0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 300 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 26 бер. 14:27
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби (Івано-Франківська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Тендерний комітет МРЦ МВС України «Кремінці» в межах проведеного моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2021-03-26-000056) щодо закупівлі: Екскаватор - навантажувач з навісним обладнанням – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 43260000-3 (ідентифікатор закупівлі ID: UA-2021-02-25-003043-a) за результатами якого сформовано висновок, яким зобов’язано здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення, надає наступну інформацію про вжиті заходи. За результатами висновку моніторингу закупівлі (ідентифікатор закупівлі ID: UA-2021-02-25-003043-a) ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ЗАХІДНИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ в Івано – Франківській області від 01.04.2021 року встановлено порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації а саме: допущено порушення норм, встановлених пунктами 5 та 6 частини першої статті 17 Закону та порушення вимоги передбачені пунктом 17 частини другої статті 22 Закону не зазначення електронної адреси особи, що уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. З врахуванням вказаного, розуміємо допущену помилку та будемо вживати усіх необхідних заходів щодо недопущення таких помилок в подальшому у наступних закупівлях. Також повідомляємо, що сьогодні закупівля перебуває на стадії завершення тендерної процедури закупівлі та переходом у нові правовідносини - укладенням Договору про закупівлю відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі». Тому на даному етапі виявлені порушення, не становлять негативного впливу на бюджет та не можуть бути усунені. Однак, у наступних, подальших закупівлях тендерним комітетом будуть враховані вказані моменти та візьмуться до уваги основні індикатори ризику і будуть вживатися усі необхідні заходи щодо недопущення таких помилок в подальшому.