0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
13 062 180.00 UAH
Замовник
Комунальне підприємство "Черкаське експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів" Черкаської міської ради
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 10 черв. 21:36
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.)
ПРИХОВАНО
На Ваш запит від 15 червня 2021 року у межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015 44110000-4 - Конструкційні матеріали (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-02-26-004469-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23 повідомляємо наступне: 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? – обґрунтування розміру витрат здійснено на основі планово-економічних показників та аналізу використання предмету закупівлі за попередній звітний рік; - технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обумовлені його використанням Замовником для здійснення своєї безпосередньої господарської діяльності та відповідність його діючим стандартам ДСТУ та ГОСТ, а саме: ДСТУ Б В.2.7:119-2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови»; ДСТУ Б В.2.7-127:2015 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон щебенево-мастикові. Технічні умови»; ДСТУ Б В.2.7-129:2013 «Емульсії бітумні дорожні. Технічні умови»; ДСТУ 4044-2001 «Бітуми нафтові дорожні в’язкі. Технічні умови»; - очікувану вартість предмета закупівлі визначено як середньоарифметичну вартість виходячи з комерційних пропозицій двох постачальників даного виду товару (комерційні пропозиції додаються). Запит цінових пропозицій робився у тих постачальників, потужність яких знаходиться в межах міста Замовника, оскільки технологія використання товару по предмету закупівлі передбачає дотримання певних температурних режимів. 2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» (далі – Постанова № 1266) про запровадження чергових заходів підвищення ефективності використання державних коштів адресована головним розпорядникам бюджетних коштів, розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня та суб’єктам господарювання державного сектору економіки. Згідно Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів на веб-сторінці Казначейства підприємство (код ЄДРПОУ 05445296) як Замовник не являється ні головним розпорядником бюджетних коштів, ні розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня (скрін сторінки-запиту додається). Згідно веб-сторінці Фонду державного майна України Замовник не відноситься до суб’єктів господарювання сектору економіки. Тому, Замовник не підпадає під Постанову № 1266 та не розміщує обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті. При оголошенні закупівлі очікувана вартість предмета закупівлі та інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі міститься в тендерній документації Замовника, сама очікувана вартість предмета закупівлі публікується при оголошенні процедури закупівлі, а отже є загальнодоступною.
На Ваш запит від 15 червня 2021 року у межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015 44110000-4 - Конструкційні матеріали (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-02-26-004469-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23 повідомляємо наступне: 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? – обґрунтування розміру витрат здійснено на основі планово-економічних показників та аналізу використання предмету закупівлі за попередній звітний рік; - технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обумовлені його використанням Замовником для здійснення своєї безпосередньої господарської діяльності та відповідність його діючим стандартам ДСТУ та ГОСТ, а саме: ДСТУ Б В.2.7:119-2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови»; ДСТУ Б В.2.7-127:2015 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон щебенево-мастикові. Технічні умови»; ДСТУ Б В.2.7-129:2013 «Емульсії бітумні дорожні. Технічні умови»; ДСТУ 4044-2001 «Бітуми нафтові дорожні в’язкі. Технічні умови»; - очікувану вартість предмета закупівлі визначено як середньоарифметичну вартість виходячи з комерційних пропозицій двох постачальників даного виду товару (комерційні пропозиції додаються). Запит цінових пропозицій робився у тих постачальників, потужність яких знаходиться в межах міста Замовника, оскільки технологія використання товару по предмету закупівлі передбачає дотримання певних температурних режимів. 2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» (далі – Постанова № 1266) про запровадження чергових заходів підвищення ефективності використання державних коштів адресована головним розпорядникам бюджетних коштів, розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня та суб’єктам господарювання державного сектору економіки. Згідно Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів на веб-сторінці Казначейства підприємство (код ЄДРПОУ 05445296) як Замовник не являється ні головним розпорядником бюджетних коштів, ні розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня (скрін сторінки-запиту додається). Згідно веб-сторінці Фонду державного майна України Замовник не відноситься до суб’єктів господарювання сектору економіки. Тому, Замовник не підпадає під Постанову № 1266 та не розміщує обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті. При оголошенні закупівлі очікувана вартість предмета закупівлі та інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі міститься в тендерній документації Замовника, сама очікувана вартість предмета закупівлі публікується при оголошенні процедури закупівлі, а отже є загальнодоступною.
На Ваш Висновок від 25 червня 2021 року у межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015 44110000-4 - Конструкційні матеріали (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-02-26-004469-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23 повідомляємо наступне: Частиною 1 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що «1. Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції/пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.» Так, в Тендерній документації замовника в частинах 2 та 3 Розділу ІІІ містяться вид та умови надання забезпечення тендерної пропозиції, а також застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику, а саме: «Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП банка-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог цивільного законодавства, зокрема, постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (далі – Положення). Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Розмір забезпечення тендерної пропозиції: ЛОТ 1: 63 960,00 грн. (шістдесят три тисячі дев’ятсот шістдесят грн. 00 коп.) ЛОТ 2: 66 660,00 грн. (шістдесят шість тисяч шістсот шістдесят грн. 00 коп.) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів з кінцевої дати подання тендерних пропозицій….». Функціонал на майданчику zakupki.prom.ua для зазначення в оголошенні про проведення відкритих торгів виду та умови надання забезпечення тендерних пропозицій учасників був реалізований лише з 16 квітня 2021 року, тобто після оголошення закупівлі за предметом «ДК 021:2015 44110000-4 - Конструкційні матеріали» за номером ID: UA-2021-02-26-004469-a. Тому, вимоги щодо надання забезпечення тендерних пропозицій учасників розміщені в тендерній документації замовника відповідно до вимог статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі».