0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 119 967.76 UAH
Знайдено порушення
Дата: 30 бер. 16:27
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.)
ПРИХОВАНО
На запит від 2021-03-31 08:57:24 (UA-M-2021-03-30-000027 ● 75981a0fafa94f7aba7bf2e603e3d229), пояснюємо, що Замовник не проводить закупівлю саме “централізованого” постачання теплової енергії, оскільки джерелом теплопостачання в містах є теплоелектроцентралі (ТЕЦ) і котельні, а в сільській місцевості (смт Кельменці) — невеликі приватні котельні й опалювальні печі, на відміну від ТЕЦ і великих котелень централізованого теплопостачання, а тому Товариство з обмеженою відповідальністю "НОВА ЕРА-ЕНЕРГЕТИЧНА ГРУПА" не здійснює “централізоване” постачання теплової енергії, про що надається відповідна підтверджуюча довідка. Окрім цього предметом закупівлі є саме послуги з постачання теплової енергії про що чітко зазначено в оголошеній закупівлі, і Замовником не зазначалось про “централізоване” теплопостачання, а тому Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі “Послуги з постачання теплової енергії (код ДК 021:2015 — 09320000-8. Пара, гаряча вода та пов’язана продукція)” у строк не раніше ніж через 10 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (зг. ч. 7 ст. 40 Закону) та разом з тим, відповідно до п. 5 ч. 8 ст. 40 Закону України “Про публічні закупівлі”, переговорну процедуру закупівлі - відмінити у разі не підписання договору про закупівлю у строк 35 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Причому, слід зауважити, що згідно ч. 1 ст. 253 Цивільного кодексу України, перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок та відповідно до ч. 5 ст. 254 ЦКУ, якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, що визначений відповідно до закону у місці вчинення певної дії, днем закінчення строку є перший за ним робочий день та згідно ч. 1 ст. 255 цього ж кодексу, якщо строк встановлено для вчинення дії, вона може бути вчинена до закінчення останнього дня строку. Враховуючи те, що 26.02.2021 Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, то кінцевий строк (35 днів) припадає на 02.04.2021, а отже Замовник має право укласти договір про закупівлю у період з 09.03.2021 по 02.04.2021 включно та у разі укладання оприлюднити його у строк, що визначений п. 10 ч. 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” (у редакції Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” від 19.09.2019 N 114-IX), а саме договір про закупівлю та всі додатки до нього оприлюднюються протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Враховуючи усе вищевикладене, повідомляємо, що договір із ТОВ «НОВА ЕРА-ЕНЕРГЕТИЧНА ГРУПА» за результатами переговорної процедури закупівлі за номером ID: UA-2021-02-26-000012-c був укладений 30.03.2021 та оприлюднений у визначені Законом строки та спосіб, а отже наразі будь-які порушення відсутні.
На запит від 2021-03-31 08:57:24 (UA-M-2021-03-30-000027 ● 75981a0fafa94f7aba7bf2e603e3d229), пояснюємо, що Замовник не проводить закупівлю саме “централізованого” постачання теплової енергії, оскільки джерелом теплопостачання в містах є теплоелектроцентралі (ТЕЦ) і котельні, а в сільській місцевості (смт Кельменці) — невеликі приватні котельні й опалювальні печі, на відміну від ТЕЦ і великих котелень централізованого теплопостачання, а тому Товариство з обмеженою відповідальністю "НОВА ЕРА-ЕНЕРГЕТИЧНА ГРУПА" не здійснює “централізоване” постачання теплової енергії, про що надається відповідна підтверджуюча довідка. Окрім цього предметом закупівлі є саме послуги з постачання теплової енергії про що чітко зазначено в оголошеній закупівлі, і Замовником не зазначалось про “централізоване” теплопостачання, а тому Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі “Послуги з постачання теплової енергії (код ДК 021:2015 — 09320000-8. Пара, гаряча вода та пов’язана продукція)” у строк не раніше ніж через 10 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (зг. ч. 7 ст. 40 Закону) та разом з тим, відповідно до п. 5 ч. 8 ст. 40 Закону України “Про публічні закупівлі”, переговорну процедуру закупівлі - відмінити у разі не підписання договору про закупівлю у строк 35 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Причому, слід зауважити, що згідно ч. 1 ст. 253 Цивільного кодексу України, перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок та відповідно до ч. 5 ст. 254 ЦКУ, якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, що визначений відповідно до закону у місці вчинення певної дії, днем закінчення строку є перший за ним робочий день та згідно ч. 1 ст. 255 цього ж кодексу, якщо строк встановлено для вчинення дії, вона може бути вчинена до закінчення останнього дня строку. Враховуючи те, що 26.02.2021 Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, то кінцевий строк (35 днів) припадає на 02.04.2021, а отже Замовник має право укласти договір про закупівлю у період з 09.03.2021 по 02.04.2021 включно та у разі укладання оприлюднити його у строк, що визначений п. 10 ч. 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” (у редакції Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” від 19.09.2019 N 114-IX), а саме договір про закупівлю та всі додатки до нього оприлюднюються протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Враховуючи усе вищевикладене, повідомляємо, що договір із ТОВ «НОВА ЕРА-ЕНЕРГЕТИЧНА ГРУПА» за результатами переговорної процедури закупівлі за номером ID: UA-2021-02-26-000012-c був укладений 30.03.2021 та оприлюднений у визначені Законом строки та спосіб, а отже наразі будь-які порушення відсутні.
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.)
ПРИХОВАНО
На запит від 2021-04-02 10:43:25 повідомляємо, що відповідна інформація та документи (довідка, протокол, річний план, роз'яснення) знаходиться в окремих файлах, що додаються.
На запит від 2021-04-02 10:43:25 повідомляємо, що відповідна інформація та документи (довідка, протокол, річний план, роз'яснення) знаходиться в окремих файлах, що додаються.
АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ МОНІТОРИНГУ № UA-M-2021-03-30-000027 Відповідно до частини 8 статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі” (у редакції Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” від 19.09.2019 N 114-IX) (далі – Закон) надаємо аргументовані заперечення до неправомірного та необ'єктивного висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2021-02-26-000012-c Північного офісу Держаудитслужби (Чернівецька обл.), оприлюдненого в електронній системі закупівель 12 квітня 2021 року (надалі — Висновок моніторингу), а саме: Твердження у Висновку моніторингу про те, що”...За результатами аналізу питання повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель встановлено, що Замовником у річному плані закупівель на 2021 рік невірно зазначено джерело фінансування закупівлі – Державний бюджет України, в той час як фінансування даної закупівлі здійснюється з місцевого бюджету, чим не дотримано вимоги частини другої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон)...” є помилковими, неправомірними та необ'єктивними, оскільки: - по перше, наразі форма документа “Річний план закупівель” не затверджена Уповноваженим органом, так як наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 "Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель" втратив чинність на підставі Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 1082 від 11.06.2020 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0449-16#Text), а отже у Висновку моніторингу безпідставно та неправомірно зазначено, що виявлено “Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель” та таке твердження не має під собою ніякого правового підґрунтя; - по-друге, у статті 4 Закону “Планування закупівель та інші передумови здійснення закупівель”, зокрема її частини 2, чітко визначена вичерпна інформація, яка має міститися у річному плані, а саме: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі; 4) код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів); 5) вид закупівлі та орієнтовний початок проведення: 6) у разі застосування рамкової угоди зазначається: строк дії рамкової угоди; сторона рамкової угоди (замовник або централізована закупівельна організація, яка проводить закупівлю в інтересах замовника). Виходячи з вищезазначених приписів, ч. 2 ст. 4 Закону, не містить вимог щодо зазначення інформації про “Джерело фінансування закупівлі”, що є очевидно, але чомусь це було проігноровано співробітником Північного офісу Держаудитслужби (Чернівецька обл.), який як наслідок склав необ'єктивний та неправомірний Висновок моніторингу. Враховуючи вищевикладене, у повній відповідності до вимог ч. 2 ст. 4 Закону, Замовником розміщено абсолютно всю необхідну інформацію в опублікованому річному плані в електронній системі закупівель за посиланням https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-02-26-000006-b, що є очевидно та виходячи із приписів ч. 2 ст. 4 Закону, зазначення джерела фінансування закупівлі не передбачено та відповідно не є обов'язковим, а отже Замовник не порушив вимоги частини другої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі». Тобто, твердження у Висновку моніторингу про те, що замовником “не дотримано вимоги частини другої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» є неправомірними та необ'єктивними, оскільки не мають під собою ніякого правового підґрунтя; - по-третє, виходячи з усього вищевикладеного та керуючись приписами ч. 2 ст. 4 Закону, допущення Замовником технічної помилки у річному плані закупівель на 2021 рік щодо зазначення додаткової інформації, яка не є обов'язковою, зокрема джерела фінансування закупівлі “Державний бюджет України”, в той час як фінансування даної закупівлі здійснюється з “Місцевого бюджету” не є порушенням вимоги частини другої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі», причому Замовником було виправлено технічну помилку та надано відповідне пояснення (2021-04-05 15:01:42) з цього питання, але чомусь у Висновку моніторингу співробітником Північного офісу Держаудитслужби (Чернівецька обл.), який його здійснював проігноровано таке пояснення Замовника разом з підтверджуючими документами (див. оприлюднені документи — файли:4_Протокол_виправлення техпомилки_(РПЗ)_26-02-2021.pdf, 5_ЗРПЗ_(Теплоенергія).pdf, 6_Розяснення_Мінекономрозвитку.pdf), яке було йому надано на запит від 2021-04-02 10:43:25, зокрема у протоколі засідання тендерного комітету від «26» лютого 2021 року, №б/н “Про виправлення технічної помилки в частині зазначення типу джерела фінансування закупівлі в оприлюдненому річному плані UA-P-2021-02-26-000006-b щодо проведення переговорної процедури закупівлі: “Послуги з постачання теплової енергії (код ДК 021:2015 — 09320000-8. Пара, гаряча вода та пов’язана продукція)” зазначалося, що: Закон України “Про публічні закупівлі” (зі змінами; у редакції Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” від 19.09.2019 N 114-IX) (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до пунктів 1 та 11 частини першої статті 9, частини восьмої статті 12 Закону наказом Мінекономрозвитку від 11.06.2020 №1082 затверджено Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі (далі – Порядок), що визначає процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель (далі – система). Згідно з пунктом 3 Порядку розміщення інформації в системі здійснюється замовником шляхом її внесення та заповнення в електронному вигляді (шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель) через автоматизоване робоче місце замовника. Оприлюдненням/розміщенням інформації вважається її наявність в електронній системі закупівель в інтерактивному режимі реального часу (пункт 10 Порядку). При цьому Порядок не містить механізму виправлення технічних (механічних) помилок, допущених замовником при заповненні форм документів (зокрема екранної форми річного плану закупівель) у сфері публічних закупівель. Ураховуючи зазначене та виходячи зі змісту статті 11 Закону, після оприлюднення відповідної інформації, уповноважена особа або тендерний комітет може прийняти рішення про виправлення таких помилок, шляхом оформлення відповідного протоколу, який ним підписується. Окрім цього, таке право прямо передбачене Положенням про тендерний комітет. (згідно роз'яснення Мінекономрозвитку на запит 94/2016 “Щодо виправлення технічних (механічних) помилок” —http://www.me.gov.ua/InfoRez/Print?id=b6a5f7f9-c28d-47e9-a028-d5f1ba23d8a3&tagId=7758c77b-e410-44ea-a07d-37f1799e11e5&tag=ZapitiKoristuvachiv&lang=uk-UA). При заповненні форм документів у сфері публічних закупівель та їх публікації / завантажені інформації в ЦБД, через електронний майданчик «Держзакупівлі.онлайн», щодо запису у річному плані закупівель на 2021 рік UA-P-2021-02-26-000006-b [опублікованого на веб-порталі: за посиланням https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-02-26-000006-b] по закупівлі “Послуги з постачання теплової енергії (код ДК 021:2015 — 09320000-8. Пара, гаряча вода та пов’язана продукція)” [оголошення на веб-порталі: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-26-000012-c], - було допущено технічну помилку в частині зазначення типу джерела фінансування закупівлі, яку було виявлено вже після її оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу (а саме при зазначенні інформації в електронній формі Річного плану закупівель замовником було допущено механічну / технічну помилку в графі “Джерело фінансування закупівлі” при виборі з екранної форми випадаючого списку “Тип джерела фінансування” помилково вибрано тип - “Державний бюджет України” , а мало б бути “Місцевий бюджет”). При цьому, оскільки відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель, є юридична особа, яка визначена адміністратором електронної системи закупівель згідно абзацу четвертого пункту 2 Порядку, з питання технічної реалізації Замовник звернувся до технічної підтримки адміністратора електронного майданчику «Держзакупівлі.онлайн» з прохання надати технічну допомогу по внесені змін в частині весення змін до річного плану закупівель UA-P-2021-02-26-000006-b [опублікованого на веб-порталі: за посиланням https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-02-26-000006-b] на що отримав пояснення про неможливість внесення будь-яких виправлень чи змін до річного плану закупівель після публікації / завантаження інформації в ЦБД щодо оголошення по переговорній процедурі закупівель, яке пов'язано з даним планом через технічні обмеження електронного майданчику «Держзакупівлі.онлайн» (згідно Регламенту роботи електронної системи не передбачена можливість внесення таких змін) та отримав рекомендації про можливість усунення даної технічної помилки шляхом оформлення відповідного протоколу, який підписується усіма чланами тендерного комітету на підставі роз'яснення Департаменту регулювання публічних закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі України на запит № 94/2016 “Щодо виправлення технічних (механічних) помилок” (детальніше див. за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/Print?id=b6a5f7f9-c28d-47e9-a028-d5f1ba23d8a3&tagId=7758c77b-e410-44ea-a07d-37f1799e11e5&tag=ZapitiKoristuvachiv&lang=uk-UA), а також беручи до уваги лист Мінекономрозвитку “Щодо виправлення технічних (механічних) помилок, допущених комітетом з конкурсних торгів при заповненні форм документів у сфері державних закупівель, після їх оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу” від 01.12.2015 N 3302-05/40086-08 (https://www.me.gov.ua/Documents/Detail?lang=uk-UA&id=674218c0-94ab-4309-83b1-0d68a40de548&title=SCodoVipravlenniaTekhnichnikh-mekhanichnikh-Pomilok-DopuschenikhKomitetomZKonkursnikhTorgivPriZapovnenniFormDokumentivUSferiDerzhavnikhZakupivelPisliaYikhOpriliudnenniaNaVebportaliUpovnovazhenogoOrganuVid01-12-2015-3302-05-40086-08 ) За результатами розгляду усіх питань порядку денного, члени тендерного комітету, ураховуючи зазначене та виходячи зі змісту статті 11 Закону України “Про публічні закупівлі”, а також беручи до уваги лист Мінекономрозвитку “Щодо виправлення технічних (механічних) помилок, допущених комітетом з конкурсних торгів при заповненні форм документів у сфері державних закупівель, після їх оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу” від 01.12.2015 N 3302-05/40086-08 та роз'яснення Департаменту регулювання публічних закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі України на запит № 94/2016 “Щодо виправлення технічних (механічних) помилок”, а також рекомендації технічної підтримки електронного майданчику «Держзакупівлі.онлайн» було вирішено “Вважати у річному плані закупівель на 2021 рік UA-P-2021-02-26-000006-b [опублікованого на веб-порталі: за посиланням https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-02-26-000006-b] в частині зазначення типу джерела фінансування закупівлі “Послуги з постачання теплової енергії (код ДК 021:2015 — 09320000-8. Пара, гаряча вода та пов’язана продукція)” вірним запис / значення - “Місцевий бюджет”, а технічну помилку виправленою” (копія зазначеного протоколу додається, окремим файлом). А отже, Замовником здійснено усі необхідні заходи на усунення технічної помилки. Враховуючи усе вищевикладене, річний план UA-P-2021-02-26-000006-b та інформація, яка наявна в ньому, була оприлюднена у визначені Законом строки та спосіб, містить абсолютно всі необхідні дані, що прямо передбачені ч. 2 ст. 4 Закону, а отже наразі будь-які порушення відсутні. Підтверджуючі документи, що додаються, окремими файлами: 1). Протокол засідання тендерного комітету від «26» лютого 2021 року, №б/н “Про виправлення технічної помилки в частині зазначення типу джерела фінансування закупівлі в оприлюдненому річному плані UA-P-2021-02-26-000006-b щодо проведення переговорної процедури закупівлі: “Послуги з постачання теплової енергії (код ДК 021:2015 — 09320000-8. Пара, гаряча вода та пов’язана продукція)”; 2). Річний план закупівель на 2021 рік; 3). Роз'яснення Департаменту регулювання публічних закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі України на запит № 94/2016 “Щодо виправлення технічних (механічних) помилок”.