0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
320 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 16 черв. 16:10
Орган ДФК: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Замовник не згоден з результатами висновку та планує оскаржити його в суді. Разом з цим, висновок є неконкретизованим та необґрунтованим, не містить чітких вимог або рекомендацій щодо способу усунення виявлених під час моніторингу порушень та зміст такого висновку спонукає позивача до самостійного визначення заходів усунення виявлених порушень. Враховуючи вищенаведене, на підставі частини 8 статті8 Закону, Замовник просить визначити способи усунення виявлених під час моніторингу порушень. Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до судової практики, спонукання Замовника самостійно визначити на підставі невизначених норм, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень, в свою чергу, може призвести до нового можливого порушення Замовником чинного законодавства. Зазначене є порушенням вимог закону в частині змісту висновку як акту індивідуальної дії (справа №160/9513/18)
Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі оскаржено до суду. Подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупіві. Позов подано до Запорізького окружного адміністративного суду, 08.07.2021р.
Уповноважена особа ДОЛИНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ Державній аудиторській службі України Моніторинг - UA-М-2021-06-16-000021 Оголошення - UA-2021-05-11-004734-b Предмет закупівлі: «ДК 021:2015:34110000-1 – Легкові автомобілі» Замовник: Долинська сільська рада Запорізького району Запорізької області ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ Керуючись абз. 2 ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляю: Відповідно п. 1 ч. 1 ст. 10 Закону № 922-VIII, Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: 1) оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю. Відповідно до ч.1 ст. 22 Закону № 922-VIII, тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. Відповідно до п. 8 ч.2 ст. 22 Закону № 922-VIII, у тендерній документації зазначаються такі відомості: проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Отже, Замовником 11 травня 2021 року оприлюднено тендерну документація по закупівлі UA-2021-05-11-004734-b, придбання автомобілю легкового (хетчбек) ДК 021:2015:34110000-1 – Легкові автомобілі, яка містить додаток № 5 «Проект договору», в якому передбачені обов’язкові Законом вимоги щодо порядку змін його умов. Враховуючи зазначене, Замовником виконано вимоги пункту 1 частини 1 ст. 10 Закону № 922-VIII. Щодо відсутності оприлюднених додатків до проекту договору, то Законом не встановлено прямого обов’язку оприлюднення додатків до проекту договору про закупівлю. Окрім того, за результатом проведеної процедури, укладено договір від 15.06.2021 року № 31/21, який за змістом не відрізняється від проєкту договору про закупівлю, який є додатком № 5 до тендерної документації по закупівлі UA-2021-05-11-004734-b. Відповідно до частини 1 статті 29 Закону № 922-VIII оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону Відповідно до частини 9 статті 29 Закону № 922-VIII після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до вимог пункту 1 частини 2 статті 22 Закону № 922-VIII тендерна документація по закупівлі UA-2021-05-11-004734-b містить інструкцію з підготовки тендерних пропозицій. Так, згідно з частиною 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та завантаження файлів з: інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (згідно додаткам № 2 до ТД); інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (приклад в додатку №3 до ТД); інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (згідно додатку №1 до ТД); згодою з проектом договору (згідно додатку № 5 до ТД); документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (для юридичних осіб). Отже, тендерна документація не містить вимог щодо надання в складі тендерної пропозиції учасника документа «тендерна пропозиція». Враховуючи вищенаведене, твердження відповідача про невідповідність тендерної пропозиції ТОВ "АВТОР-Р" вимогам Замовника встановленим тендерною документацією не відповідає дійсності і, як наслідок, відсутнє порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону № 922-VIII. Також звертаємо Вашу увагу на те, що твердження відповідача, про порушення учасником – переможцем ТОВ "АВТОР-Р" вимог пункту 11 частини другою статті 22 Закону не відповідає дійсності, оскільки дана норма встановлює вимоги до складання тендерної документації а не тендерної пропозиції. В свою чергу Замовником дотримано вимоги пункту 11 частини 2 ст. 22 Закону № 922-VIII, зокрема в тендерній документації по закупівлі UA-2021-05-11-004734-b, ч.4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено: «тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій» Тендерна документація не містить окремих вимог щодо підтвердження цієї норми з боку учасника в складі тендерної пропозиції, оскільки вона є імперативною. Окрім того даний висновок буде оскаржено до суду. Уповноважена особа _____________ Тетяна КРИВОВА