0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 352 952.00 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КУЛЬТУРНО-СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС «ШИННИК» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 30 квіт. 14:37
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)
ПРИХОВАНО
Розглянувши запитання від аудиторської служби за результатами моніторингу закупівлі UA-2021-02-16-005288-a, надаємо наступні пояснення. По першому питанню: Щодо кількісних показників. Замовник послуг щорічно укладає договір з Комунальним підприємством «Теплоенерго» Дніпровської міської ради, як єдиним можливим постачальником відповідних послуг до об’єкту Замовника. Типова форма такого договору затверджена на законодавчому рівні. Згідно об’єму спожитих послуг за попередні періоди (роки), а також з огляду на опалювану площу будівлі (12078,10 м.кв.), Сторони дійшли згоди про необхідність у споживанні 760 Гкал теплової енергії, прийом якої здійснюється за показаннями вузлів комерційного обліку. Тобто на кінець звітного періоду, підприємство може спожити і меншу кількість теплової енергії, та як наслідок сплатити виключно вартість фактично спожитих послуг. Щодо формування цінових критеріїв. Ціна не теплову енергію регулюється Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та відображена у постановах відповідного органу. Так, у постанові НКРЕКП № 2257 від 30.11.2020 зазначено, що вартість 1 Гкал для бюджетних установ складає 1483.5 грн. Інформація про вартість послуг відображена яка на сайті постачальника – teploenergo.dp.ua, так і на сайті регулятора - nerc.gov.ua. По другому питанню: За наслідками закупівлі проведеної шляхом застосовування переговорної процедуру (обґрунтування наведені у повідомленні про наміри укласти договір про закупівлю; файл завантажений до системи 16 лютого 2021 року), 12 березня 2021 року між сторонами було укладено договір №081310 про закупівлю з постачання теплової енергії. 12 березня 2021 року вищезазначений договір, разом із додатками був завантажений до системи, про що свідчить файл з назвою «договір (1).pdf.p7s», дата розміщення «12 бер. 13:52», а закупівля перейшла у статус – завершена. Додатково звертаємо вашу увагу, що відповідно до пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (останні зміни набули чинності 19.12.2020) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів слід забезпечити: • обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; • оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Разом з тим, не конкретизовано ні спосіб обґрунтування, ні вимоги щодо форми розміщення. Більш того, зазначена новація не включена до Закону України «Про публічні закупівлі». У Замовника послуг відсутній власний веб-сайт, а веб-сайт Дніпровської міської ради, тобто головного розпорядника коштів, не містить розділу для розміщення вищезазначеної інформації. Додаток: договір з додатками (файл: «договір (1).pdf»).
Розглянувши запитання від аудиторської служби за результатами моніторингу закупівлі UA-2021-02-16-005288-a, надаємо наступні пояснення. По першому питанню: Щодо кількісних показників. Замовник послуг щорічно укладає договір з Комунальним підприємством «Теплоенерго» Дніпровської міської ради, як єдиним можливим постачальником відповідних послуг до об’єкту Замовника. Типова форма такого договору затверджена на законодавчому рівні. Згідно об’єму спожитих послуг за попередні періоди (роки), а також з огляду на опалювану площу будівлі (12078,10 м.кв.), Сторони дійшли згоди про необхідність у споживанні 760 Гкал теплової енергії, прийом якої здійснюється за показаннями вузлів комерційного обліку. Тобто на кінець звітного періоду, підприємство може спожити і меншу кількість теплової енергії, та як наслідок сплатити виключно вартість фактично спожитих послуг. Щодо формування цінових критеріїв. Ціна не теплову енергію регулюється Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та відображена у постановах відповідного органу. Так, у постанові НКРЕКП № 2257 від 30.11.2020 зазначено, що вартість 1 Гкал для бюджетних установ складає 1483.5 грн. Інформація про вартість послуг відображена яка на сайті постачальника – teploenergo.dp.ua, так і на сайті регулятора - nerc.gov.ua. По другому питанню: За наслідками закупівлі проведеної шляхом застосовування переговорної процедуру (обґрунтування наведені у повідомленні про наміри укласти договір про закупівлю; файл завантажений до системи 16 лютого 2021 року), 12 березня 2021 року між сторонами було укладено договір №081310 про закупівлю з постачання теплової енергії. 12 березня 2021 року вищезазначений договір, разом із додатками був завантажений до системи, про що свідчить файл з назвою «договір (1).pdf.p7s», дата розміщення «12 бер. 13:52», а закупівля перейшла у статус – завершена. Додатково звертаємо вашу увагу, що відповідно до пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (останні зміни набули чинності 19.12.2020) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів слід забезпечити: • обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; • оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Разом з тим, не конкретизовано ні спосіб обґрунтування, ні вимоги щодо форми розміщення. Більш того, зазначена новація не включена до Закону України «Про публічні закупівлі». У Замовника послуг відсутній власний веб-сайт, а веб-сайт Дніпровської міської ради, тобто головного розпорядника коштів, не містить розділу для розміщення вищезазначеної інформації. Додаток: договір з додатками (файл: «договір (1).pdf»).
Доброго дня! 1. За результатами моніторингу Закупівлі контролюючим органом було опубліковано висновок від 27 травня 2021 року, згідно якого виявлено порушення вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), (далі Постанова № 710) щодо не оприлюднення інформації про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, яка розміщується на сторінці власного веб-сайту. Проте контролюючим органом не роз’яснено, яким чином (відповідно до якого порядку) Замовнику слід було виконати вимоги вищезазначеного підзаконного акту, в разі відсутності у Замовника власного веб-сайту. Порядок оприлюднення інформації на офіційному веб-сайті Дніпровської міської ради (головного розпоряднику бюджетних коштів) регулюється відповідним Положенням. Відповідно до вимог ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Питання, яке потребує роз’яснення: яка норма Закону України «Про публічні закупівлі» не була виконана Замовником послуг під час оголошення та проведення закупівлі (ID: UA-2021-02-16-005288-a)? У якому розділі веб-сайту Дніпровської міської ради Замовнику слід було опублікувати відповідну інформацію, формат такого оголошення та технічні можливості Замовника (правові підстави)? 2. Також контролюючий орган зазначає, що Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує Замовника вжити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема шляхом оприлюднення договору про закупівлю з постачання теплової енергії від 12 березня 2021 року № 081310 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Звертаємо увагу контролюючого органу, що Замовником, в день укладання договору (12 березня 2021року), за результатами проведеної Закупівлі, до електронної системи закупівель був завантажений, як укладений договір, разом із додатками (!), так і інформацію про укладений договір, про що свідчить сформований звіт (!). Завантажений файл «договір (1).pdf.p7s» це файл формату «pdf» (най розповсюджений формат електронного документу) підписаний за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Накладання КЕП на відповідний файл здійснюється за допомогою сервісу центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/reglament) – Міністерство цифрової трансформації України . Такий файл містить, як сам електронний документ (його електронний зміст, як звичайного документу), так і інформацію про підписанта. Це можна перевірити на сайті центрального засвідчувального органу. Профільний Закон не встановлює вимог до формату файлів, які завантажуються Замовником товарів, робіт та послуг до електронної системи. Лише в п. 3 ч. 1 ст. 10 Закону, є посилання на машинозчитувальний формат щодо оприлюднення в електронній системі закупівель зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї. Міністерство економіки України з приводу вищезазначеного на своєму офіційному сайті надає роз’яснення (https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=63666461-f7c0-45a7-beba-7219aa5e44b9&lang=uk-UA), що вимоги до формату і структури наборів даних, що підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, визначаються Положенням про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 (далі – Положення). При цьому абзацом п’ятим пункту 2 Положення визначено, що машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу інформаційним системам ідентифікувати, розпізнавати, перетворювати та отримувати конкретні дані без участі людини. Поряд з цим наказом Мінекономіки від 07.04.2020 № 648 веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель визначено інформаційно-телекомунікаційну систему “PROZORRO” за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua, а відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу державне підприємство “ПРОЗОРРО”. У свою чергу ДП «Прозорро» на офіційному сайті ((https://infobox.prozorro.org/updates/tenderna-propoziciya-v-prozorro-rozmir-fayliv-ta-nakladannya-ecp-kep#p1) зазначає, що в системі немає вимог до формату файлу, проте, вимоги до формату файлу можуть бути у Замовника. Зазвичай Замовники прописують вимоги до формату файлів пропозиції в тендерній документації. Зазвичай Замовники просять надати файли в пропозиції в таких форматах: *.doc, *.docx, *.ppt, *.pptx, *.pdf, *.jpeg, *png, *.rar,*. Zip, тощо. Питання, яке потребує роз’яснення: у якому форматі Замовнику слід розмітити файл із підписаним договором та додатками до нього, щоб виконати вимоги висновку з моніторингу?
Повідомляємо ДАСУ про виконання вимог висновку моніторингу закупівлі шляхом повторного розміщення файлу з укладеним договором та додатками до нього в розділі «внесення змін до договору». В інший спосіб опублікувати договір, при вже упоблікованному договорі, не має можливості!