0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
15 000 000.00 EUR
Замовник
акціонерне товариство “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України”
Контакти та закупівліПорушення не знайдено
Дата: 6 лист. 09:47
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
У відповідь на запит ДАСУ від 11.11.2020 надаємо наступні пояснення. Відповідно до оголошеного предмету закупівлі НАК “Нафтогаз України” (далі - Компанія, Замовник) має намір закупити юридичні послуги, пов`язані з дослідженням можливості ініціювання інвестиційного арбітражного провадження проти Словацької Республіки у зв’язку з діями представників останньої, пов’язаними із виконанням арбітражного рішення, прийнятого на користь компанії Italia Ukraina Gas S.p.a., та вчинення пов’язаних з цим дій в інтересах НАК “Нафтогаз України”. Тобто предмет закупівлі включає в себе не лише дослідження можливості ініціювання інвестиційного арбітражного провадження, а також вчинення пов’язаних з цим дій в інтересах НАК “Нафтогаз України”. Крім того, умови здійснення процедури закупівлі, а також умови надання послуг та їх перелік викладені в тендерній документації, зокрема в Технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі та проекті Договору про закупівлю, які є невід’ємними додатками до тендерної документації (додаток 1 та додаток 2 відповідно). Так, згідно із Технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі перелік послуг, що мають бути надані за заявкою замовника: - надання консультацій, рекомендацій, юридичних висновків (письмових та усних), здійснення правового аналізу та вчинення інших дій юридичного характеру, у зв’язку із дослідженням можливості ініціювання інвестиційного арбітражного провадження проти Словацької Республіки у зв’язку з діями представників останньої, пов’язаними із виконанням арбітражного рішення, прийнятого на користь компанії Italia Ukraina Gas S.p.a. (далі - Справа); - представництво інтересів Компанії в судах іноземних юрисдикцій та/або у міжнародних арбітражах; - вчинення всіх дій та підготовкою і направленням всіх документів, здійснення та подання яких передбачене застосовним арбітражним регламентом та/або вимогами відповідних державних судів або арбітражних інституцій під час підготовки до судового/арбітражного провадження та розгляду Справи; - підготовку позовних заяв, скарг, пов’язаних із захистом порушених прав та законних інтересів Компанії; - підготовку розрахунку юридичних витрат, заяв про відшкодування арбітражних витрат; - підготовку показань свідків, висновків експертів і заперечень на показання свідків, висновків експертів, що надані іншою стороною в Справі; - підготовку до усних слухань та/або судових засідань та представництво інтересів Замовника на усних слуханнях та/або судових засіданнях; - підготовку заяв про винесення складом арбітражу та/або судом рішень з окремих питань; - підготовку всіх інших документів та вчинення дій, які є необхідними або бажаними в межах розгляду Справи. Орієнтовна кількість годин надання послуг - близько 36 000 годин. Строк надання послуг, що встановлений Договором про закупівлю, складає три роки з дати укладення договору. Враховуючи зазначені вище умови та вимоги до послуг Компанією було здійснено розрахунок очікуваної вартості закупівлі. Щодо того, яким чином та на підставі яких документів було здійснено розрахунок очікуваної вартості послуг в сумі 15 000 000,00 Євро повідомляємо. Очікувана вартість закупівлі розрахована відповідно до п. 3.3 Регламенту взаємодії структурних підрозділів НАК “Нафтогаз України” під час здійснення закупівель товарів, робіт та послуг (нова редакція), затвердженого протоколом засідання правління від 27.02.2020 №81 та Порядку розрахунку очікуваної вартості товарів, робіт та послуг, що є додатком 5 до цього Регламенту, у разі проведення відкритих торгів. Для визначення очікуваної вартості закупівлі було використано джерела цінової інформації відповідно до п. 2.2.3 Порядку розрахунку очікуваної вартості товарів, робіт та послуг – ціни раніше укладених договорів, як уже виконаних, так і діючих, одержаних із текстів таких договорів. Так, для визначення очікуваної вартості Послуг юридичних, пов`язаних з дослідженням можливості ініціювання інвестиційного арбітражного провадження проти Словацької Республіки у зв’язку з діями представників останньої, пов’язаними із виконанням арбітражного рішення, прийнятого на користь компанії Italia Ukraina Gas S.p.a., та вчинення пов’язаних з цим дій в інтересах НАК “Нафтогаз України” були використані погодинні ставки, встановлені в договорах про закупівлю послуг, укладених між НАК “Нафтогаз України” та Freshfields Bruckhaus Deringer LLP (від 16.07.2020 № FBD-20), Wikborg Rein Advokatfirma AS (від 23.03.2020 № WR-20), Covington & Burling LLP (від 30.03.2020 №CB-20), Eversheds Sutherland (International) LLP (від 21.10.2020 №ESI-20) для здійснення розрахунку середньої погодинної ставки (425,97 Євро), з огляду на яку було розраховано очікувану вартість закупівлі послуг обсягом 36 000 годин, що Компанія розраховує отримати протягом строку дії договору про закупівлю (3 роки). Визначена таким способом очікувана вартість закупівлі склала 15 334 920,00 Євро та була округлена в сторону зменшення до 15 000 000,00 Євро.
У відповідь на запит ДАСУ від 11.11.2020 надаємо наступні пояснення. Відповідно до оголошеного предмету закупівлі НАК “Нафтогаз України” (далі - Компанія, Замовник) має намір закупити юридичні послуги, пов`язані з дослідженням можливості ініціювання інвестиційного арбітражного провадження проти Словацької Республіки у зв’язку з діями представників останньої, пов’язаними із виконанням арбітражного рішення, прийнятого на користь компанії Italia Ukraina Gas S.p.a., та вчинення пов’язаних з цим дій в інтересах НАК “Нафтогаз України”. Тобто предмет закупівлі включає в себе не лише дослідження можливості ініціювання інвестиційного арбітражного провадження, а також вчинення пов’язаних з цим дій в інтересах НАК “Нафтогаз України”. Крім того, умови здійснення процедури закупівлі, а також умови надання послуг та їх перелік викладені в тендерній документації, зокрема в Технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі та проекті Договору про закупівлю, які є невід’ємними додатками до тендерної документації (додаток 1 та додаток 2 відповідно). Так, згідно із Технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі перелік послуг, що мають бути надані за заявкою замовника: - надання консультацій, рекомендацій, юридичних висновків (письмових та усних), здійснення правового аналізу та вчинення інших дій юридичного характеру, у зв’язку із дослідженням можливості ініціювання інвестиційного арбітражного провадження проти Словацької Республіки у зв’язку з діями представників останньої, пов’язаними із виконанням арбітражного рішення, прийнятого на користь компанії Italia Ukraina Gas S.p.a. (далі - Справа); - представництво інтересів Компанії в судах іноземних юрисдикцій та/або у міжнародних арбітражах; - вчинення всіх дій та підготовкою і направленням всіх документів, здійснення та подання яких передбачене застосовним арбітражним регламентом та/або вимогами відповідних державних судів або арбітражних інституцій під час підготовки до судового/арбітражного провадження та розгляду Справи; - підготовку позовних заяв, скарг, пов’язаних із захистом порушених прав та законних інтересів Компанії; - підготовку розрахунку юридичних витрат, заяв про відшкодування арбітражних витрат; - підготовку показань свідків, висновків експертів і заперечень на показання свідків, висновків експертів, що надані іншою стороною в Справі; - підготовку до усних слухань та/або судових засідань та представництво інтересів Замовника на усних слуханнях та/або судових засіданнях; - підготовку заяв про винесення складом арбітражу та/або судом рішень з окремих питань; - підготовку всіх інших документів та вчинення дій, які є необхідними або бажаними в межах розгляду Справи. Орієнтовна кількість годин надання послуг - близько 36 000 годин. Строк надання послуг, що встановлений Договором про закупівлю, складає три роки з дати укладення договору. Враховуючи зазначені вище умови та вимоги до послуг Компанією було здійснено розрахунок очікуваної вартості закупівлі. Щодо того, яким чином та на підставі яких документів було здійснено розрахунок очікуваної вартості послуг в сумі 15 000 000,00 Євро повідомляємо. Очікувана вартість закупівлі розрахована відповідно до п. 3.3 Регламенту взаємодії структурних підрозділів НАК “Нафтогаз України” під час здійснення закупівель товарів, робіт та послуг (нова редакція), затвердженого протоколом засідання правління від 27.02.2020 №81 та Порядку розрахунку очікуваної вартості товарів, робіт та послуг, що є додатком 5 до цього Регламенту, у разі проведення відкритих торгів. Для визначення очікуваної вартості закупівлі було використано джерела цінової інформації відповідно до п. 2.2.3 Порядку розрахунку очікуваної вартості товарів, робіт та послуг – ціни раніше укладених договорів, як уже виконаних, так і діючих, одержаних із текстів таких договорів. Так, для визначення очікуваної вартості Послуг юридичних, пов`язаних з дослідженням можливості ініціювання інвестиційного арбітражного провадження проти Словацької Республіки у зв’язку з діями представників останньої, пов’язаними із виконанням арбітражного рішення, прийнятого на користь компанії Italia Ukraina Gas S.p.a., та вчинення пов’язаних з цим дій в інтересах НАК “Нафтогаз України” були використані погодинні ставки, встановлені в договорах про закупівлю послуг, укладених між НАК “Нафтогаз України” та Freshfields Bruckhaus Deringer LLP (від 16.07.2020 № FBD-20), Wikborg Rein Advokatfirma AS (від 23.03.2020 № WR-20), Covington & Burling LLP (від 30.03.2020 №CB-20), Eversheds Sutherland (International) LLP (від 21.10.2020 №ESI-20) для здійснення розрахунку середньої погодинної ставки (425,97 Євро), з огляду на яку було розраховано очікувану вартість закупівлі послуг обсягом 36 000 годин, що Компанія розраховує отримати протягом строку дії договору про закупівлю (3 роки). Визначена таким способом очікувана вартість закупівлі склала 15 334 920,00 Євро та була округлена в сторону зменшення до 15 000 000,00 Євро.
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
У відповідь на запит ДАСУ від 25.11.2020 надаємо наступні пояснення. Відповідно до оголошеного предмету закупівлі Компанія має намір закупити юридичні послуги, пов`язані з дослідженням можливості ініціювання інвестиційного арбітражного провадження проти Словацької Республіки у зв’язку з діями представників останньої, пов’язаними із виконанням арбітражного рішення, прийнятого на користь компанії Italia Ukraina Gas S.p.a., та вчинення пов’язаних з цим дій в інтересах НАК “Нафтогаз України”. В Технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі (далі – Технічні вимоги) та проекті Договору про закупівлю (далі – Договір), які є невід’ємними додатками до тендерної документації (додаток 1 та додаток 2 відповідно), встановлено основні умови закупівлі та вимоги до послуг, що закуповуються. Так згідно з переліком, що міститься в Технічних вимогах, послуги, які мають бути надані Замовнику включають весь спектр послуг, що можуть знадобитися Замовнику, починаючи від всебічного аналізу матеріалів з метою дослідження можливості ініціювання інвестиційного арбітражного провадження, та враховуючи всі дії, необхідність у вчиненні яких може виникнути в процесі супроводження інвестиційного арбітражного провадження. При цьому, в п. 1.2.2 Договору передбачено, що «Вчинення Виконавцем будь-яких дій, направлених на ініціювання інвестиційного арбітражного провадження проти Словацької Республіки у зв’язку з діями представників останньої, пов’язаними із виконанням арбітражного рішення, прийнятого на користь компанії Italia Ukraina Gas S.p.a., можливе лише після надання Виконавцем меморандуму щодо можливості ініціювання інвестиційного арбітражного провадження та його перспективності, а також надання Замовником письмового погодження, за підписом уповноваженої особи Замовника, яким буде погоджено вчинення подальших необхідних дій», в п. 1.3. зазначено, що обсяг закупівлі Послуг може бути зменшено за рішенням Замовника. З огляду на визначені вище умови в Технічних вимогах Замовником зазначено орієнтовну кількість годин надання Послуг близько 36 000 годин протягом 3 років від дати укладення Договору (тобто, орієнтовно по 12 000 годин на рік за умови рівномірного розподілу сумарної кількості по роках). Фактично замовлена кількість годин під час виконання Договору про закупівлю, укладеного за результатами процедури закупівлі, може суттєво відрізнятися від встановленої під час закупівлі орієнтовної кількості годин в бік зменшення. Разом з тим, не можна виключити ймовірності додаткової закупівлі відповідних послуг для супроводження інвестиційного арбітражного провадження за умови, якщо його буде ініційовано, яка за необхідності буде здійснена з дотриманням норм, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі». Для визначення орієнтовної кількості годин надання послуг, що є необхідними для юридичного супроводу очікуваної справи, Компанія спиралася на свій попередній досвід юридичного супроводу міжнародних арбітражів для оцінки складності справи та необхідного для її ведення ресурсу. Під час розрахунку орієнтовної кількості годин надання послуг обсягом близько 36 000 годин було враховано наступні фактори: 1) висока складність очікуваної справи; 2) тривала процесуальна історія, що передувала та слугуватиме підставою для ініціювання інвестиційного арбітражу, що зумовлює необхідність ознайомлення юридичного радника зі значною кількістю процесуальних документів; 3) очікувана необхідність залучення незалежних експертів (в тому числі, експертів з міжнародного публічного права, з вузькоспеціалізованих юридичних питань, експертів у сфері європейського ринку газу, форензік експертів тощо) та локальних юридичних радників (з права Словацької Республіки, права Європейського Союзу); 4) висока ймовірність біфуркації справи (розділення розгляду справи) на декілька етапів, кожен з яких закінчуватиметься окремим арбітражним рішенням. Практика біфуркації інвестиційних арбітражів є надзвичайно поширеною. У разі винесення кількох остаточних арбітражних рішень (наприклад, рішення з питань юрисдикції та рішення з питань відповідальності) оскарженню підлягатиме не лише останнє арбітражне рішення, але й перше арбітражне рішення, що збільшує витрати на обслуговування справи через необхідність супроводу паралельно і процедури оскарження першого арбітражного рішення у місцевому суді за місцем арбітражу, й другої стадії арбітражного провадження. Окремо звертаємо увагу на те, що очікувана кількість годин надання послуг охоплює не лише години роботи головного юридичного радника, якого буде залучено за результатами закупівлі, але також і години робити експертів, локальних юридичних радників, перекладачів. Також під час визначення обсягу послуг, необхідного для надання вищевказаних юридичних послуг, Компанією було враховано власний досвід ведення арбітражних проваджень, зокрема інвестиційного арбітражного провадження та комерційних арбітражних проваджень. Зокрема, наприклад, протягом 2018 та 2019 років Компанії було надано щороку понад 12 тисяч годин юридичних послуг, пов’язаних із представництвом в комерційному арбітражі проти ПАТ «Газпром» та супутніх судових процесах. Зазначені показники є співставними із витратами часу на обслуговування поточного інвестиційного арбітражу проти Російської Федерації. Орієнтовна кількість необхідних годин для надання юридичних послуг була розрахована, серед іншого, й шляхом співставлення із обсягом годин, витрачених іншими юридичними радниками Компанії під час надання юридичних послуг з ведення арбітражних проваджень, у тому числі інвестиційного арбітражного провадження. Додатково звертаємо увагу на той факт, що умовами Договору передбачені оплати Замовником наданих послуг після затвердження звіту Виконавця і підписання акту здавання-приймання наданих послуг, а також встановлено право Замовника відмовитися від приймання послуг та підписання акту здавання-приймання послуг, в тому числі, у разі незгоди із кількістю та якістю наданих послуг.
У відповідь на запит ДАСУ від 25.11.2020 надаємо наступні пояснення. Відповідно до оголошеного предмету закупівлі Компанія має намір закупити юридичні послуги, пов`язані з дослідженням можливості ініціювання інвестиційного арбітражного провадження проти Словацької Республіки у зв’язку з діями представників останньої, пов’язаними із виконанням арбітражного рішення, прийнятого на користь компанії Italia Ukraina Gas S.p.a., та вчинення пов’язаних з цим дій в інтересах НАК “Нафтогаз України”. В Технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі (далі – Технічні вимоги) та проекті Договору про закупівлю (далі – Договір), які є невід’ємними додатками до тендерної документації (додаток 1 та додаток 2 відповідно), встановлено основні умови закупівлі та вимоги до послуг, що закуповуються. Так згідно з переліком, що міститься в Технічних вимогах, послуги, які мають бути надані Замовнику включають весь спектр послуг, що можуть знадобитися Замовнику, починаючи від всебічного аналізу матеріалів з метою дослідження можливості ініціювання інвестиційного арбітражного провадження, та враховуючи всі дії, необхідність у вчиненні яких може виникнути в процесі супроводження інвестиційного арбітражного провадження. При цьому, в п. 1.2.2 Договору передбачено, що «Вчинення Виконавцем будь-яких дій, направлених на ініціювання інвестиційного арбітражного провадження проти Словацької Республіки у зв’язку з діями представників останньої, пов’язаними із виконанням арбітражного рішення, прийнятого на користь компанії Italia Ukraina Gas S.p.a., можливе лише після надання Виконавцем меморандуму щодо можливості ініціювання інвестиційного арбітражного провадження та його перспективності, а також надання Замовником письмового погодження, за підписом уповноваженої особи Замовника, яким буде погоджено вчинення подальших необхідних дій», в п. 1.3. зазначено, що обсяг закупівлі Послуг може бути зменшено за рішенням Замовника. З огляду на визначені вище умови в Технічних вимогах Замовником зазначено орієнтовну кількість годин надання Послуг близько 36 000 годин протягом 3 років від дати укладення Договору (тобто, орієнтовно по 12 000 годин на рік за умови рівномірного розподілу сумарної кількості по роках). Фактично замовлена кількість годин під час виконання Договору про закупівлю, укладеного за результатами процедури закупівлі, може суттєво відрізнятися від встановленої під час закупівлі орієнтовної кількості годин в бік зменшення. Разом з тим, не можна виключити ймовірності додаткової закупівлі відповідних послуг для супроводження інвестиційного арбітражного провадження за умови, якщо його буде ініційовано, яка за необхідності буде здійснена з дотриманням норм, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі». Для визначення орієнтовної кількості годин надання послуг, що є необхідними для юридичного супроводу очікуваної справи, Компанія спиралася на свій попередній досвід юридичного супроводу міжнародних арбітражів для оцінки складності справи та необхідного для її ведення ресурсу. Під час розрахунку орієнтовної кількості годин надання послуг обсягом близько 36 000 годин було враховано наступні фактори: 1) висока складність очікуваної справи; 2) тривала процесуальна історія, що передувала та слугуватиме підставою для ініціювання інвестиційного арбітражу, що зумовлює необхідність ознайомлення юридичного радника зі значною кількістю процесуальних документів; 3) очікувана необхідність залучення незалежних експертів (в тому числі, експертів з міжнародного публічного права, з вузькоспеціалізованих юридичних питань, експертів у сфері європейського ринку газу, форензік експертів тощо) та локальних юридичних радників (з права Словацької Республіки, права Європейського Союзу); 4) висока ймовірність біфуркації справи (розділення розгляду справи) на декілька етапів, кожен з яких закінчуватиметься окремим арбітражним рішенням. Практика біфуркації інвестиційних арбітражів є надзвичайно поширеною. У разі винесення кількох остаточних арбітражних рішень (наприклад, рішення з питань юрисдикції та рішення з питань відповідальності) оскарженню підлягатиме не лише останнє арбітражне рішення, але й перше арбітражне рішення, що збільшує витрати на обслуговування справи через необхідність супроводу паралельно і процедури оскарження першого арбітражного рішення у місцевому суді за місцем арбітражу, й другої стадії арбітражного провадження. Окремо звертаємо увагу на те, що очікувана кількість годин надання послуг охоплює не лише години роботи головного юридичного радника, якого буде залучено за результатами закупівлі, але також і години робити експертів, локальних юридичних радників, перекладачів. Також під час визначення обсягу послуг, необхідного для надання вищевказаних юридичних послуг, Компанією було враховано власний досвід ведення арбітражних проваджень, зокрема інвестиційного арбітражного провадження та комерційних арбітражних проваджень. Зокрема, наприклад, протягом 2018 та 2019 років Компанії було надано щороку понад 12 тисяч годин юридичних послуг, пов’язаних із представництвом в комерційному арбітражі проти ПАТ «Газпром» та супутніх судових процесах. Зазначені показники є співставними із витратами часу на обслуговування поточного інвестиційного арбітражу проти Російської Федерації. Орієнтовна кількість необхідних годин для надання юридичних послуг була розрахована, серед іншого, й шляхом співставлення із обсягом годин, витрачених іншими юридичними радниками Компанії під час надання юридичних послуг з ведення арбітражних проваджень, у тому числі інвестиційного арбітражного провадження. Додатково звертаємо увагу на той факт, що умовами Договору передбачені оплати Замовником наданих послуг після затвердження звіту Виконавця і підписання акту здавання-приймання наданих послуг, а також встановлено право Замовника відмовитися від приймання послуг та підписання акту здавання-приймання послуг, в тому числі, у разі незгоди із кількістю та якістю наданих послуг.