0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
300 120.00 UAH
Замовник
КНП " Млинівська центральна районна лікарня" Млинівської селищної ради Рівненської області
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 25 бер. 15:13
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.)
ПРИХОВАНО
Пояснення Тендерний комітет вважає гарантійний лист учасника ФОП Корсун Андрій Петрович у складі тендерної пропозиції на підтвердження гарантії поставки товару, не більше за 5 робочих днів з моменту отримання заявки Замовника, також гарантійний лист про доставки товару, що є предметом закупівлі за адресою що визначена згідно документації, а так само витрати, що пов’язані з доставкою, також лист-гарантію що товар буде поставлено з врахуванням екологічних вимог, а також скан. копію реєстраційного талона на ТЗ, документами що відповідають вимогам довідки, складеної Учасником у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально технічної бази необхідної для виконання поставок товарів, що є предметом даної закупівлі (наприклад –транспортні засоби); -Щодо копії відповідних підтверджуючих документів про наявність власного або орендованого транспорту . Відповідно до довідки про уповноважених осіб видно, що Корсун Андрій Петрович є само зайнятою фізичною особою-підприємцем. На підтвердження довідки в довільній формі та підтвердження наявності транспортних засобів, учасник надав копію свідоцтва про реєстрацію ТЗ на власне ім’я( 1 сторінку, на якій вказано інформацію про ТЗ), де чітко видно номерний знак, дату реєстрації, та особу власника ТЗ. З відкритих джерел можна отримати достовірну інформацію про діючий поліс на дане авто, а також марку та характеристики. Також відомо з копії свідоцтва, що власником ТЗ є учасник закупівлі. З огляду на викладене, ТК вважає, що відсутність документа з назвою « Довідка про наявність транспортних засобів» є формальними помилками, і тому визначив можливим прийняти пропозицію учасника. У зв’язку з вищевикладеним Замовник залишив за собою право не відхиляти тендерну пропозицію при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону. Вважаємо гарантійні листи довідками в довільній формі, копію свідоцтва копіями підтверджуючих документів на ТЗ (відсутність 2 сторінки не є суттєвою причиною при визначенні результатів процедури закупівлі.)
Пояснення Тендерний комітет вважає гарантійний лист учасника ФОП Корсун Андрій Петрович у складі тендерної пропозиції на підтвердження гарантії поставки товару, не більше за 5 робочих днів з моменту отримання заявки Замовника, також гарантійний лист про доставки товару, що є предметом закупівлі за адресою що визначена згідно документації, а так само витрати, що пов’язані з доставкою, також лист-гарантію що товар буде поставлено з врахуванням екологічних вимог, а також скан. копію реєстраційного талона на ТЗ, документами що відповідають вимогам довідки, складеної Учасником у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально технічної бази необхідної для виконання поставок товарів, що є предметом даної закупівлі (наприклад –транспортні засоби); -Щодо копії відповідних підтверджуючих документів про наявність власного або орендованого транспорту . Відповідно до довідки про уповноважених осіб видно, що Корсун Андрій Петрович є само зайнятою фізичною особою-підприємцем. На підтвердження довідки в довільній формі та підтвердження наявності транспортних засобів, учасник надав копію свідоцтва про реєстрацію ТЗ на власне ім’я( 1 сторінку, на якій вказано інформацію про ТЗ), де чітко видно номерний знак, дату реєстрації, та особу власника ТЗ. З відкритих джерел можна отримати достовірну інформацію про діючий поліс на дане авто, а також марку та характеристики. Також відомо з копії свідоцтва, що власником ТЗ є учасник закупівлі. З огляду на викладене, ТК вважає, що відсутність документа з назвою « Довідка про наявність транспортних засобів» є формальними помилками, і тому визначив можливим прийняти пропозицію учасника. У зв’язку з вищевикладеним Замовник залишив за собою право не відхиляти тендерну пропозицію при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону. Вважаємо гарантійні листи довідками в довільній формі, копію свідоцтва копіями підтверджуючих документів на ТЗ (відсутність 2 сторінки не є суттєвою причиною при визначенні результатів процедури закупівлі.)
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.)
ПРИХОВАНО
Розглянувши запит про надання пояснень: Під час ретельного повторного огляду тендерної пропозиції Учасника ФОП Корсун Андрій Петрович стосовно запиту Державної аудиторської служби України повідомляємо: відповідно до довідки запропонованого товару необхідним технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмету закупівлі (медико-технічним вимогам) та гарантійного листа, згідно якого ФОП Корсун Андрій Петрович гарантує, відповідність якісних показників запропонованого товару, наявність підтверджуючих копій сертифікатів оцінювання відповідності чи декларацій відповідності або інші чинні реєстраційні документи по товарах: скарифікатор-ланцет автоматичний Medlance plus special 2.0 мл (позиція № 35 Декларація про відповідність № 1, також сертифікат № UA.MD.085-17); шпиці Ілізарова 2 мм х 400 мм (позиція № 39- сертифікат відповідності № UA.TR.101-72.177-2018 № п.п. 3). Що стосується позицій 46 та 49, учасник в тендерній пропозиції надав сертифікат відповідності № UA.TR/ 101-50/156-2017, декларацію про відповідність №33-W, а також висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи(№ п/п15). В перших двох документах вказаний в т.ч. зонд розміром 20. Враховуючи вищевказане учасник не надав сертефікат стосовно № 46, натомість надав висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи(№ п/п15). Відповідно до ст..31 замовник відхиляє тендерну пропозиціюї з зазначенням аргументації у разі: в.т.ч коли учасник у ТД зазначив недостовірну інформацію, що є Суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі. Враховуючи складну ситуацію в галузі охорони здоров’я, максимальну економію, та ефективність, недостатнє фінансуванна закладу, та критичну необхідність в даних товарах в з’язку з ймовірним відкриттям COVID відділення в Млинівській ЦРЛ замовник не відхиляв пропозицію учасника, та не дискваліфіковував всіх учасників даної закупівлі у зв’язку з зазначення неповної інформації по позиції № 46( так як наступний учасник аналогічно надав неповну інформацію стосовно позиції № 46 ). «Тендерний комітет вважає що підстав для відхилення учасника-переможця процедури закупівлі, відповідно до частини першої статті 31 Закону недостатньо, а саме зазначення неповної інформації по позиції № 46 є несуттєвою, при визначенні результатів процедури закупівлі.
Розглянувши запит про надання пояснень: Під час ретельного повторного огляду тендерної пропозиції Учасника ФОП Корсун Андрій Петрович стосовно запиту Державної аудиторської служби України повідомляємо: відповідно до довідки запропонованого товару необхідним технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмету закупівлі (медико-технічним вимогам) та гарантійного листа, згідно якого ФОП Корсун Андрій Петрович гарантує, відповідність якісних показників запропонованого товару, наявність підтверджуючих копій сертифікатів оцінювання відповідності чи декларацій відповідності або інші чинні реєстраційні документи по товарах: скарифікатор-ланцет автоматичний Medlance plus special 2.0 мл (позиція № 35 Декларація про відповідність № 1, також сертифікат № UA.MD.085-17); шпиці Ілізарова 2 мм х 400 мм (позиція № 39- сертифікат відповідності № UA.TR.101-72.177-2018 № п.п. 3). Що стосується позицій 46 та 49, учасник в тендерній пропозиції надав сертифікат відповідності № UA.TR/ 101-50/156-2017, декларацію про відповідність №33-W, а також висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи(№ п/п15). В перших двох документах вказаний в т.ч. зонд розміром 20. Враховуючи вищевказане учасник не надав сертефікат стосовно № 46, натомість надав висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи(№ п/п15). Відповідно до ст..31 замовник відхиляє тендерну пропозиціюї з зазначенням аргументації у разі: в.т.ч коли учасник у ТД зазначив недостовірну інформацію, що є Суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі. Враховуючи складну ситуацію в галузі охорони здоров’я, максимальну економію, та ефективність, недостатнє фінансуванна закладу, та критичну необхідність в даних товарах в з’язку з ймовірним відкриттям COVID відділення в Млинівській ЦРЛ замовник не відхиляв пропозицію учасника, та не дискваліфіковував всіх учасників даної закупівлі у зв’язку з зазначення неповної інформації по позиції № 46( так як наступний учасник аналогічно надав неповну інформацію стосовно позиції № 46 ). «Тендерний комітет вважає що підстав для відхилення учасника-переможця процедури закупівлі, відповідно до частини першої статті 31 Закону недостатньо, а саме зазначення неповної інформації по позиції № 46 є несуттєвою, при визначенні результатів процедури закупівлі.