0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
521 088.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 18 трав. 17:00
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Черкаська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Черкаська обл.)
ПРИХОВАНО
Відповідно до змін, унесених 16.12.2020 до Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 зі змінами, з метою ефективного та раціонального використання коштів більшості замовників рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. В тексті Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 зі змінами повсякчас трапляються слова, спільнокореневі слову «рекомендація», і Закон України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII не покладає обов’язку оприлюднювати інформацію про доцільність та розрахунок очікуваної вартості процедури закупівлі. Тож оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті не забезпечено. Одночасно повідомляємо про те, що відділ освіти Городищенської міської ради почав свою роботу, як юридична особа з 22.12.2020 року, а офіційний сайт розпочав свою діяльність. Звертаємо Вашу увагу, що ст.40 Закону (з урахуванням змін нової редакції від 19.04.2020р.) стала дещо розширеною, але ч.4 п.2 ст.35 Закону у редакції до 19.04.2020р. відповідає ч.1 п.2 ст. 40 у редакції від 19.04.2020р., а тому замовником не порушено норми чинного законодавства в сфері публічних закупівель в частині вимог, визначених статтею 40 ЗУ "Про публічні закупівлі". Також ст.41 Закону (з урахуванням змін нової редакції від 19.04.2020р.) стала дещо розширеною, але ч.4 ст.36 Закону у редакції до 19.04.2020р. продубльовано у редакції від 19.04.2020р., а тому замовником не порушено норми чинного законодавства в сфері публічних закупівель в частині вимог, визначених статтею 41. Прошу вважати дану помилку технічною.
Відповідно до змін, унесених 16.12.2020 до Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 зі змінами, з метою ефективного та раціонального використання коштів більшості замовників рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. В тексті Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 зі змінами повсякчас трапляються слова, спільнокореневі слову «рекомендація», і Закон України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII не покладає обов’язку оприлюднювати інформацію про доцільність та розрахунок очікуваної вартості процедури закупівлі. Тож оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті не забезпечено. Одночасно повідомляємо про те, що відділ освіти Городищенської міської ради почав свою роботу, як юридична особа з 22.12.2020 року, а офіційний сайт розпочав свою діяльність. Звертаємо Вашу увагу, що ст.40 Закону (з урахуванням змін нової редакції від 19.04.2020р.) стала дещо розширеною, але ч.4 п.2 ст.35 Закону у редакції до 19.04.2020р. відповідає ч.1 п.2 ст. 40 у редакції від 19.04.2020р., а тому замовником не порушено норми чинного законодавства в сфері публічних закупівель в частині вимог, визначених статтею 40 ЗУ "Про публічні закупівлі". Також ст.41 Закону (з урахуванням змін нової редакції від 19.04.2020р.) стала дещо розширеною, але ч.4 ст.36 Закону у редакції до 19.04.2020р. продубльовано у редакції від 19.04.2020р., а тому замовником не порушено норми чинного законодавства в сфері публічних закупівель в частині вимог, визначених статтею 41. Прошу вважати дану помилку технічною.
Відповідно до змін, унесених 16.12.2020 до Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 зі змінами, з метою ефективного та раціонального використання коштів більшості замовників рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. В тексті Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 зі змінами повсякчас трапляються слова, спільнокореневі слову «рекомендація», і Закон України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII не покладає обов’язку оприлюднювати інформацію про доцільність та розрахунок очікуваної вартості процедури закупівлі. Тож оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті не забезпечено. Одночасно повідомляємо про те, що відділ освіти Городищенської міської ради почав свою роботу, як юридична особа з 22.12.2020 року, а офіційний сайт розпочав свою діяльність з 15.03.2021року. Повідомляємо, що оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію щодо виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій в зв’язку з тим, що всі умови розміщені в тендерній документації, яка знаходиться на сторінці закупівлі. На рахунок пункту 3. «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції» тендерної документації, що містить посилання на норми Закону України «Про публічні закупівлі» у період його дії до 19.04.2020 ст.25 Закону стала дещо зміненою у редакції від 19.04.2020р., а тому замовником не порушено норми чинного законодавства в сфері публічних закупівель в частині вимог, визначених статтею 25 Закону. Прошу вважати дану помилку технічною.
На виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ проведеного моніторингу від 18.05.2021 UA-M-2021-05-18-000016, з метою усунення порушення, виявленого за результатом даного моніторингу, замовником було прийнято рішення про те, що в подальшому не буде допускатися порушень, які було виявлено.