0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
148 910 600.00 UAH
Замовник
Державна установа «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції
Контакти та закупівліЗавершено. Порушення не знайдено
Дата: 8 квіт. 10:55
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі риби (хек, сайда, мінтай, сардинела, аргентина, морський окунь) заморожена обезголовлена (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-14-000874-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За результатами запиту Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Державної аудиторської служби України повідомляємо наступне: Пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 (із змінами), положення якого почали діяти з 19 грудня 2020 року, зобов’язано головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Слід зазначити, що відповідно до пункту 5 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. Так, державною установою «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» (далі – Замовник) враховуючи положення статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, що діяла до введення в дію Закону № 114-IX від 19.09.2019) за результатами проведення процедури закупівлі за рамковою угодою риби (хек, сайда, мінтай, сардинела, аргентина, морський окунь) замороженої обезголовленої (UA-2019-07-15-002255-b) 31 жовтня 2019 року було укладено рамкову № 248-К-19. При цьому, слід звернути увагу, що закупівля за рамковою угодою поділяється на два етапи: перший – проведення процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою для відбору постачальників у рамковій угоді; другий – проведення відбору серед визначених постачальників для укладення договору про закупівлю. Тобто, процедура закупівлі риби (хек, сайда, мінтай, сардинела, аргентина, морський окунь) замороженої обезголовленої (UA-2021-01-14-000874-c) є закупівлею другого етапу закупівлі (UA-2019-07-15-002255-b) за рамковою угодою – Відбір для закупівлі за рамковою угодою. Водночас, враховуючи положення частини 6 статті 13 та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, що діяла до введення в дію Закону № 114-IX від 19.09.2019), на другому етапі процедури закупівлі за рамковими угодами («відбір») від Замовника не вимагається здійснення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості. Крім того, згідно з вимогами статті 13 цього Закону на другому етапі проведення процедури закупівлі за рамковою угодою, Замовником надсилається лише запрошення (подається у формі повідомлення через електронну систему закупівель) про подання пропозицій щодо укладення договору про закупівлю за рамковою угодою. До участі в електронному аукціоні допускаються пропозиції всіх учасників, які підписали рамкову угоду. Враховуючи зазначене, а також те, що процедура закупівлі риби (хек, сайда, мінтай, сардинела, аргентина, морський окунь) замороженої обезголовленої (UA-2021-01-14-000874-c) є другим етапом проведення процедури закупівлі за рамковою угодою № 248-К-19 від 31 жовтня 2019 року (UA-2019-07-15-002255-b), Замовником не розміщувалось обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, оскільки в даному випадку це не вимагається ані Законом України «Про публічні закупівлі» (у редакції, що діяла до введення в дію Закону № 114-IX від 19.09.2019), ані пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 (із змінами).
За результатами запиту Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Державної аудиторської служби України повідомляємо наступне: Пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 (із змінами), положення якого почали діяти з 19 грудня 2020 року, зобов’язано головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Слід зазначити, що відповідно до пункту 5 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. Так, державною установою «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» (далі – Замовник) враховуючи положення статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, що діяла до введення в дію Закону № 114-IX від 19.09.2019) за результатами проведення процедури закупівлі за рамковою угодою риби (хек, сайда, мінтай, сардинела, аргентина, морський окунь) замороженої обезголовленої (UA-2019-07-15-002255-b) 31 жовтня 2019 року було укладено рамкову № 248-К-19. При цьому, слід звернути увагу, що закупівля за рамковою угодою поділяється на два етапи: перший – проведення процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою для відбору постачальників у рамковій угоді; другий – проведення відбору серед визначених постачальників для укладення договору про закупівлю. Тобто, процедура закупівлі риби (хек, сайда, мінтай, сардинела, аргентина, морський окунь) замороженої обезголовленої (UA-2021-01-14-000874-c) є закупівлею другого етапу закупівлі (UA-2019-07-15-002255-b) за рамковою угодою – Відбір для закупівлі за рамковою угодою. Водночас, враховуючи положення частини 6 статті 13 та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, що діяла до введення в дію Закону № 114-IX від 19.09.2019), на другому етапі процедури закупівлі за рамковими угодами («відбір») від Замовника не вимагається здійснення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості. Крім того, згідно з вимогами статті 13 цього Закону на другому етапі проведення процедури закупівлі за рамковою угодою, Замовником надсилається лише запрошення (подається у формі повідомлення через електронну систему закупівель) про подання пропозицій щодо укладення договору про закупівлю за рамковою угодою. До участі в електронному аукціоні допускаються пропозиції всіх учасників, які підписали рамкову угоду. Враховуючи зазначене, а також те, що процедура закупівлі риби (хек, сайда, мінтай, сардинела, аргентина, морський окунь) замороженої обезголовленої (UA-2021-01-14-000874-c) є другим етапом проведення процедури закупівлі за рамковою угодою № 248-К-19 від 31 жовтня 2019 року (UA-2019-07-15-002255-b), Замовником не розміщувалось обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, оскільки в даному випадку це не вимагається ані Законом України «Про публічні закупівлі» (у редакції, що діяла до введення в дію Закону № 114-IX від 19.09.2019), ані пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 (із змінами).