
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель
Усунуто
Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Аргументовані заперечення до висновку та інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: І) щодо встановленого порушення законодавства, а саме: «…установлено, що на порушення вимог частини десятої статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Виробничо-комерційне підприємство «Спецтехсервіс», яка за результатами оцінки по Лоту 1 та Лоту 2 визначена найбільш економічно вигідною перевищує п’ять робочих днів з дня визначення її найбільш економічно вигідною. При цьому, слід зазначити, що повідомлення про аргументоване продовження строку розгляду тендерної пропозиції, як це передбачено даною нормою Закону, Замовником в електронній системі закупівель не оприлюднено». Надаємо аргументовані заперечення до висновку в порядку абз. 2 ч. 8 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» та заходи щодо недопущення порушень, а саме: Закупівля 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з ремонту електрогенератора пасажирських вагонів), UA-2020-07-01-002822-a оголошена з додатковим оприлюдненням в електронній системі закупівель англійською мовою у відповідності до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Ч. 12 ст. 29 Закону – «Якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.». Також зазначено «Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.». Розгляд тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації учасників відбувся у відповідності до строків передбачених ч. 12 ст. 29 Закону та 27 серпня 2020 оприлюднено протокол розгляду тендерних пропозицій по лотам 1, 2, отже відбувся у строк передбачений Законом. У відповідності до положень ч. 12 ст. 29 Закону електронною системою автоматично встановлена дата та час (лот 1 02 вересня 2020 14:27, лот 2 02 вересня 2020 14:34) проведення електронного аукціону, після чого у відповідності до ч. 2 ст. 29 Закону електронною системою закупівель автоматично проведена оцінка тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом, а саме (лот 1 02 вересня 2020 15:12, лот 2 02 вересня 2020 15:19). Ч. 15 ст. 29 Закону – «За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції/пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом». Отже враховуючи викладене розгляд тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації відбувся 27 серпня 2020 а оцінка тендерної пропозиції відбулася лот 1 02 вересня 2020 15:12, лот 2 02 вересня 2020 15:19 після чого протоколом № 70-16/09/20 від 15.09.2020 р. визначено переможця процедури закупівлі лоти 1, 2, було прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю на підставі розгляду від 27 серпня 2020 та оцінки лот 1 02 вересня 2020 15:12, лот 2 02 вересня 2020 15:19 відповідно до ч. 15 ст. 29 Закону, та у відповідності до абз. 2 ч. 1 ст. 33 Закону протягом одного дня з дати ухвалення такого рішення замовником оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, а саме лот 1 16 вересня 2020 10:11, лот 2 16 вересня 2020 10:12). Слід зауважити, що положення ч. 15 ст. 29 Закону, положення ст.. 33 Закону, інші положення Закону не встановлюють строк для прийняття рішення про визначення учасника переможцем процедури закупівлі. Крім зазначеного процедура UA-2020-07-01-002822-a у вищеописаному питанні не регулюється ч. 10 с. 29 Закону оскільки оприлюднена у відповідності ч. 3 ст. 10 Закону в зв’язку з чим питання та строків розгляду тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації регулюється ч. 12 с. 29 Закону. Враховуючи викладене у замовника відсутні порушення ч. 10 с. 29 Закону. Додатково повідомляємо, що ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" в майбутньому врахує тлумачення норм Закону Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області та з метою прискорення здійснення закупівель буде примати рішення про визначення учасника переможцем процедури закупівлі в найкоротші терміни після розгляду та оцінки пропозицій, зокрема у строк що не перевищує 5 робочих днів. Просимо ДЕРЖАВНУ АУДИТОРСЬКУ СЛУЖБУ УКРАЇНИ в порядку п. 9 ст. 8 Закону підтвердити факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку в цій частині, зокрема у зв’язку з відсутністю порушення. ІІ) щодо встановленого порушення законодавства, а саме: «…За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення установлено, що на порушення вимог частини шостої статті 33 Закону, Замовником протягом 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, не укладено договір про закупівлю з учасником ТОВ «Виробничо-комерційне підприємство «Спецтехсервіс», який визнаний переможцем процедури закупівлі по Лоту 1, при відсутності обґрунтованої необхідності продовження строку для укладання договору до 60 днів». Надаємо аргументовані заперечення до висновку в порядку абз. 2 ч. 8 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: ТОВ «Спецтехсервіс» лот 1 визначено переможцем, протокол № 70-16/09/20 від 15.09.2020 р. та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір 16 вересня 2020 10:11. Ч. 6 ст. 33 ЗУ «Про публічні закупівлі» - «Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів». Станом на дату публікацію висновку про результати моніторингу закупівлі 09.11.2020 строк для укладання договору в 60 днів ще не минув та становить 57 день. Підсумовуючи у замовника відсутні порушення ч. 6 ст. 33 ЗУ «Про публічні закупівлі». Просимо ДЕРЖАВНУ АУДИТОРСЬКУ СЛУЖБУ УКРАЇНИ в порядку п. 9 ст. 8 Закону підтвердити факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку в цій частині, зокрема у зв’язку з відсутністю порушення. Додатково повідомляємо, що дана закупівля по лоту 1 - 17.11.2020 відмінена на підставі п. 2 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» – «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути», а саме не укладення договору у строк відповідно ч. 6 ст. 33 ЗУ «Про публічні закупівлі».