0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 100 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 23 груд. 20:36
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРОТОКОЛ №6 засідання тендерного комітету Управління каналу Дніпро-Донбас 21.01.2021 р. Початок о 8:00 ПРИСУТНІ: Голова тендерного комітету - Стіжко А. С. Заступник голови тендерного комітету - Потапенко Є.М. Секретар тендерного комітету - Воловик Р.О. Члени тендерного комітету - Цукарева Ю.М. - Заліщук С.В. - Барабоха Л.С. ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Розгляд рішення Держаудитслужби, щодо закупівлі за кодом ДК 021-2015: 31710000-6 Електронне обладнання ( Прилад контролю за температурою), № закупівлі UA-2020-10-28-010656-c. 2. Прийняття заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення в подальшому порушень норм Закону України про публічні закупівлі (далі — Закон). 3. Оприлюднення інформації та/або документів, що свідчать про вжиття заходів щодо виявлених порушень. По першому питанню. СЛУХАЛИ: голову тендерного комітету Стіжко А.С., який повідомив, що 23 грудня 2020 року о 00:00 був розпочатий моніторинг Держаудитслужби закупівлі за кодом ДК 021-2015: 31710000-6 Електронне обладнання (Прилад контролю за температурою), № закупівлі UA-2020-10-28-010656-c. За результатами моніторингу були встановленні порушення Закону України про Публічні закупівлі, а саме : - відображення закупівлі у річному плані, встановлено порушення вимог частини 1 статті 4 Закону. - повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону. - відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, встановлено порушення вимог частини третьої статті 22 Закону. Пояснення тендерного комітету Управління каналу Дніпро-Донбас, щодо виявлених порушень. Відповідно до частини першої статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Проте, на порушення зазначеного очікувана вартість предмета закупівлі за процедурою UA-2020-10-28-010656-c не відповідає річному плану закупівлі UA-P-2020-10-28-006613-c, на який йдеться посилання в електронній системі закупівель. Під час оприлюднення річного плану закупівлі UA-2020-10-28-010656-c сталося технічна помилка. Оскільки замовником ця помилка була виявлена вже після завершення даної закупівлі та редагувати (вносити зміни) в річний план закупівлі № UA-P-2020-10-28-006613-c не має можливості, було прийняти рішення внести зміни в річний план закупівель та оприлюднити виправлений річний план закупівлі в примітках до якого наголосити, що в зв’язку з допущенням технічної помилки план закупівлі UA-P-2020-10-28-006613-c вважити недійсним відповідно до протоколу № 174а від 02.11.2020 р. Закупівля № UA-2020-10-28-010656-c здійснюється за даним планом закупівель. Частиною другою статті 21 Закону установлена імперативна норма щодо інформації яку повинно містити оголошення про проведення відкритих торгів. На порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону в оголошення про проведення відкритих торгів не внесена інформація про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Під час оголошення закупівлі в електронній системі закупівель Замовник заповнює поля які йому доступні на одній із площадок де здійснюється закупівля, оскільки на даній площадці не має графи де вказується інформація про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, Замовником було прийняте рішення зазначити вимогу пункту 8 частини 2 статті 21 Закону України про публічні закупівлі у Тендерній документації (яка була опублікована в електронній системі закупівель) Розділ 1 Загальні положення, пункт 7 Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції «7.1. Документи, надані учасником в складі тендерної пропозиції, повинні бути складені українською або російською мовами. У випадках, коли документи, надані учасником в складі тендерної пропозиції, складені іншою мовою, до них обов`язково надавати переклад на українську або російську мови, який має бути виконаний офіційним перекладачем. 7.2 Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. При складанні тендерної документації в пункті 3 розділу 6. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовником визначено, зокрема, що Проект договору не остаточний та може змінюватись за погодженням обох сторін з урахуванням Закону, що суперечить вимогам частини шостої статті 33 та частини четвертої статті 41 Закону. Вимоги Замовника щодо вище зазначеного не передбачені законодавством та є порушенням частини 3 статті 22 Закону. Щодо цього порушення Замовник під словами «Проект договору не остаточний та може змінюватись за погодженням обох сторін з урахуванням Закону» мав на увазі, що відповідно до Закону Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Тобто або сам Замовник, або за результатами звернень тобто за згодою сторін можна внести зміни зокрема в проект Договору, а при оприлюдненні закупівлі проект Договору не є остаточним і може корегуватися під час прийняття тендерних пропозицій. Варто наголосити, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Як бачимо з даної закупівлі Договір та його істотні умови жодним чином не відрізняються від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Підсумовуючи вищенаведене Замовником були допущенні незначні технічні помилки, що призвели до порушення Закону, які були вже виправленні в ході закупівлі з урахуванням технічних особливостей електронного майданчика. Данні порушення ні в якому разі не вплинули на об’єктивність прийнятих рішень, не завадили вільної конкуренції та не призвели до збитків Державі. Закупівлі за кодом ДК 021-2015: 31710000-6 Електронне обладнання (Прилад контролю за температурою), № закупівлі UA-2020-10-28-010656-c була виконана в повному обсязі в строк встановлений тендерною документацією та задовольнила всі технічні та якісні вимоги, що були висунуті в даній закупівлі. По другому питанню Щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення в подальшому порушень норм Закону. За для недопущення виявлених порушень в подальшому тендерний комітет Управління каналу Дніпро-Донбас прийняв такі рішення: 1. Під час оприлюднення річного плану, за яким буде здійснюватися закупівля, вся інформація, яка відображається у річному плані, повинна бути відображена у самій закупівлі, а саме: • найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; • назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); • розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі; • код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів); • вид закупівлі та орієнтовний початок проведення. Секретарю тендерного комітету Воловик Р.О. доручити опубліковувати річний план закупівлі згідно вимог статті 4 Закону, а Голові тендерного комітету Стіжко А.С. контролювати виконання статті 4 Закону під час оприлюднення річного плану закупівлі та змін до нього. 2. Відповідно до пункту 8 частини 2 статті 21 Закону в оголошення про проведення відкритих торгів вноситься інформація про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. У зв’язку з тим, що на електронному майданчику на якому замовник здійснює свої закупівлі відсутні поля де зазначається вимоги до мови, за для уникнення порушення пункту 8 частини 2 статті 21 Закону опубліковувати інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції у примітках до закупівлі та дублювати дану вимогу в Тендерній документації до закупівлі. Секретарю тендерного комітету Воловик Р.О. опубліковувати інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції у примітках до закупівлі та дублювати дану вимогу в Тендерній документації до закупівлі, а Голові тендерного комітету Стіжко А.С. контролювати виконання статті 4 Закону під час оприлюднення річного плану закупівлі та змін до нього. 3. За для уникнення суперечностей вимогам частини шостої статті 33 та частини четвертої статті 41 Закону, та порушень частини 3 статті 22 Закону під час підготовки тендерної документації НЕ ЗАЗНАЧАТИ що проект Договору про закупівлю не є остаточним, а зазначити, що Договір про закупівлю укладається відповідно до вимог ст. 41 Закону та наголосити, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених п. 5 ст. 41 Закону. Відповідальність за це покласти на Голову тендерного комітету Стіжко А.С. По третьому питанню. Доручити секретарю тендерного комітету Воловик Р.О. протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію (даний протокол), що свідчать про вжиття заходів за для уникнення допущених порушень під час здійснення закупівель. Голосували по першому питанню: Голова тендерного комітету Стіжко А. С. – за Заступник голови тендерного комітету Потапенко Є.М. – за Секретар тендерного комітету Воловик Р.О. – за Член тендерного комітету Цукарева Ю.М. – за Член тендерного комітету Заліщук С.В. – за Член тендерного комітету Барабоха Л.С. – за Голосували по другому питанню: Голова тендерного комітету Стіжко А. С. – за Заступник голови тендерного комітету Потапенко Є.М. – за Секретар тендерного комітету Воловик Р.О. – за Член тендерного комітету Цукарева Ю.М. – за Член тендерного комітету Заліщук С.В. – за Член тендерного комітету Барабоха Л.С. – за Голосували по третьому питанню: Голова тендерного комітету Стіжко А. С. – за Заступник голови тендерного комітету Потапенко Є.М. – за Секретар тендерного комітету Воловик Р.О. – за Член тендерного комітету Цукарева Ю.М. – за Член тендерного комітету Заліщук С.В. – за Член тендерного комітету Барабоха Л.С. – за О 10:00 засідання тендерного комітету було завершено.