0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
230 000.00 UAH
Замовник
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ, КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ АДЖАМСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 15 квіт. 17:00
Орган ДФК: Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.)
Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Усунуто
Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Усунуто
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Усунуто
Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.)
ПРИХОВАНО
У межах проведення моніторингу до закупівлі UA-2021-01-27-005074-b "Дизельне паливо" надаю пояснення: Відповідно до документів поданних з ТОВ "ЛІТ" про коливання ціни на ринку (документи додаю) зсилаючись на ст. 41, п. 5 ч 2 збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміну умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії. Тому додаткова угода була підписана раніше не порушуючи закон "Про публічні закупівлі".
У межах проведення моніторингу до закупівлі UA-2021-01-27-005074-b "Дизельне паливо" надаю пояснення: Відповідно до документів поданних з ТОВ "ЛІТ" про коливання ціни на ринку (документи додаю) зсилаючись на ст. 41, п. 5 ч 2 збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміну умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії. Тому додаткова угода була підписана раніше не порушуючи закон "Про публічні закупівлі".
Орган ДФК: Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.)
ПРИХОВАНО
Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" виклавши документ намір укласти договір надала підтверджуючі документи стосовно ч. 6 ст. 17 (документи додаю). Нами не була відхилена пропозиція учасника, як таку що не відповідає кваліфікаційним критеріям, ми цього не виявили так як учасник подав всі документи по тендерній документації ( документи додаю) учасник надав подібні договори в подібних роботах.
Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" виклавши документ намір укласти договір надала підтверджуючі документи стосовно ч. 6 ст. 17 (документи додаю). Нами не була відхилена пропозиція учасника, як таку що не відповідає кваліфікаційним критеріям, ми цього не виявили так як учасник подав всі документи по тендерній документації ( документи додаю) учасник надав подібні договори в подібних роботах.
Доброго дня. При проведенні моніторингу виявлені порушення про що оприлюдено відповідний виcновок. На виконання висновку відправлено аргументовані заперечення, коли чекати відповідь щодо цих заперечень?
Відповідно да встановленого висновку моніторингу за порушення та з метою недопущення в подальшому порушень законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу, порушення законодавства в частині складання тендерної документаціїта /або внесення змін до неї проведено розяснювальну роботу з уповноваженою особою, та надані методичні рекомендації щодо роботи з тендерною документацією. Щодо встановленого порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної пропозиції. Встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додоткових угод) - в якості аргументованих заперечень до висновку моніторинга Східним офісом Держаудит-служби (Кіровоградська обл.) від 30.04.2021 року даної закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі і відсутності підстав для розірвання Договору повідомляємо наступне: 1. Замовники не можуть встановлювати вимоги для підтвердження учасником тендерної закупівлі відповідності кваліфікаційного критерію про наявність досвіду виконання аналогічного договору, що дискримінують та обмежують. Дискримінаційними вимогами можуть бути в тому числі - обмеження по вартості аналогічних договорів. Тому замовником у своїй тендерній документації не було встановлено однозначної вимоги до додатків відповідних аналогічних договорів, тільки в яких можливе відображення остаточного обсягу та вартості даного договору після завершення його дії. Згідно п’ятої колонки Довідки за формою, наведеною в Додатку 1.1 до тендерної документації, замовником визначено надання учасниками наступної інформації «Предмет закупівлі (назва предмета закупівлі, яка визначена умовами договору та/або його додатками; обсяг і вартість договору (з урахуванням змін та доповнень до договору); місце постачання товару(ів)». Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - це вимога, що може бути застосована для будь-якої закупівлі. Учасник повинен довести, що він уже виконував подібні договори і їх виконання було успішне. Це гарантує замовнику можливість виконати учасником і договір у його закупівлі. Учасник ТОВ «ЛІТ» у своїй тендерній пропозиції даний факт довів повністю. Додатково наголошуємо, що згідно ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про внесення змін до деяких законів України щодо доступу до публічної інформації у формі відкритих даних», публічна інформація у формі відкритих даних - це публічна інформація у форматі, що дозволяє її автоматизоване оброблення електронними засобами, вільний та безоплатний доступ до неї. Публічна інформація у формі відкритих даних є дозволеною для її подальшого вільного використання та поширення. Будь-яка особа може вільно копіювати, публікувати, поширювати, використовувати, у тому числі в комерційних цілях, у поєднанні з іншою інформацією або шляхом включення до складу власного продукту, публічну інформацію у формі відкритих даних. Вищезазначена інформація стосується електронної системи закупівель «Prozorro». Отже замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Учасником ТОВ «ЛІТ» у своїй тендерній пропозиції було надано необхідну інформацію для її перевірки в публічному просторі, де Замовник ознайомився з додатковими угодами до наданих аналогічних договорів і з’ясував, що в більшій мірі відповідні додаткові угоди відображали, згідно ч.4 п.5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», внесення змін до вказаних договорів в частині зменшення ціни за одиницю товару без зміни кількості та якості товару, що і призвело, у тому числі, до зменшення початкової суми укладених договорів і що, в свою чергу, відобразилося в економії бюджетних коштів. 2. Оптова торгівля — це вид економічної діяльності у сфері товарообігу, що охоплює купівлю-продаж товарів за договорами постачання партіями для подальшого їх продажу кінцевому споживачу через роздрібну торгівлю або для виробничого вжитку і надання пов’язаних з цим послуг (п.п. 4.5 п. 4 ДСТУ 4303:2004). Роздрібна торгівля — це вид економічної діяльності у сфері товарообігу, що охоплює купівлю-продаж товарів кінцевому споживачу та надання йому торговельних послуг (п.п. 4.4 п. 4 ДСТУ 4303:2004). Як бачимо, оптову та роздрібну торгівлю відрізняє те, що, по-перше, оптова торгівля, на відміну від роздрібної, обов’язково здійснюється партіями, причому за укладеним договором постачання (у роздрібній торгівлі договір постачання не укладається). По-друге, роздрібний продавець реалізує товари безпосередньо кінцевому споживачеві, а оптовий — через роздрібну мережу або продає товари для виробничого вжитку. Зауважте, що партією товару вважається певна кількість товарів одного або кількох найменувань, куплених, відвантажених або отриманих одночасно за одним товаросупровідним документом (ДСТУ 3993-2000). Таким чином із вищезазначеного слідує, що між юридичними особами ТОВ «ЛІТ» (далі - Постачальник) і Відділом освіти, молоді та спорту, культури та спорту Аджамської сільської ради (далі – Замовник) було підписано Договір № 53-21 від 15.03.2021 року на оптове постачання дизельного палива за оптовими поточними цінами, які формуються згідно із існуючим законодавством України. Постачальник повинен забезпечити передачу дизельного палива Замовнику через АЗС у відповідності до кількості та номенклатури, визначеного в наданій відповідній заявці від Замовника Постачальнику. До моменту заправки автотранспорту Замовника Постачальник повинен надати необхідні бухгалтерські документи на оплату поточної партії палива Замовнику по існуючим за Договором цінами і перевести дану партію на безоплатне відповідальне зберігання. В цій частині ТОВ «ЛІТ» виконав свої договірні зобов’язання щодо ціни на товар згідно зі своєю тендерною пропозицією, яку сформував на основі своєї останньої оптової закупівлі, а саме, перевів першу партію дизельного палива на безоплатне відповідальне зберігання з подальшою видачою палива через АЗС. Наступна партія товару передбачалась через один календарний місяць. На той момент ТОВ «ЛІТ» володів інформацією щодо підвищення роздрібних цін на нафтопродукти, але на оптовому ринку такого різкого цінового коливання не спостерігалось. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі та не повинні змінюватися після підписання договору про закупівлю до повного виконання зобов'язань сторонами, крім випадків передбачених статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII зі змінами в тому числі – можливе збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, – не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії. Згідно розділу VI (п.6.2.5.) даного Договору передбачено, що Замовник має право за ініціативи Постачальника, погоджувати збільшення ціни за одиницю товару, у разі якщо підвищення ціни за одиницю має фінансове та економічне обґрунтування, та не перевищує середній рівень споживчих цін в регіоні у відповідний період. ТОВ «ЛІТ» надав документи, які мають фінансове та економічне обгрунтування щодо підвищення оптової і роздрібної ціни на нафтопродукти, а саме: - довідка ТПП № В-92, яка має інформаційно-консультативний характер і стосується виключно роздрібної ціни на основі даних із мережі Інтернету; - товаро-транспортні накладні на оптові постачання дизельного палива у відповідний період із інформацією щодо значного росту (12,29 %) оптових цін. Додатково на основі інформації із відкритих публічних джерел щодо росту роздрібно-оптових цін на нафтопродукти в Кіровоградському регіоні (і в Україні в цілому) Сторони дійшли взаємної згоди про внесення змін до вказаного Договору в частині збільшення ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків, за умови, що така зміна не призведе до збільшення ціни Договору. А також наголошуємо, що рівень останньої ціни на дизельне паливо за Договором значно нижчий від мінімальної роздрібної ціни на відповідний товар в регіоні на даний період, що забезпечує значну економію бюджетних коштів. Тому припинення відносин за договором може понести значні бюджетні втрати у зв'язку з підняттям ціни на ринку.