0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
530 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 2 лип. 11:29
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби (Івано-Франківська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
За результатами розгляду висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області моніторингу закупівлі Відділом освіти Ямницької сільської ради по предмету закупівлі: «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них» (ДК 021:2015:39110000-6), розміщеного 31 травня 2021 року на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, інформуємо про наступне. «07»липня 2021 року на підставі положення Закону України «Про публічні закупівлі»(далі-Закон). Замовником , у зв’язку з відсутністю застережень до тендерної пропозиції учасника- переможця та в межах, визначених чиннним законодавством України, за результатами проведеної закупівлі укладено договір №KP21-41-EC. Уповноваженою особою відділу освіти Ямницької сільської ради затверджено оголошення та тендерну документацію про проведення відкритих торгів щодо закупівлі товару по предмету: «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них» (ДК 021:2015:39110000-6) у письмовій формі відповідно до вимог Закону. За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця- порушень не встановлено. За результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимоги встановленої п.17 ч.2 ст.22 Закону Замовником в ТД не вказано посаду посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками. Оскільки, зміст допущеної помилки носить не суттєвий характер та стався через технічну помилку уповноваженої особи Замовника, а також результати закупівлі не були оскаржені жодним із учасників та дозволяє забезпечити дотримання принципів визначених статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме максимальної економії, ефективності та пропорційності та не завдає майнової шкоди Замовнику. Проте, надалі при підготовці тендерної документації та під час проведення наступних закупівель уповноваженою особою Замовника будуть враховані зауваження та пропозиції, викладені у висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області під час моніторингу.