0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 060 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 12 лют. 11:08
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Не усунуто
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Не усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель
Не усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Відділ освіти Іванківської селищної ради відповідно до абзацу другого частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку за результатами моніторингу закупівлі код за ДК 021:2015 03410000-7 Паливна деревина (паливна деревина твердих та м’яких порід), оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-01-05-001802-a, надає через електронну систему закупівель наступні аргументовані заперечення до висновку: Орган державного фінансового контролю у своєму висновку за результатами моніторингу вказав, що оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Це твердження є необґрунтованим та безпідставним, оскільки оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-01-05-001802-a (додається), яке розміщене на вебпорталі Уповноваженого органу та доступне за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-05-001802-a/print/open/pdf містить інформацію про мову, якою мають готуватися тендерні пропозиції – вона розміщена на другій сторінці сьомий рядок знизу. Звертаємо увагу орган державного фінансового контролю, що відповідно до частини дев’ятої статті 29 Закону - після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. При цьому, статтею 31 Закону визначений вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій учасників. Замовник, будучи органом місцевого самоврядування, зобов’язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України (стаття 19 Конституції України). Єдиним законом, який регулює правові засади здійснення публічних закупівель, - є Закон України «Про публічні закупівлі». Отож, для того, щоб відхилити тендерну пропозицію будь-кого з учасників необхідно, щоб тендерна документація містила певну вимогу, а тендерна пропозиція учасника не відповідала прямо встановленій замовником у тендерній документації вимозі. Відхилення тендерних пропозицій учасників з неіснуючих чи вигаданих підстав не передбачено Законом. Крім того, КУпАП встановлює адміністративну відповідальність за безпідставне відхилення тендерних пропозицій учасників. Орган державного фінансового контролю у своєму висновку за результатами моніторингу вказав, що «в складі пропозиції Переможця відсутні будь-які документи, які б підтверджували, що Переможець дійсно володіє автомобілем ГАЗ 33104-318, чим не дотримано вимогу пункту І Додатку 1 до ТД.». Тендерна документація, затверджена Відділом освіти Іванківської селищної ради для проведення цієї закупівлі, не містила жодних вимог до учасників стосовно необхідності надання договору оренди чи будь-якого іншого договору на використовуваний учасником транспортний засіб. Спосіб документального підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником у тендерній документації згідно із статтею 16 Закону, є чітко визначеним замовником у Додатку №1 до тендерної документації і містить чітко визначений перелік документів, які вимагалися від учасників. Переможець торгів надав усі документи вказані у переліку. Отож підстав для відхилення тендерної пропозиції переможця в цій частині у замовника не було. Пунктом 2 «Вимоги до зовнішнього вигляду та якості товару» Додатку №2 до тендерної документації встановлено наступне: «Згідно із цією закупівлею до поставки допускається лише деревина, що пройшла радіологічний контроль на вміст цезію та стронцію. Учасник у складі тендерної пропозиції надає протоколи радіаційного дослідження деревини на кожне найменування товару. Уся деревина повинна відповідати вимогам державного гігієнічного нормативу питомої активності радіонуклідів цезію та стронцію у деревині та продукції з деревини, що має підтверджуватися наданими протоколами. Протоколи обов’язково повинні містити інформацію про вміст цезію та стронцію в зразках продукції учасника.». У складі тендерної пропозиції переможця містяться протоколи радіаційного дослідження деревини від 05.07.2019 № 17 та від 09.12.2020 № 19 (орган державного фінансового контролю також встановив їх наявність), які повністю відповідають вимогам, встановленим замовником. Формулювання назви товару у протоколах «дрова паливні» замість «паливна деревина» не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції переможця, оскільки це аналогічні поняття і від того як їх назва вказана у протоколі не залежить зміст і результат досліджень на вміст цезію та стронцію в зразках продукції учасника. Учасник запропонував товар, що повністю відповідав вимогам замовника, в тому числі і щодо якості. Отож підстав для відхилення тендерної пропозиції переможця в цій частині у замовника не було. Зважаючи на те, що висновок органу державного фінансового контролю за результатами моніторингу стосовно невідповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону та тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації замовника є безпідставним та необґрунтованим, а також таким, що суперечить Закону, отже і жодних правових підстав для розірвання договору немає.