0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
637 780.00 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ПІДГОРОДНЕНСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС №4 "ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД І-ІІІ СТУПЕНІВ - ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД" ПІДГОРОДНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 2 лип. 13:05
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)
ПРИХОВАНО
На виконання Запиту Східного офісу Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.) від 05 липня 2021 року про надання пояснення : 1.«Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано Постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710, із змінами?» повідомляємо про те, що Замовнику КЗ «ПІДГОРОДНЕНСЬКИЙ НВК №4» для визначення очікуваної вартості була надана статистична інформація про середні споживчі ціни на продукти харчування та висновок за результатами цінового моніторингу Дніпропетровської Торгово-Промислової Палати ( Довідку додаємо). Замовник не розміщував на веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано Постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710, із змінами, так як в пункті 4 цієї Постанові носить Рекомендаційний характер. 2.Відповідно до п.10 ч.1 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель, зокрема, договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Чому договір від 25.02.2021 № 27 оприлюднено в електронній системі закупівель 11.03.2021, тобто в термін, що перевищує три робочі дні з дня його укладання? У зв’язку зі зміною засновника, назви та затвердженням Статуту, нововведенням посад головного бухгалтера та бухгалтера з 01.03.2021 р, з великим об’ємом роботи була допущена помилка.
На виконання Запиту Східного офісу Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.) від 05 липня 2021 року про надання пояснення : 1.«Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано Постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710, із змінами?» повідомляємо про те, що Замовнику КЗ «ПІДГОРОДНЕНСЬКИЙ НВК №4» для визначення очікуваної вартості була надана статистична інформація про середні споживчі ціни на продукти харчування та висновок за результатами цінового моніторингу Дніпропетровської Торгово-Промислової Палати ( Довідку додаємо). Замовник не розміщував на веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано Постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710, із змінами, так як в пункті 4 цієї Постанові носить Рекомендаційний характер. 2.Відповідно до п.10 ч.1 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель, зокрема, договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Чому договір від 25.02.2021 № 27 оприлюднено в електронній системі закупівель 11.03.2021, тобто в термін, що перевищує три робочі дні з дня його укладання? У зв’язку зі зміною засновника, назви та затвердженням Статуту, нововведенням посад головного бухгалтера та бухгалтера з 01.03.2021 р, з великим об’ємом роботи була допущена помилка.
Інформаційна Довідка В інформація про результати моніторингу закупівлі вказано: - що Замовником у пункті 4 розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 11 частини 2 статті 22 Закону, згідно з якої передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема: строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Замовник не вважає це порушенням тому що вказав мінімальний строк дії тендерної пропозиції «протягом 90 днів», що згідно вимогам пункту 11 частини 2 статті 22 Закону де вказано «але не менше 90 днів». - що до порушення вимог пункту 14 частини 2 статті 22 Закону в пункті 1 розділу 4. «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій. В пункті 14 частини 2 статті 22 Закону чітко не вказано що треба прописувати, тому Замовник в тендерної документації зазначив, що Кінцевий строк подання тендерних пропозицій зазначено в електронній системі закупівель. Система автоматично визначає кінцевий строк подання тендерних пропозицій, на що і посилався Замовник. Якщо це треба Замовник візьме це до уваги в подальшій своєї роботи. - що до встановлено порушення вимог пунктів частини 2 статті 24 Закону, Замовник не вносив не яких зміни до тендерної документації. - що до дотримання термінів оприлюднення договору про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини 1 статті 10 Закону, Замовник признає своє порушення, врахує в подальшій своїй роботи.