0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 264 333.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 22 груд. 15:07
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Регіональною філією «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» (далі – Замовник) подано ПОЗОВНУ ЗАЯВУ від 12 січня 2021 року № НЮ-14/15 до Окружного Адміністративного суду міста Києва про визнання протиправним та скасування Висновку Східного офісу Держаудитслужби від 23.12.2020 щодо наявності порушень законодавства при проведенні відкритих торгів за предметом закупівлі: Послуги з ремонту лінійного обладнання моторвагонного рухомого складу (послуги з ремонту дизеля 12VFE з відновленням колінчастого валу та ремонт гідромеханічної передачі з заміною корпусу та сельсин-датчику) (номер закупівлі в ЦБД - UA-2019-04-12-000374-b).
ЗАПЕРЕЧЕННЯ щодо висновку у межах проведення моніторингу UA-M-2020-12-22-000022 Державна аудиторська служба України. ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2019-04-12-000374-b Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ). 23 грудня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі Послуги з ремонту лінійного обладнання моторвагонного рухомого складу (послуги з ремонту дизеля 12VFE з відновленням колінчастого валу та ремонт гідромеханічної передачі з заміною корпусу та сельсин-датчику) (номер закупівлі в ЦБД - UA-2019-04-12-000374-b). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення Замовником статті 4 Закону «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) відображення закупівлі у річному плані зазначено, що закупівля послуги з ремонту лінійного обладнання моторвагонного рухомого складу (послуги з ремонту дизеля 12VFE з відновленням колінчастого валу та ремонт гідромеханічної передачі з заміною корпусу та сельсин-датчику) у плані РФ «Одеська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» на листопад 2018-травень 2019 не значиться, порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» в оголошенні про проведення відкритих торгів та в повідомленні про намір укласти договір не зазначено джерело фінансування закупівлі та порушення вимог частини 1 статті 10 Закону звіт про виконання договору про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу в термін, визначений Законом не опубліковано. Вважаємо, що Замовником не було порушено вимог Закону та відповідно до абз. 2 частини 8 статті 8 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1.Щодо відсутності у річному плані закупівель РФ «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» (далі — Замовник) на листопад 2018-травень 2019 закупівлі послуги з ремонту лінійного обладнання моторвагонного рухомого складу (послуги з ремонту дизеля 12VFE з відновленням колінчастого валу та ремонт гідромеханічної передачі з заміною корпусу та сельсин-датчику) доводимо, що Замовником відповідно до протоколу тендерного комітету від 11.04.2019 №3, внесені зміни до річного плану закупівель на 2019 рік (зі змінами №1на 11.04.2019) та (зі змінами №16 на 26.09.2019) та додатку до нього, який оприлюднено, згідно закону у визначені статті 4 Закону строки, записи про, що містяться в оприлюдненому річному плані UA-P-2019-04-11-001409-b та UA-P-2019-04-11-006675-a за змістом якого, предмет закупівлі: Послуги з ремонту лінійного обладнання моторвагонного рухомого складу та відповідно з сумами 54 407 200,00 грн. та 7 693 699,00 грн. Чинним законодавством не передбачено обов`язку Замовника проводити тільки одні відкриті торги на підставі одного рядку плану закупівель. Таким чином, Замовником у 2019 році відповідно до чинного законодавства та на підставі рядка річного плану закупівель оголошено ряд закупівель саме на послуги з ремонту лінійного обладнання моторвагонного рухомого складу з одним кодом класифікатора ДК 021:2015:50220000-3 загальною сумою очікуваної вартості, що не перевищує запланованих сум на 2019 рік. В дужках предмету закупівлі Замовник зробив уточнення щодо виду такого лінійного обладнання моторвагонного рухомого складу, що не є окремим предметом закупівлі. Отже, з урахуванням вищевикладеного, дії Замовника закупівлі під час оголошення процедури закупівлі на підставі діючих річних планів на стадії планування даної закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення відповідають вимогам чинного законодавства, принципам здійснення публічних закупівель та не є порушення Закону, про які зазначено у висновку від 23.12.2020 за результатами моніторингу даної закупівлі. 2. Щодо відсутності в оголошенні про проведення відкритих торгів та в повідомленні про намір укласти договір «джерело фінансування закупівлі» доводимо, що відповідно до п.3 та п.6 частини 1 статті 1 Закону визначено, що веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель – інформаційно-телекомунікаційна система, до складу якої входять модуль електронного аукціону і база даних, та який є частиною електронної системи закупівель та забезпечує створення, зберігання та оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет, а електронна система закупівель – інформаційно-телекомунікаційна система, що забезпечує проведення процедур закупівель, створення, розміщення, оприлюднення та обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами. Постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 166 «Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків» затверджено Порядок функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, згідно з яким адміністратором електронної системи закупівель є юридична особа, визначена Мінекономрозвитку відповідальною за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель. Попре те, що з 03.05.2019 набув чинності наказ Мінекономрозвитку від 21.03.2019 № 463 «Про внесення змін до наказу Мінекономрозвитку від 22.03.2019 №490», яким внесені зміни до форм документів у сфері публічних закупівель, який передбачає доповнення форм новими пунктами, не заповнення яких ставиться в провину замовнику, як порушення вимог п. 2 Наказу №490. Проте, слід зазначити, що технічну можливість фіксації замовником в системі електронних закупівель щодо реалізації та використання нових форм документів у сфері публічних закупівель, відповідно до Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законів України» доручено забезпечити Міністерству економічного розвитку і торгівлі Україні. Тому, з метою забезпечення належного функціонування електронної системи закупівель Мінекономрозвитку своїм наказом від 18.03.2016 № 473 «Про визначення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування» відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу визначено Державне підприємство «ПРОЗОРРО», яке належить до сфери управління Мінекономрозвитку, але слід зазначити, що форма Оголошення про проведення відкритих торгів та Повідомлення про намір укласти договір (зі змінами), відповідно до Наказу №490, заповнюється електронною системою закупівель автоматично, про що зазначено Уповноваженим органом в примітках до неї, що виключає можливість внесення до неї будь-яких даних замовником. Крім того, твердження щодо порушення замовником п.2 Наказу №490, спростовується також відсутністю в електронній системі на дату і час публікації: 12.04.2019 щодо предмету даної закупівлі відносно якої здійснювався моніторинг у формах Оголошення про проведення відкритих торгів та Повідомлення про намір укласти договір даної закупівлі відображення поля «Джерело фінансування закупівлі» (п. 11 Форми) не реалізоване заповнення електронною системою, заповнення якого та відображення в електронній системі, з урахуванням змін внесених Наказом № 490, реалізовано Уповноваженим органом вже після формування системою електронних закупівель даної форми, що знаходить своє відображення наприклад під час формування системою даного повідомлення 23.05.2019, що виключає провину у вчиненні порушення замовником п.2 Наказу №490. Тому порушення, в частині правильності заповнення форм документів визначених у висновку від 23.12.2020, які затверджені Уповноваженим органом, зі сторони замовника – відсутні, оскільки це відноситься до функціонування електронної системи закупівель. 3. В частині оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю - порушення усунуто шляхом оприлюднення його, на веб-порталі Уповноваженого органу. Вказані в висновку ДАСУ зауваження абсолютно ніяким чином не впливають на результати проведення процедури закупівлі, не свідчать про факт дискримінації учасників, а лише підтверджують рівне ставлення до них, об’єктивне та неупередження визначення переможця, оскільки Замовник здійснює закупівлі відкрито та прозоро. Додаток: 4 арк. Заступник голови тендерного комітету О.А. Шаповал