0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
944 470.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 16 лист. 16:42
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Черкаська обл.)
Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Черкаська обл.)
ПРИХОВАНО
1. запитання: з яких підстав оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати)? відповідь: електронним майданчиком zakupki.prom.ua автоматично сформоване оголошення про проведення відкритих торгів після заповнення усіх полів, наданої системою форми. Тож, оголошення було сформоване згідно вимог даного електронного майданчика. В складі оголошення про проведення відкритих торгів у полі «Документація до закупівлі» була завантажена документація де чітко описані вимоги до тендерної пропозиції, в т.ч. інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. 2. запитання: з яких підстав у пункті 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 (дев’яноста) днів з дати розкриття тендерних пропозицій, якщо пунктом 11 частини другої статті 22 Закону встановлено, що строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій? відповідь: в даному контексті мала місце опечатка, яка не тягне за собою ніяких змін терміну дії тендерної пропозиції. Різниця в часі між поданням та розкриттях тендерних пропозицій складає 15 годин. Також в даному пункті зазначена можливість вимагати замовником від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій відповідно до ч.7 ст. 26. 3. запитання: з яких підстав у пункті 3 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації умови надання забезпечення тендерних пропозицій, зокрема, застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику, не відповідають вимогам встановленим частиною третьою статті 25 Закону? відповідь: так, допущено технічну помилку вказавши посилання на ч.3 ст. 17 Закону у період дії до 19.04.2020 замість ч.6 ст. 17 Закону чинної редакції. При цьому вимоги ст. 17 Закону в точності дублюють вимоги ст.17 Закону у період дії до 19.04.2020 в пункті забезпечення ТП не повертається у разі ненадання переможцем процедури закупівлі у строк документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених ст. 17 Закону. Тож, дана норма Закону широко описана в точності до букви Закону. 4. запитання: з яких підстав пункт 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації (щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції інформації про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону (за винятком пунктів 1 і 7 частини першої статті 17 Закону)), містить посилання на норми Закону у період дії до 19.04.2020? відповідь: у пункті 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції інформації про відсутність підстав для відмови у процедурі закупівлі визначених у статті 17 Закону, має місце посилання на норми Закону у період дії до 19.04.2020 проте підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі докладно описані відповідно до норм чинної редакції Закону. 5. запитання: чому не відхилена тендерна пропозиція переможця ДП «Центр державного земельного кадастру», якщо у наданій ним банківській гарантії АТ «Банк інвестицій та заощаджень» від 27.10.2020 № 21125/20-ТГ, зобов’язання Гаранта щодо сплати Бенефіціару гарантійної суми не відповідають вимогам встановленим частиною третьою статті 25 Закону? відповідь: як зазначалося у відповіді на питання 3 була допущена технічна помилка замовником при поданні тендерної документації, яка не впливає на суть вимоги ст.17 Закону. Примітка: Додатково повідомляю, що відповідно до наказу ГУ Держгеокадастру у Черкаській області №139 від 20.11.2020 «Про відсутність подальшої потреби в закупівлі» та на підставі ст.32 Закону буде проведена процедура відміни даного тендеру.
1. запитання: з яких підстав оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати)? відповідь: електронним майданчиком zakupki.prom.ua автоматично сформоване оголошення про проведення відкритих торгів після заповнення усіх полів, наданої системою форми. Тож, оголошення було сформоване згідно вимог даного електронного майданчика. В складі оголошення про проведення відкритих торгів у полі «Документація до закупівлі» була завантажена документація де чітко описані вимоги до тендерної пропозиції, в т.ч. інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. 2. запитання: з яких підстав у пункті 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 (дев’яноста) днів з дати розкриття тендерних пропозицій, якщо пунктом 11 частини другої статті 22 Закону встановлено, що строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій? відповідь: в даному контексті мала місце опечатка, яка не тягне за собою ніяких змін терміну дії тендерної пропозиції. Різниця в часі між поданням та розкриттях тендерних пропозицій складає 15 годин. Також в даному пункті зазначена можливість вимагати замовником від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій відповідно до ч.7 ст. 26. 3. запитання: з яких підстав у пункті 3 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації умови надання забезпечення тендерних пропозицій, зокрема, застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику, не відповідають вимогам встановленим частиною третьою статті 25 Закону? відповідь: так, допущено технічну помилку вказавши посилання на ч.3 ст. 17 Закону у період дії до 19.04.2020 замість ч.6 ст. 17 Закону чинної редакції. При цьому вимоги ст. 17 Закону в точності дублюють вимоги ст.17 Закону у період дії до 19.04.2020 в пункті забезпечення ТП не повертається у разі ненадання переможцем процедури закупівлі у строк документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених ст. 17 Закону. Тож, дана норма Закону широко описана в точності до букви Закону. 4. запитання: з яких підстав пункт 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації (щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції інформації про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону (за винятком пунктів 1 і 7 частини першої статті 17 Закону)), містить посилання на норми Закону у період дії до 19.04.2020? відповідь: у пункті 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції інформації про відсутність підстав для відмови у процедурі закупівлі визначених у статті 17 Закону, має місце посилання на норми Закону у період дії до 19.04.2020 проте підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі докладно описані відповідно до норм чинної редакції Закону. 5. запитання: чому не відхилена тендерна пропозиція переможця ДП «Центр державного земельного кадастру», якщо у наданій ним банківській гарантії АТ «Банк інвестицій та заощаджень» від 27.10.2020 № 21125/20-ТГ, зобов’язання Гаранта щодо сплати Бенефіціару гарантійної суми не відповідають вимогам встановленим частиною третьою статті 25 Закону? відповідь: як зазначалося у відповіді на питання 3 була допущена технічна помилка замовником при поданні тендерної документації, яка не впливає на суть вимоги ст.17 Закону. Примітка: Додатково повідомляю, що відповідно до наказу ГУ Держгеокадастру у Черкаській області №139 від 20.11.2020 «Про відсутність подальшої потреби в закупівлі» та на підставі ст.32 Закону буде проведена процедура відміни даного тендеру.
Враховуючи зауваження, викладені у висновку Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, ID моніторингу: UA-M-2020-11-16-000013 від 18.11.2020 за предметом «Проведення державної інвентаризації земель у Черкаській області» ДК 021:2015: 79990000-0 — Різні послуги, пов’язані з діловою сферою (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-10-12-009061-b), прийняте рішення посилити контроль за дотриманням законодавства під час здійснення процедур закупівель. Крім того повідомляємо, що процедура закупівлі була відмінена, про що свідчить оприлюднення необхідних документів (інформації) у системі «ProZorro».