0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
6 640 000.00 UAH
Замовник
Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №10» Одеської міської ради
Контакти та закупівліЗавершено. Порушення не знайдено
Дата: 19 лист. 18:12
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг лікувальних закладів та супутні послуги (Послуги хірургічних стаціонарних закладів) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-14-008611-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення з питань обґрунтованості закупівлі (з обов’язковим наданням експертних, нормативних, технічних та інших документів, що підтверджують необхідність закупівлі) та на підставі яких документів, здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та підтвердні документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Щодо закупівлі за результатами Переговорної процедури за ідентифікатором закупівлі: UA-2020-09-14-008611-b, здійсненної згідно пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі»: - Надання пояснення з питань обґрунтованості закупівлі (з обов’язковим наданням експертних, нормативних, технічних та інших документів, що підтверджують необхідність закупівлі) Відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” проведення переговорної процедури відповідно до статті 40 наведеного Закону не передбачає наявності у Учасника експертних, нормативних, технічних та інших документів, що підтверджують необхідність закупівлі. Необхідність закупівлі передбачена: Міською цільовою програмою "Здоров`я" на 2018-2020 роки, затвердженою Рішенням Одеської міської ради № 2744-VII від 14.12.2017 р. (посилання на публічне розміщення - https://omr.gov.ua/ru/acts/council/102256/) п.2.2. – «Придбання послуг із надання діагностичної та лікувальної допомоги пацієнтам диспансерної групи з високим ризиком розвитку смертельних серцево-судинних захворювань», з очікуваним результатом - Зниження випадків інфаркта на 10-15 %; п.14.2. – «Закупівля медичних послуг з ендоваскулярної хірургії та інших високотехнологічних методів діагностики та лікування», з очікуваним результатом - Забезпечення високо-технологічною малоінвазивною медичною допомогою мешканців міста. Потреба у послугах була сформована за засіданням робочої групи (додається файл до пояснення) - На підставі яких документів, здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №10» Одеської міської ради використовує дані щодо цін, які склалися у учасників ринків, у спосіб, передбачений Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 18.02.2020 №275. Наше підприємство скористалося рекомендованою методикою для визначення очікуваної вартості предмету закупівлі, а саме: - Використання загальнодоступної інформації щодо цін та асортименту послуг, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах постачальників послуг, рекламі, прайс-листах, в електронній системі «Prozorro» та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, тощо). Та порівняння ринкових цін на момент вивчення ринку; - Розрахунок очікуваної вартості послуг здійснювався також на підставі закупівельних цін попередніх закупівель. Для розрахунку очікуваної вартості використовувалися як ціни попередніх власних закупівель (укладених договорів) аналогічних послуг з відповідними та іншими технічними характеристиками, так і ціни відповідних закупівель минулих періодів та інших замовників, інформація про які міститься в електронній системі закупівель «Prozorro», з урахуванням інфляції, зміни курсів іноземних валют (інформаційні джерела використання: для індексу інфляції - офіційний вебсайт Державної служби статистики України, для курсу іноземних валют – офіційний вебсайт Національного банк України).
Щодо закупівлі за результатами Переговорної процедури за ідентифікатором закупівлі: UA-2020-09-14-008611-b, здійсненної згідно пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі»: - Надання пояснення з питань обґрунтованості закупівлі (з обов’язковим наданням експертних, нормативних, технічних та інших документів, що підтверджують необхідність закупівлі) Відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” проведення переговорної процедури відповідно до статті 40 наведеного Закону не передбачає наявності у Учасника експертних, нормативних, технічних та інших документів, що підтверджують необхідність закупівлі. Необхідність закупівлі передбачена: Міською цільовою програмою "Здоров`я" на 2018-2020 роки, затвердженою Рішенням Одеської міської ради № 2744-VII від 14.12.2017 р. (посилання на публічне розміщення - https://omr.gov.ua/ru/acts/council/102256/) п.2.2. – «Придбання послуг із надання діагностичної та лікувальної допомоги пацієнтам диспансерної групи з високим ризиком розвитку смертельних серцево-судинних захворювань», з очікуваним результатом - Зниження випадків інфаркта на 10-15 %; п.14.2. – «Закупівля медичних послуг з ендоваскулярної хірургії та інших високотехнологічних методів діагностики та лікування», з очікуваним результатом - Забезпечення високо-технологічною малоінвазивною медичною допомогою мешканців міста. Потреба у послугах була сформована за засіданням робочої групи (додається файл до пояснення) - На підставі яких документів, здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №10» Одеської міської ради використовує дані щодо цін, які склалися у учасників ринків, у спосіб, передбачений Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 18.02.2020 №275. Наше підприємство скористалося рекомендованою методикою для визначення очікуваної вартості предмету закупівлі, а саме: - Використання загальнодоступної інформації щодо цін та асортименту послуг, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах постачальників послуг, рекламі, прайс-листах, в електронній системі «Prozorro» та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, тощо). Та порівняння ринкових цін на момент вивчення ринку; - Розрахунок очікуваної вартості послуг здійснювався також на підставі закупівельних цін попередніх закупівель. Для розрахунку очікуваної вартості використовувалися як ціни попередніх власних закупівель (укладених договорів) аналогічних послуг з відповідними та іншими технічними характеристиками, так і ціни відповідних закупівель минулих періодів та інших замовників, інформація про які міститься в електронній системі закупівель «Prozorro», з урахуванням інфляції, зміни курсів іноземних валют (інформаційні джерела використання: для індексу інфляції - офіційний вебсайт Державної служби статистики України, для курсу іноземних валют – офіційний вебсайт Національного банк України).