0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 140 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 22 черв. 17:13
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби (Житомирська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Висновок моніторингу Північного офісу Держаудитслужби (Житомирська область) в межах закупівлі UA-2021-02-17-004939-b код 14620000-3 Сплави (Сталеві вироби) оскаржено до суду. Підтвердження додаються.
Ознайомившись з висновком Північного офісу Держаудитслужби (Житомирська область) в межах закупівлі UA-2021-02-17-004939-b код 14620000-3 Сплави (сталеві вироби), КП «Житомирводоканал» не вбачає підстав для її задоволення з огляду на таке. У висновку ДАСУ зазначено, що в пункті 3 листа Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 за № 1/06-3-1587 Щодо роз’яснення законодавства у сфері електронних довірчих послуг, зазначено, що «якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим» Відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 року № 2155-VIII кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис. В листі Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 за № 1/06-3-1587 щодо роз’яснення законодавства у сфері електронних довірчих послуг, зазначено дослівно: “3. Якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип носія – незахищений, тип підпису – удосконалений, чи може такий підпис вважатися кваліфікованим електронним підписом? Якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим. Звертаємо увагу на те, що згідно з абзацом другим пункту 2 Порядку використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.09.2018 № 749, захищений носій особистих ключів – засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки, що призначений для зберігання особистого ключа та має вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на ньому даних від несанкціонованого доступу, безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання.” Звертаємо увагу, що термін “захищений носій особистих ключів” визначений лише в Порядку використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19 вересня 2018 р. № 749. Зазначений термін відсутній в нормативному акті якій є вищим, саме в законі «Про електронні довірчі послуги». Крім відповідно до п. 2 зазначеного Положення підписувач це представник державної установи - працівник державної установи, що створює електронний підпис для реалізації повноважень, спрямованих на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків фізичної або юридичної особи відповідно до закону тобто зазначене положення не розповсюджується на комерційні установи та комунальні підприємства. З іншого боку відповідно до Положення про Міністерство цифрової трансформації України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18 вересня 2019 р. № 856 в повноваження вищезазначеного міністерства не входить роз'яснення законодавства. Одночасно звертаємо Вашу увагу, КП «Житомирводоканал” що закупівля UA-2021-02-17-004939-b вже є завершеною, відповідно до ст. 19 Закону України “Про публічні закупівлі” після оприлюднення Замовником підписаного договору про закупівлю електронною системою формується Звіт про результати проведення процедури та закупівля набирає статус завершеної. Після цього жодних змін в закупівлі законодавством не передбачено, оскільки при підписання договору та його виконанні сторони керуються нормами Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, з урахуванням особливостей, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”. Щодо наданого у складі тендерної пропозиції переможця ТОВ «МЕТАЛОПРОМБАЗА», зокрема, надано копії сертифікатів якості виробників предмету закупівель ПАТ «Дніпровський меткомбінат», ПРАТ «Металургійний комбінат Азовсталь», ПрАТ «Маріупольский Металургійний комбінат імені Ілліча», що викладені в оригіналі на англійській мові та російській мові без перекладу на державну мову, повідомляємо, що в складі тендерної пропозиції надані інші документи, викладені українською мовою, що підтверджують відповідність пропозиції технічним вимогам Замовника та не впливає на її зміст, оскільки Учасником підтверджені всі кваліфікаційні критерії та якість товару цілком задовольняє вимогам Замовника. Звертаємо Вашу увагу, що Цивільний та Господарські кодекси України не дають можливості припинити зобов’язання за договором оскільки при належному виконанні сторонами договірних зобов’язань, їх припинення в односторонньому порядку не допускається. Окремо звертаємо увагу що ч. 2 ст. 2020 ГК України на які посилається Північний офіс Держаудитслужби стосується: припинення господарського зобов’язання у разі його розірвання або визнання недійсним за рішенням суду. Як вже наголошувалося підстав для розірвання діючого договору який виконується наразі належним чином КП «Житомриводоканал» не має. На підставі вищевикладеного, вимоги, викладені у висновку Управління Північного офісу держаудитслужби в Житомирській області є необґрунтованими та протиправними, тому задоволенню не підлягають.