0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 391 100.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 7 лип. 11:35
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)
ПРИХОВАНО
У відповідь на Ваш Запит стосовно надання пояснень за моніторингом процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (Автомобіль-самоскид МАЗ-6501С5, або еквівалент) очікуваною вартістю 3 391 100,00грн.повідомляємо наступне: З питання першого, щодо укладення договору з учасником, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації повідомляємо на ступне: Згідно зі ст. 22 Закону тендерна документація має містити проект договору. Слід зазначити, що тендерна документація повинна містити саме Проект договору. І в частині 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні Закупівлі» наголошується про умови договору, які не повинні відрізнятися від тендерної пропозиції за результатами аукціону. Під час аукціону єдиний критерій, який має змогу змінити Учасник це ціна. Отже Замовник зобов’язаний укласти договір з Переможцем закупівлі згідно вартісної пропозиції Учасника за результатами аукціону. За результатами аукціону, кінцева пропозиція ТОВ "Укравтокомплект лтд" становить 3 391 100,00грн . Договір № 143-СНАБ від 05.03.2020р. з ТОВ "Укравтокомплект лтд" укладено вартістю 3 391 100,00грн. Тобто норму Закону- умови договору не відрізняються від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону- передбачену частиною 4 ст. 22 Закону Замовником виконано. При цьому цією ж частиною - 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні Закупівлі» визначено, що саме істотні умови не можуть бути змінені ПІСЛЯ ПІДПИСАННЯ. Тобто умови підпункту 2.4. Договору про закупівлю товарів № 143-СНАБ від 05.03.2020р. були змінені саме на етапі узгодження проекту договору, що жодною нормою Закону України «Про публічні закупівлі» не заборонено, тим паче, що підпукт 4.1. визначеного Договору, не стосується істотних умов Договору, які визначені ст. 180 Господарського кодексу України: умови про предмет договору, ціна та строк дії договору. Також наголошуємо, що вимоги тендерної документації містять вимогу про надання Учасниками листа згоди з істотними умовами договору. Отже Замовником не порушив вимоги ст. 36 та 37 ЗУ «Про публічні закупівлі», тому договір не може вважатися нікчемним. З питання другого Вашого запиту, щодо стадії виконання договору, повідомляємо, що договір, від 05.03.2020 № 143-СНАБ, укладений за результатами відкритих торгів закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (Автомобіль-самоскид МАЗ-6501С5, або еквівалент) не виконано у зв’язку з відсутністю потреби та фінансування(п.7.1.2. Договору). Замовником оприлюднено звіт про виконання цього Договору.
У відповідь на Ваш Запит стосовно надання пояснень за моніторингом процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (Автомобіль-самоскид МАЗ-6501С5, або еквівалент) очікуваною вартістю 3 391 100,00грн.повідомляємо наступне: З питання першого, щодо укладення договору з учасником, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації повідомляємо на ступне: Згідно зі ст. 22 Закону тендерна документація має містити проект договору. Слід зазначити, що тендерна документація повинна містити саме Проект договору. І в частині 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні Закупівлі» наголошується про умови договору, які не повинні відрізнятися від тендерної пропозиції за результатами аукціону. Під час аукціону єдиний критерій, який має змогу змінити Учасник це ціна. Отже Замовник зобов’язаний укласти договір з Переможцем закупівлі згідно вартісної пропозиції Учасника за результатами аукціону. За результатами аукціону, кінцева пропозиція ТОВ "Укравтокомплект лтд" становить 3 391 100,00грн . Договір № 143-СНАБ від 05.03.2020р. з ТОВ "Укравтокомплект лтд" укладено вартістю 3 391 100,00грн. Тобто норму Закону- умови договору не відрізняються від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону- передбачену частиною 4 ст. 22 Закону Замовником виконано. При цьому цією ж частиною - 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні Закупівлі» визначено, що саме істотні умови не можуть бути змінені ПІСЛЯ ПІДПИСАННЯ. Тобто умови підпункту 2.4. Договору про закупівлю товарів № 143-СНАБ від 05.03.2020р. були змінені саме на етапі узгодження проекту договору, що жодною нормою Закону України «Про публічні закупівлі» не заборонено, тим паче, що підпукт 4.1. визначеного Договору, не стосується істотних умов Договору, які визначені ст. 180 Господарського кодексу України: умови про предмет договору, ціна та строк дії договору. Також наголошуємо, що вимоги тендерної документації містять вимогу про надання Учасниками листа згоди з істотними умовами договору. Отже Замовником не порушив вимоги ст. 36 та 37 ЗУ «Про публічні закупівлі», тому договір не може вважатися нікчемним. З питання другого Вашого запиту, щодо стадії виконання договору, повідомляємо, що договір, від 05.03.2020 № 143-СНАБ, укладений за результатами відкритих торгів закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (Автомобіль-самоскид МАЗ-6501С5, або еквівалент) не виконано у зв’язку з відсутністю потреби та фінансування(п.7.1.2. Договору). Замовником оприлюднено звіт про виконання цього Договору.
Замовник зобов’язується у подальшому здійснювати заходи з недопущення порушень у сфері публічних закупівель , шляхом підвищення кваліфікації працівників, які виконують обов’язки членів тендерного комітету підприємства.