0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
398 202.48 UAH
Замовник
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Виконавчого комітету Градизької селищної ради
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 1 квіт. 15:56
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Полтавська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
На виконання зобовʼязань по висновку щодо закупівлі : UA-2021-02-03-002668-c ,надаємо Вам Додаткову угоду №2 від 21.04.2021 року до Договору № 51 від 16.03.2021 року.Договір №51 від 16.03.2021 року з ТОВ "ТД Кременчукм'ясо" розривається на суму 374964,41 грн. з ПДВ.
Під час проведення моніторингу Державною аудиторською службою України Північно-східний офіс Держаудитслужби (Полтавська обл.)були виявлені порушення по державній закупівлі UA-2021-02-03-002668-c від 03.02.2021року, які полягали у наступному: Встановлено порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації, встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель, встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій). З огляду на вищезазначені порушення Відділ освіти, культури, молоді та спорту Виконавчого комітету Градизької селищної ради було зобов’язано: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законом порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором (розірвання договору) з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Припинити зобов’язання між Відділом освіти, культури, молоді та спорту Виконавчого комітету Градизької селищної ради та ПрАТ «Кременчукмясо» є неможливим з наступних підстав: 1). Відділу освіти, культури, молоді та спорту Виконавчого комітету Градизької селищної ради підпорядковано 11 шкіл та 10 дошкільних навчальних закладів. Організація харчування у вище зазначених закладах здійснюються відповідно до вимог, які затверджені «Санітарним регламентом для закладів загальної середньої освіти» який був затверджений Наказом Міністерства охорони здоров'я України 25 вересня 2020 року № 2205 і діє з 01 січня 2021року. Відповідно до пункту 1 розділу 2 «Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти» зокрема Вимоги до організації харчування та харчових продуктів, які використовуються для харчування в закладах освіти: 1. Харчування дітей та молоді повинно відповідати таким вимогам: 1) щоденне харчування повинно бути різноманітним і включати харчові продукти, які відносяться до різних груп; 2) харчування (сніданок, другий сніданок, обід, підвечірок, вечеря) включає в себе харчові продукти таких груп: зернові продукти та/або картоплі, фруктів та/або овочів, молока та/або молочних продуктів, м'яса, риби, яєць, горіхів, бобових, насіння, а також жирів; 3) повинно бути організовано щонайменше одноразове гаряче харчування. Тобто згідно вимог до харчування з м'яса повинні щодня готуватися страви для дітей та учнів. Виключення м’яса з щоденного харчового раціону є неможливим, оскільки це може призвести до небезпечних наслідків, одним із яких може бути порушення стану здоров’я дітей та учнів та порушень «Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти» . Також під час приготування гарячих страв теж використовується м'ясо, зазначені страви готуються виключно на м’ясному бульйоні. 2). Відповідно до: • п. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України, - «Зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом». ПрАТ «Кременчукм’ясо» категорично не погоджується з розірванням договору в односторонньому порядку про що було повідомлено особисто працівником, який приймає заявки на поставки м’яса, які подаються Відділом щотижня. п. 1 ст. 188 Господарського кодексу України, - «Зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором». • п. 2 ст. 651 Цивільного кодексу України, - «Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом». Відділом освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Градизької селищної ради не може звернутися до суду з позовною заявою про розірвання укладеного договору в односторонньому порядку оскільки справа в суді буде розглядатися потягом 2-3 місяців. Протягом цього проміжку часу укласти новий договір на поставку м’яса є неможливим, оскільки кошторисом передбачені кошти на поставку м’яса у розмірі 398292,48 грн. на рік. Закладення додаткових коштів в кошторис на одну й ту саму закупівлю не передбачено. Тому до вирішення справи в суді й винесення судового рішення стосовно розірвання договору Відділ не зможе здійснювати закупку м’яса. З меню шкіл та дошкільних навчальних закладів будуть повністю виключені страви з вмістом м’яса, що є недопустимим, оскільки зазначені дії можуть призвести до порушення здоров’я дітей та учнів та є грубим порушенням вимог «Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти». Такі ж самі наслідки будуть у випадку розірвання договору й проведення нової публічної закупівлі з предмету закупівлі М'ясо. Процедура відкритих торгів триває 30 календарних днів без урахування строків на оскарження та укладення договору, які передбачені Законом України «Про публічні закупівлі». Протягом зазначеного проміжку часу діти та учні шкіл та дошкільних навчальних закладів будуть отримувати страви без обов’язкового вмісту м’яса, що є недопустимим порушенням вимог «Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти». • п. 1 ст. 216 Цивільного кодексу України, - «У разі недійсності правочину кожна із сторін зобов'язана повернути другій стороні у натурі все, що вона одержала на виконання цього правочину, а в разі неможливості такого повернення, зокрема тоді, коли одержане полягає у користуванні майном, виконаній роботі, наданій послузі, - відшкодувати вартість того, що одержано, за цінами, які існують на момент відшкодування». Станом на 19 квітня 2021 року ПрАТ «Кременчукм’ясо» здійснило поставку м’яса на 11 шкіл та 10 дошкільних навчальних закладів, що входять до Відділу освіти на загальну суму 21704 грн. 76 коп. Зазначені кошти були сплачені в повному обсязі на розрахунковий рахунок поставщика. Поставлене м'ясо у випадку розірвання договору повернути не можливо, оскільки воно було використано в технологічному процесі приготування страв, які були видані дітям та учням згідно розкладу харчування . Тому застосувати цю норму Закону неможливо. Додатково слід зазначити, що головною перевагою укладення договору поставки саме з ПрАТ «Кременчукм’ясо» було: наявність власних виробничих потужностей, постійна перевірка зазначених виробничих потужностей санітарними органами, наявність автомобілей – холодильників для перевезення необробленого сирого м’яса, безперебійна робота убойного відділу, завдяки якому всі школи та дошкільні навчальні заклади нашого Відділу завжди отримували свіжу продукцію з відповідними маркуваннями та упаковкою. За місячний термін поставки із жодного закладу освіти не поступали скарги на якість продукції, її маркування чи упаковки. Навпаки директора навчальних закладів зазначали їх високий професіоналізм та надзвичайну відповідальність в якості свіжої продукції та суворого дотримання строків доставки. Всі необхідні документи, які не були завантажені під час участі у відкритих торгах з предмету закупівлі М`ЯСО (СВИНИНА) представниками ПрАТ «Кременчукм’ясо» було надано Відділу та додаються до даного заперечення. Розірвання Договору в односторонньому чи судовому порядку є неможливим, оскільки зазначені дії по виключенню м’яса із страв шкіл та дошкільних навчальних закладів призведуть до надзвичайних наслідків, які будуть полягати у грубому порушенні основних правил «Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти» по харчування дітей та учнів, що матиме негативний вплив на їхній стан здоров’я та подальший розвиток.