0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
850 000.00 UAH
Порушення не знайдено
Дата: 26 лист. 15:43
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Отримавши Ваш запит, відділ освіти Тульчинської райдержадміністрації надає інформації по суті. На підставі пункту 2 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (із змінами) та пп.2 п.11.1 розділу XI «ПОРЯДОК ЗМІНИ УМОВ ДОГОВОРУ ТА ІНШІ УМОВИ» договору про закупівлю товару № 428 від 28 вересня 2020 року істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами у повному обсязі, крім випадків: • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Крім того, відповідно до Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2020 рік від 25.08.2020 р. № 822-ІХ, яким внесено зміни до статті 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2020 рік», встановлено мінімальну заробітну плату у місячному розмірі з 1 вересня - 5000 гривень, тобто на 5,86%. Відповідно до пункту 6 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-УІІІ (із змінами) та пп.6 п.11.1 розділу XI істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами у повному обсязі, крім випадків: • зміни ціни в договорі про закупівлю у зв'язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування. На підтвердження коливання ціни на вугілля кам'яне марки ДГ 13-100 та ДГЖАКОМ 13-100 було надано експертне заключення Черкаської торгово-промислової палати №0-716 від 20 жовтня 2020 року, відповідно до якого середній рівень ринкової вартості вугілля кам'яного на 20.10.2020 року за 1 тонну без ПДВ та транспортних витрат становить: марки ДГ 13-100 - 3200,00 грн. - 4200,00 грн., марки ДГЖАКОМ 13-100 -3100,00 грн. (заключення додається). Крім того, через зростання мінімальної заробітної плати з 01.09.2020 року, фонд оплати праці з нарахуваннями, збільшився на 3,4 % від попереднього періоду. Отже, враховуючи витрати ПрАТ «Вінницяоблпаливо» на транспортування, (залізничний тариф), навантаження, зберігання, зважування та ін. адміністративні витрати, що складають близько 900,00 грн за 1 тонну, відпускна ціна вугілля марки ДГ 13-100 становить 4100,00 грн. - 5100,00 грн. за 1 тонну, марки ДГЖАКОМ 13-100 - 4000,00 грн. за 1 тонну. Таким чином, зростання ціни на відповідному ринку, пов’язане не тільки зі зростанням оптових цін виробників, але й залежить від супутніх витрат, таких як транспортування, (залізничний тариф), навантаження, зберігання, зважування та ін. адміністративні витрати, що є супутніми товару послугами, відповідно до п. 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (із змінами) та які не враховуються в моніторингу зростання цін, оскільки залежать від індивідуальних особливостей ведення комерційної діяльності, а також специфіки кожного окремо укладеного договору, де додатковим фактором у ціні товару є такі змінні, як: періодичність доставки, якість дорожнього покриття, необхідність залучення спеціальної техніки для розвантаження товару у місці призначення. За таких умов, об’єктивна сторона визначення ціни товару стоїть у площині не передбачуваних обставин, які в силу різних причин не можливо передбачити на момент участі у тендерній процедурі. Підсумовуючи все вищезазначене, відсоток коливання ціни товару від дати укладення Договору до дати її зміни складає: 1. Ціна товару на день заключення договору 28.09.2020 року грн/тонну: - ДГ 13-100 – 2716 грн. - ДГЖАКОМ 13-100 – 2580грн. 2. Ціна товару на 21.10.2020 року відповідно до висновку Черкаської ТПП грн/тонну: - ДГ 13-100- 3200-4200 грн. - ДГЖАКОМ 13-100 - 3100 грн. 3. Відсоток коливання: - ДГ 13-100 - 17,8-54,6%; - ДГЖАКОМ 13-100 - 20,1%; 4. Ціна товару на 21.10.2020 року враховуючи на транспортування, (залізничний тариф), навантаження, зберігання, зважування та ін. адміністративні витрати грн/тонну: - ДГ 13-100 4100-5100 грн.; - ДГЖАКОМ - 13-100 – 4000 грн. 5. Відсоток коливання: - ДГ 13-100 - 51-87% - ДГЖАКОМ - 13-100 – 55% Отже, додатковою угодою №1 від 21.10.2020 року було погоджено підвищення ціни товару, згідно договору, лише на 10%.
Отримавши Ваш запит, відділ освіти Тульчинської райдержадміністрації надає інформації по суті. На підставі пункту 2 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (із змінами) та пп.2 п.11.1 розділу XI «ПОРЯДОК ЗМІНИ УМОВ ДОГОВОРУ ТА ІНШІ УМОВИ» договору про закупівлю товару № 428 від 28 вересня 2020 року істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами у повному обсязі, крім випадків: • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Крім того, відповідно до Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2020 рік від 25.08.2020 р. № 822-ІХ, яким внесено зміни до статті 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2020 рік», встановлено мінімальну заробітну плату у місячному розмірі з 1 вересня - 5000 гривень, тобто на 5,86%. Відповідно до пункту 6 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-УІІІ (із змінами) та пп.6 п.11.1 розділу XI істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами у повному обсязі, крім випадків: • зміни ціни в договорі про закупівлю у зв'язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування. На підтвердження коливання ціни на вугілля кам'яне марки ДГ 13-100 та ДГЖАКОМ 13-100 було надано експертне заключення Черкаської торгово-промислової палати №0-716 від 20 жовтня 2020 року, відповідно до якого середній рівень ринкової вартості вугілля кам'яного на 20.10.2020 року за 1 тонну без ПДВ та транспортних витрат становить: марки ДГ 13-100 - 3200,00 грн. - 4200,00 грн., марки ДГЖАКОМ 13-100 -3100,00 грн. (заключення додається). Крім того, через зростання мінімальної заробітної плати з 01.09.2020 року, фонд оплати праці з нарахуваннями, збільшився на 3,4 % від попереднього періоду. Отже, враховуючи витрати ПрАТ «Вінницяоблпаливо» на транспортування, (залізничний тариф), навантаження, зберігання, зважування та ін. адміністративні витрати, що складають близько 900,00 грн за 1 тонну, відпускна ціна вугілля марки ДГ 13-100 становить 4100,00 грн. - 5100,00 грн. за 1 тонну, марки ДГЖАКОМ 13-100 - 4000,00 грн. за 1 тонну. Таким чином, зростання ціни на відповідному ринку, пов’язане не тільки зі зростанням оптових цін виробників, але й залежить від супутніх витрат, таких як транспортування, (залізничний тариф), навантаження, зберігання, зважування та ін. адміністративні витрати, що є супутніми товару послугами, відповідно до п. 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (із змінами) та які не враховуються в моніторингу зростання цін, оскільки залежать від індивідуальних особливостей ведення комерційної діяльності, а також специфіки кожного окремо укладеного договору, де додатковим фактором у ціні товару є такі змінні, як: періодичність доставки, якість дорожнього покриття, необхідність залучення спеціальної техніки для розвантаження товару у місці призначення. За таких умов, об’єктивна сторона визначення ціни товару стоїть у площині не передбачуваних обставин, які в силу різних причин не можливо передбачити на момент участі у тендерній процедурі. Підсумовуючи все вищезазначене, відсоток коливання ціни товару від дати укладення Договору до дати її зміни складає: 1. Ціна товару на день заключення договору 28.09.2020 року грн/тонну: - ДГ 13-100 – 2716 грн. - ДГЖАКОМ 13-100 – 2580грн. 2. Ціна товару на 21.10.2020 року відповідно до висновку Черкаської ТПП грн/тонну: - ДГ 13-100- 3200-4200 грн. - ДГЖАКОМ 13-100 - 3100 грн. 3. Відсоток коливання: - ДГ 13-100 - 17,8-54,6%; - ДГЖАКОМ 13-100 - 20,1%; 4. Ціна товару на 21.10.2020 року враховуючи на транспортування, (залізничний тариф), навантаження, зберігання, зважування та ін. адміністративні витрати грн/тонну: - ДГ 13-100 4100-5100 грн.; - ДГЖАКОМ - 13-100 – 4000 грн. 5. Відсоток коливання: - ДГ 13-100 - 51-87% - ДГЖАКОМ - 13-100 – 55% Отже, додатковою угодою №1 від 21.10.2020 року було погоджено підвищення ціни товару, згідно договору, лише на 10%.