0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
841 320.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 6 лип. 16:33
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПОЯСНЕННЯ 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі? Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні умови ТУ У 16.1-00994207-005:2018 від 16.01.2019 року Деревина дров'яна класифікація, облік, технічні вимоги. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: на підставі бюджетного запиту та затвердженого кошторису видатків на 2021 рік. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: очікувана вартість сформована на підставі даних про ціну предмета закупівлі на підприємствах регіону Державне Підприємство "Могилів-Подільське лісове господарство" – 1026,00 грн. з ПДВ/м3. (Копія додається). Вінницьке обласне комунальне спеціалізоване лісогосподарське підприємство "Віноблагроліс" , Дочірнє підприємство "Могилів-Подільський райагроліс" - 1026,00 грн. з ПДВ/м3. (Копія додається). Найменша ціна становить 1026,00 грн. з ПДВ за 1м3 Ціна очікуваної вартості закупівлі становить 1026,00 грн з ПДВ х 820м3=841320,00 грн. Вебсайт, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://uompmr.wixsite.com/uompmr. 2. Яким чином учасником ФОП «Жук Сергій Олександрович», якого обрано переможцем, виконано умови тендерної документації щодо надання дозволу на спеціалізоване використання лісових ресурсів, завіреного підписом керівника та печаткою учасника (пункт 1 розділу ІІІ тендерної документації)? Відповідно до порядку видачі спеціальних дозволів на використання лісових ресурсів затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2007 року №761 спеціальним дозволом на використання лісових ресурсів є лісорубний або лісовий квиток на підставі якого: - здійснюється спеціальне використання лісових ресурсів; - ведеться облік дозволених до відпуску запасів деревини та інших продуктів лісу, встановлюються строки здійснення лісових користувань та вивезення заготовленої продукції, строки і способи очищення лісосік від порубкових решток, а також облік природного поновлення лісу, що підлягає збереженню; - ведеться облік плати, нарахованої за використання лісових ресурсів. Учасником ФОП «Жук Сергій Олександрович» у складі своєї пропозиції надано завірену копію Лісорубного квітка №50 від 19.02.2021 р. серії ВІ ЛРК виданого лісокористувачу ВОКСЛП "Віноблагроліс", лісництво ДП "Могилів-Подільський райагроліс" (копія додається), з яким учасником ФОП «Жук Сергій Олександрович» укладено Договір купівлі-продажу непромислової деревини №05/03 від 20.05.2021 р. (копія додається) та завірену копію Лісорубного квітка №54 від 02.03.2021 р. серії ВІ ЛРК виданого лісокористувачу ВОКСЛП "Віноблагроліс", лісництво ДП "Мурованокуриловецький райагроліс" (копія додається), з яким учасником ФОП «Жук Сергій Олександрович» укладено Договір купівлі-продажу непромислової деревини №7 від 27.04.2021 р. (копія додається). 3. Чому не надано відповідь на вимогу про усунення порушення UA-2021-05-11-001667-c.c1? Учасником ФОП Луговий С.В. в системі публічних закупівель була розміщена вимога 12.06.2021 року о 11:15 год. це була субота. 14.06.2021 року голова та секретар тендерного комітету були відсутні по причині відрядження (копія наказу про відрядження додається). 15.06.2021 року у будівлі де знаходиться управління освіти проводилось зовнішнє незалежне оцінювання якості освіти тому можливість зібрання тендерного комітету для розгляду вимоги учасника ФОП Луговий С.В. була відсутня. 16.06.2021 року тендерний комітет розглянув дану вимогу але у супереч частини 4 статті 33 Закону України "Про публічні закупівлі" в який зазначено, що Замовник повинен надати відповідь на вимогу учасника протягом п'яти днів в електронній системі закупівель, а саме на майданчику https://my.zakupki.prom.ua на якому працює наша установа була відсутня технічна можливість надання відповіді учаснику з 15.06.2021 року тобто майданчиком була надана технічна можливість надання відповіді учаснику тільки протягом трьох днів. Враховуючі вищевикладене тендерним комітетом було прийнято рішення про надіслання відповіді учаснику ФОП Луговий С.В. на його електронну адресу зазначену в електронній системі закупівель, а саме lugovoysergey13@gmail.com, (скріншот зі скриньки електронного ящика та рішення про надання відповіді на вимогу додається).
ПОЯСНЕННЯ 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі? Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні умови ТУ У 16.1-00994207-005:2018 від 16.01.2019 року Деревина дров'яна класифікація, облік, технічні вимоги. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: на підставі бюджетного запиту та затвердженого кошторису видатків на 2021 рік. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: очікувана вартість сформована на підставі даних про ціну предмета закупівлі на підприємствах регіону Державне Підприємство "Могилів-Подільське лісове господарство" – 1026,00 грн. з ПДВ/м3. (Копія додається). Вінницьке обласне комунальне спеціалізоване лісогосподарське підприємство "Віноблагроліс" , Дочірнє підприємство "Могилів-Подільський райагроліс" - 1026,00 грн. з ПДВ/м3. (Копія додається). Найменша ціна становить 1026,00 грн. з ПДВ за 1м3 Ціна очікуваної вартості закупівлі становить 1026,00 грн з ПДВ х 820м3=841320,00 грн. Вебсайт, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://uompmr.wixsite.com/uompmr. 2. Яким чином учасником ФОП «Жук Сергій Олександрович», якого обрано переможцем, виконано умови тендерної документації щодо надання дозволу на спеціалізоване використання лісових ресурсів, завіреного підписом керівника та печаткою учасника (пункт 1 розділу ІІІ тендерної документації)? Відповідно до порядку видачі спеціальних дозволів на використання лісових ресурсів затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2007 року №761 спеціальним дозволом на використання лісових ресурсів є лісорубний або лісовий квиток на підставі якого: - здійснюється спеціальне використання лісових ресурсів; - ведеться облік дозволених до відпуску запасів деревини та інших продуктів лісу, встановлюються строки здійснення лісових користувань та вивезення заготовленої продукції, строки і способи очищення лісосік від порубкових решток, а також облік природного поновлення лісу, що підлягає збереженню; - ведеться облік плати, нарахованої за використання лісових ресурсів. Учасником ФОП «Жук Сергій Олександрович» у складі своєї пропозиції надано завірену копію Лісорубного квітка №50 від 19.02.2021 р. серії ВІ ЛРК виданого лісокористувачу ВОКСЛП "Віноблагроліс", лісництво ДП "Могилів-Подільський райагроліс" (копія додається), з яким учасником ФОП «Жук Сергій Олександрович» укладено Договір купівлі-продажу непромислової деревини №05/03 від 20.05.2021 р. (копія додається) та завірену копію Лісорубного квітка №54 від 02.03.2021 р. серії ВІ ЛРК виданого лісокористувачу ВОКСЛП "Віноблагроліс", лісництво ДП "Мурованокуриловецький райагроліс" (копія додається), з яким учасником ФОП «Жук Сергій Олександрович» укладено Договір купівлі-продажу непромислової деревини №7 від 27.04.2021 р. (копія додається). 3. Чому не надано відповідь на вимогу про усунення порушення UA-2021-05-11-001667-c.c1? Учасником ФОП Луговий С.В. в системі публічних закупівель була розміщена вимога 12.06.2021 року о 11:15 год. це була субота. 14.06.2021 року голова та секретар тендерного комітету були відсутні по причині відрядження (копія наказу про відрядження додається). 15.06.2021 року у будівлі де знаходиться управління освіти проводилось зовнішнє незалежне оцінювання якості освіти тому можливість зібрання тендерного комітету для розгляду вимоги учасника ФОП Луговий С.В. була відсутня. 16.06.2021 року тендерний комітет розглянув дану вимогу але у супереч частини 4 статті 33 Закону України "Про публічні закупівлі" в який зазначено, що Замовник повинен надати відповідь на вимогу учасника протягом п'яти днів в електронній системі закупівель, а саме на майданчику https://my.zakupki.prom.ua на якому працює наша установа була відсутня технічна можливість надання відповіді учаснику з 15.06.2021 року тобто майданчиком була надана технічна можливість надання відповіді учаснику тільки протягом трьох днів. Враховуючі вищевикладене тендерним комітетом було прийнято рішення про надіслання відповіді учаснику ФОП Луговий С.В. на його електронну адресу зазначену в електронній системі закупівель, а саме lugovoysergey13@gmail.com, (скріншот зі скриньки електронного ящика та рішення про надання відповіді на вимогу додається).
Управління освіти Могилів-Подільської міської ради стосовно проведеного Вами моніторингу по закупівлі ID: UA-2021-05-11-001667-c інформує про отримання офіційного підтвердження від ТОВ "Закупки. Пром. УА" у формі електронного документу з електронним підписом, про відсутність технічної можливості надання відповіді на вимогу по даній закупівлі з 12.06.2021 року 23:59 год. (Копія додається). На підставі вищевикладеного вважаємо відсутність порушення з боку Замовника про ненадання відповіді на вимогу Учасника.
У зв'язку з відсутністю технічної можливості в електронній системі закупівель дане порушення не можливо усунити. Зобовязуємось у подальшому вжити заходів щодо недопущення такого порушення.