0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
7 453 697.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 1 лип. 17:06
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.)
ПРИХОВАНО
ДП «Волиньторф» повідомляє, що згідно частини другої статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відповідно до частини четвертої статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» моніторинг закупівлі здійснюється за місцезнаходженням органу державного фінансового контролю. ДП «Волиньторф» знаходиться на території Волинської області на яку поширюються повноваження посадових осіб Західного офісу офіс Держаудитслужби згідно пункту першого Положення про Західний офіс Держаудитслужби затверджене наказом Держаудитслужби 02.06.2016 р. № 23. Згідно пункту першого Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затверджене наказом Держаудитслужби 02.06.2016 р. № 23 повноваження посадових осіб Південного офісу Держаудитслужби поширюються на території Миколаївської, Херсонської, Одеської областях, Автономній Республіці Крим та місті Севастополі. На території інших адміністративно-територіальних одиниць Офіс та управління здійснюють реалізацію державного фінансового контролю за дорученням Голови Держаудитслужби та його заступників. У наказі № 348 від 1.07.2021 «Про початок моніторингу процедур закупівель» не зазначено що моніторинг проводиться за дорученнмя Голови Держаудитслужби чи його заступників. Працівники підприємства теж не ознайомились із даним доручення. Отже, на даний час у ДП «Волиньторф» відсутні правові підстави для надання інформації по моніторингу закупівлі UA-2021-04-06-005217-a, адже моніторинг даної закупівлі має право проводити Західний офіс Держаудитслужби.
ДП «Волиньторф» повідомляє, що згідно частини другої статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відповідно до частини четвертої статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» моніторинг закупівлі здійснюється за місцезнаходженням органу державного фінансового контролю. ДП «Волиньторф» знаходиться на території Волинської області на яку поширюються повноваження посадових осіб Західного офісу офіс Держаудитслужби згідно пункту першого Положення про Західний офіс Держаудитслужби затверджене наказом Держаудитслужби 02.06.2016 р. № 23. Згідно пункту першого Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затверджене наказом Держаудитслужби 02.06.2016 р. № 23 повноваження посадових осіб Південного офісу Держаудитслужби поширюються на території Миколаївської, Херсонської, Одеської областях, Автономній Республіці Крим та місті Севастополі. На території інших адміністративно-територіальних одиниць Офіс та управління здійснюють реалізацію державного фінансового контролю за дорученням Голови Держаудитслужби та його заступників. У наказі № 348 від 1.07.2021 «Про початок моніторингу процедур закупівель» не зазначено що моніторинг проводиться за дорученнмя Голови Держаудитслужби чи його заступників. Працівники підприємства теж не ознайомились із даним доручення. Отже, на даний час у ДП «Волиньторф» відсутні правові підстави для надання інформації по моніторингу закупівлі UA-2021-04-06-005217-a, адже моніторинг даної закупівлі має право проводити Західний офіс Держаудитслужби.
ДП «Волиньторф» 08.07.2021 р. направило лист №1385 про надання інформації від органу фінансового моніторингу на якій підставі Південний офіс держаудит служби проводить моніторинг закупівлі за номером UA-2021-04-06-005217-a. На даний лист посадові особи Південного офісу держаудит служби так і не надали відповіді. Згідно частини другої статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відповідно до частини четвертої статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» моніторинг закупівлі здійснюється за місцезнаходженням органу державного фінансового контролю. ДП «Волиньторф» знаходиться на території Волинської області на яку поширюються повноваження посадових осіб Західного офісу офіс Держаудитслужби згідно пункту першого Положення про Західний офіс Держаудитслужби затверджене наказом Держаудитслужби 02.06.2016 р. № 23. Згідно пункту першого Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затверджене наказом Держаудитслужби 02.06.2016 р. № 23 повноваження посадових осіб Південного офісу Держаудитслужби поширюються на території Миколаївської, Херсонської, Одеської областях, Автономній Республіці Крим та місті Севастополі. На території інших адміністративно-територіальних одиниць Офіс та управління здійснюють реалізацію державного фінансового контролю за дорученням Голови Держаудитслужби та його заступників. У наказі № 348 від 1.07.2021 «Про початок моніторингу процедур закупівель» не зазначено що моніторинг проводиться за дорученнмя Голови Держаудитслужби чи його заступників. Працівники підприємства теж не ознайомились із даним доручення. Отже, просимо надати роз’яснення на підставі чого члени тендерного комітету повинні нести відповідальність за ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом. Щодо порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу повідомляємо,що в подальшому не буде допущено порушень під час оприлюднення змін до договорів про закупівлю. Жодного прямого умислу щодо приховування інформації у тендерного комітету не було адже інформація вже знаходиться і системі прозорро..
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.)
Південним офісом Держаудитслужби проведено моніторинг переговорної процедури за предметом закупівлі: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти, яка проведена Державним підприємством «Волиньторф» (далі – Замовник). В електронній системі закупівель Замовником 25.07.2021 оприлюднено звернення щодо роз’яснення висновку Південного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі (UA-2021-04-06-005217-a) від 09.07.2021 (оприлюдено в електронній системі закупівель 12.07.2021). Згідно із частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Правові основи діяльності органів державного фінансового контролю, визначені Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Положенням про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 № 23, та статтею 113 Бюджетного кодексу України. Відповідно частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку. Варто зазначити, що Замовник звернувся через електронну систему закупівель до Південного офісу Держаудитслужби за роз’ясненням щодо висновку на десятий робочий день, з дня оприлюднення висновку, чим недотримав вимоги частини восьмої статті 8 Закону. Разом з тим, інформуємо, що відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З метою дослідження питання щодо правильності здійснення обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості Південним офісом Держаудитслужби Замовнику надано запит від 05.07.2021 через електронну систему закупівель. Однак, пояснення на запит Південного офісу Держаудитслужби з питань, які були предметом дослідження в рамках моніторингу даної процедури закупівлі, Замовником не надано, чим не дотримано вимоги частини п’ятої статті 8 Закону, про зазначено у висновку Південного офісу Держаудитслужби від 09.07.2021. Крім того, інформуємо, що моніторинг даної процедури закупівлі проведено Південним офісом Держаудитслужби на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021.
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.)
ПРИХОВАНО
Враховуючи роз’яснення до змісту висновку Південного офісу Держаудитслужби від 27.07.2021 року, у яких було зазначено підстави для проведення перевірки інформуємо, що у членів тендерного комітету та безпосередньо особи відповідальної за оприлюднення інформації Величко Ганни Володимирівни не було належних підстав для надання відповіді на ваш запит про надання інформації. Після оприлюднення роз’яснень до висновку було встановлено, що моніторинг проводився на підставі доручення Державної аудиторської служби України від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021 року (але так і не зазначено посадової особи). Тому на підставі наведеного повідомляємо, що Державне підприємство «Волиньторф» не підпадає під визначення терміну «Замовники», що зазначене у пункті 11 частині 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки, нічим не зобов’язане перед державою крім форми власності, здійснює свою діяльність суто на комерційній основі без переваг і адміністративних впливів з боку держави, а прибутковість є єдиним завданням. Підприємство не є розпорядником чи одержувачем бюджетних коштів . А тому, посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відсутні. Вся інформація знаходить у відкритому доступі в системі Прозорро. Щодо дано переговорної закупівлі UA-2021-04-06-005217-a був оприлюднений річний план UA-P-2021-04-06-003009-b. Щодо порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу повідомляємо, що в подальшому не буде допущено порушень під час оприлюднення змін до договорів про закупівлю. Жодного прямого умислу щодо приховування інформації у тендерного комітету не було, адже інформація вже знаходиться і системі прозорро.