0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 912 000.00 UAH
Замовник
Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 8 лип. 17:00
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби (Житомирська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби (Житомирська обл.)
ПРИХОВАНО
Начальнику управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Костюк Л.П. У відповідності до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради (далі — Лікарня) оприлюднює через електронну систему закупівель пояснення, в отриманні яких постала потреба. 21.05.2021 року Лікарня оголосила публічну закупівлю «Природний газ», код ДК 021:2015: 09120000-6 Газове паливо, процедура закупівлі — відкриті торги, очікувана вартість 3 912 000,00 грн. (три мільйони дев’ятсот дванадцять тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ, ідентифікатор закупівлі в системі Prozorro — UA-2021-05-21-007055-b. 07.06.2021 року у відкритих торгах взяли участь п’ять учасників з наступними кінцевими пропозиціями після аукціону (грн, з ПДВ): ТОВ «ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД» 3256740,00 ТОВ «ЖИТОМИРГАЗ ЗБУТ» 3266520,00 ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС» 3735960,00 ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ» 3755519,00 ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» 3804420,00 08.07.2021 року (17:00 год) на сторінці цієї закупівлі в системі Prozorro був опублікований Рішення про проведення моніторингу закупівлі Управління Північного офісу Держаудитслужби, а 09.07.2021 року (13:05 год) надійшов запит про надання пояснень, а саме «У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету по процедурі відкритих торгів на закупівлю товарів, код згідно ДК 021:2015: 09120000-6 Газове паливо (Природний газ) (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-05-21-007055-b) відповідно частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань. Так, Комунальним некомерційним підприємством «Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського» Житомирської обласної ради згідно протоколу від 29.06.2021 відмінено рішення щодо визначення переможцем та відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД» (код ЄДРПОУ - 42129720), що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною пропозицією, на підставі абзацу 2 пункту 3 частини 1 статті 31 Закону, а саме: учасник не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Таким чином, просимо пояснити, які конкретно документи ТОВ «ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД», що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною 1 та 2 статті 17 Закону не були надані у спосіб, зазначений в тендерній документації. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту». КНП «Обласна лікарня» на Ваш запит повідомляє наступне. Замовником у тендерній документації, а саме Розділ 3 пункт 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» прописана наступна вимога до переможця закупівлі- « Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону». 09 червня 2021 року було опубліковане Замовником повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД» (код ЄДРПОУ - 42129720), тендерна пропозиція після аукціону 3256740,00 грн з ПДВ. 14 червня 2021 року ТОВ «ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД» було долучено наступні документи: довідка_21141456760970754778, наказ про призначення Дацко, довідка про відсутність неврегульованих претензій _ч 2 ст 17, рішення про призн Директора, довіреність на Білоголовка У.М., довідка_ліцензія, довідка_211441452010690646949, постанова про видачу ліцензії Прикарпатенерготрейд, фактографічна довідка ТПП Травень 2021, рішення учасника від 19.10.2020_повноваж директора, довідка з МВС та довідка з ДФС. Серед переліку вище зазначених документів ТОВ «ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД» відсутні документи, які б підтверджували відсутність підстав передбачених п.2,3,8 ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі». На підставі відсутності даних документів Замовником було прийнято рішення про відміну свого рішення, а саме визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД» у відкритих торгах по закупівлі природного газу; відповідний протокол № 249 від 29 червня 2021 року було опублікувано на сторінці цієї закупівлі. В своїх рішеннях Замовник керувався виключно законодавчими нормами і його рішення є правомірними. Лікарня вдячна Управлінню Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області за співпрацю та допомогу в сфері забезпечення неухильного дотримання законодавства про публічні закупівлі. З повагою, генеральний директор Богдан ЛЕСЬКІВ
Начальнику управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Костюк Л.П. У відповідності до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради (далі — Лікарня) оприлюднює через електронну систему закупівель пояснення, в отриманні яких постала потреба. 21.05.2021 року Лікарня оголосила публічну закупівлю «Природний газ», код ДК 021:2015: 09120000-6 Газове паливо, процедура закупівлі — відкриті торги, очікувана вартість 3 912 000,00 грн. (три мільйони дев’ятсот дванадцять тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ, ідентифікатор закупівлі в системі Prozorro — UA-2021-05-21-007055-b. 07.06.2021 року у відкритих торгах взяли участь п’ять учасників з наступними кінцевими пропозиціями після аукціону (грн, з ПДВ): ТОВ «ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД» 3256740,00 ТОВ «ЖИТОМИРГАЗ ЗБУТ» 3266520,00 ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС» 3735960,00 ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ» 3755519,00 ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» 3804420,00 08.07.2021 року (17:00 год) на сторінці цієї закупівлі в системі Prozorro був опублікований Рішення про проведення моніторингу закупівлі Управління Північного офісу Держаудитслужби, а 09.07.2021 року (13:05 год) надійшов запит про надання пояснень, а саме «У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету по процедурі відкритих торгів на закупівлю товарів, код згідно ДК 021:2015: 09120000-6 Газове паливо (Природний газ) (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-05-21-007055-b) відповідно частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань. Так, Комунальним некомерційним підприємством «Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського» Житомирської обласної ради згідно протоколу від 29.06.2021 відмінено рішення щодо визначення переможцем та відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД» (код ЄДРПОУ - 42129720), що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною пропозицією, на підставі абзацу 2 пункту 3 частини 1 статті 31 Закону, а саме: учасник не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Таким чином, просимо пояснити, які конкретно документи ТОВ «ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД», що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною 1 та 2 статті 17 Закону не були надані у спосіб, зазначений в тендерній документації. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту». КНП «Обласна лікарня» на Ваш запит повідомляє наступне. Замовником у тендерній документації, а саме Розділ 3 пункт 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» прописана наступна вимога до переможця закупівлі- « Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону». 09 червня 2021 року було опубліковане Замовником повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД» (код ЄДРПОУ - 42129720), тендерна пропозиція після аукціону 3256740,00 грн з ПДВ. 14 червня 2021 року ТОВ «ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД» було долучено наступні документи: довідка_21141456760970754778, наказ про призначення Дацко, довідка про відсутність неврегульованих претензій _ч 2 ст 17, рішення про призн Директора, довіреність на Білоголовка У.М., довідка_ліцензія, довідка_211441452010690646949, постанова про видачу ліцензії Прикарпатенерготрейд, фактографічна довідка ТПП Травень 2021, рішення учасника від 19.10.2020_повноваж директора, довідка з МВС та довідка з ДФС. Серед переліку вище зазначених документів ТОВ «ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД» відсутні документи, які б підтверджували відсутність підстав передбачених п.2,3,8 ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі». На підставі відсутності даних документів Замовником було прийнято рішення про відміну свого рішення, а саме визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД» у відкритих торгах по закупівлі природного газу; відповідний протокол № 249 від 29 червня 2021 року було опублікувано на сторінці цієї закупівлі. В своїх рішеннях Замовник керувався виключно законодавчими нормами і його рішення є правомірними. Лікарня вдячна Управлінню Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області за співпрацю та допомогу в сфері забезпечення неухильного дотримання законодавства про публічні закупівлі. З повагою, генеральний директор Богдан ЛЕСЬКІВ
Начальнику управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Костюк Л.П. У відповідності до ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради (далі — Лікарня) оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. 21.05.2021 року Лікарня оголосила публічну закупівлю «Природний газ», код ДК 021:2015: 09120000-6 Газове паливо, процедура закупівлі — відкриті торги, очікувана вартість 3 912 000,00 грн. (три мільйони дев’ятсот дванадцять тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ, ідентифікатор закупівлі в системі Prozorro — UA-2021-05-21-007055-b. 07.06.2021 року у відкритих торгах взяли участь п’ять учасників з наступними кінцевими пропозиціями після аукціону (грн, з ПДВ): ТОВ «ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД» 3256740,00 ТОВ «ЖИТОМИРГАЗ ЗБУТ» 3266520,00 ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС» 3735960,00 ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ» 3755519,00 ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» 3804420,00 20.07.2021 року (16:53 год) на сторінці цієї закупівлі в системі Prozorro був опублікований Висновок про результати моніторингу Управління Північного офісу Держаудитслужби, згідно із яким працівниками Управління були виявлені порушення законодавства про публічні закупівлі. Пунктом 3 констатуючої частини Висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язало Лікарню здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо відміни тендера з урахуванням вимог частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Згідно із ч.8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Пункт 1 констатуючої частини Висновку містить наступні відомості щодо наявності або відсутності порушень законодавства: 1) За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 19 частини 2 статті 22 Закону. 2) За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД» установлено порушення вимог пункту 3 частини 1 статті 31 Закону. 3) За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено. 1. Щодо частини висновку про те, що «За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 19 частини 2 статті 22 Закону». Лікарня надає аргументовані заперечення наступного змісту. У Висновку щодо цього порушення зазначено: «Відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено, що на порушення вимог пункту 19 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація Замовника не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій». Пункту 19 частини 2 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Абзацом 7 пункту 1 розділу 3 тендерної документації передбачено що «Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону замовник не відхиляє тендерну пропозицію через допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Для правильного оформлення тендерної пропозиції учасник вивчає всі інструкції, форми, терміни, наведені у Документації. Неспроможність подати всю інформацію, яку вимагає Документація, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції. Замовник не заперечує щодо надання Учасником за його бажанням будь-яких додаткових документів. Не подання таких додаткових документів, які не вимагаються Документацією, не буде розцінено як невідповідність тендерної пропозиції умовам Документації». Отже, Лікарня не порушила вимог пункту 19 частини 2 статті 22 Закону. 2. Щодо частини висновку про те, що «За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД» установлено порушення вимог пункту 3 частини 1 статті 31 Закону». Лікарня надає аргументовані заперечення наступного змісту. У Висновку щодо цього порушення зазначено: «Замовником згідно протоколу засідання тендерного комітету від 29.06.2021 № 249 відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД», яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, на підставі абзацу 2 пункту 3 частини 1 статті 31 Закону, а саме: учасник не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Разом з тим, відповідно до пояснення Замовника, що надане через електронну систему закупівель 13.07.2021, переможцем ТОВ «ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД» у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не надано шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав передбачених пунктом 2, 3 та 8 частини 1 статті 17 Закону, тобто не надано документального підтвердження інформації, яка згідно листа Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 16.01.2021 № 3304-04/2361-06 міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. В той же час, згідно частини 5 статті 17 Закону визначено, що замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Відповідно до пунктів VI, VII та VIII Додатку № 3 тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що для підтвердження відсутності підстав, визначених пунктом 5, 6 та 12 частини 1 та частиною 2 статті 17 Закону, переможець процедури закупівлі, у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати Замовнику наступні документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, а саме: - довідку в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю, що не призвело до його дострокового розірвання, і не були застосовані санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати укладання такого договору (надають всі учасники процедури закупівлі, які раніше укладали договір з нашим Підприємством); - оригінал або нотаріально завірену копію довідки, видану Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), щодо (не)притягнення до кримінального правопорушення, передбаченого кримінальним процесуальним законодавством України, з датою видачі не більше місячної давнини до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Переможцем ТОВ «ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД» на виконання вищевказаних вимог у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надано Замовнику наступні документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель: - оригінал довідки, виданої Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), щодо не притягнення до кримінального правопорушення, передбаченого кримінальним процесуальним законодавством України станом на 31.05.2021 службової особи учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси, яка підтверджує відсутність підстав відхилення, що визначені пунктами 6 та 12 частини 1 статті 17 Закону; - довідку від 14.06.2021 № 2144/1, складену учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 частини 2 статті 17 Закону. Таким чином, враховуючи вищевикладене, моніторингом установлено, що Замовником відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД» за відсутності підстав визначених пунктом 3 частини 1 статті 31 Закону, що не відповідає принципам встановленим в статті 5 Закону». Відповідно до вимог абзацу 12 пункту 5 розділу 3 тендерної документації та частини 6 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Поряд з тим, надаємо вам сканкопію рішення колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі - Колегія) №16149-р/пк-пз від 14.07.2021р., де Учасником закупівлі було оскаржено дії Замовника аналогічні до наведених у даному пункті висновку управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області. Даним рішенням Колегія визнала правомірними дії Замовника. (Рішення додається на 8 аркушах). З огляду на викладене, Лікарня при проведенні закупівлі не допустила порушення пункту 3 частини 1 статті 31 Закону та відповідає принципам встановленим в статті 5 Закону. Зміст Висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби щодо публічної закупівлі з ідентифікатором в системі Prozorro UA-2021-05-21-007055-b доведений до членів Тендерного комітету і керівників структурних підрозділів Лікарні, вжито заходів щодо недопущення порушень при здійсненні публічних закупівель. Враховуючи вищевикладене, за результатами розгляду Висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби від 20.07.2021 року, щодо зазначених порушень, комунальне некомерційне підприємство «Обласна клінічна лікарня ім.О.Ф.Гербачевського» Житомирської обласної ради надало правомірні аргументовані заперечення у відведений для цього строк. Лікарня вдячна Управлінню Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області за співпрацю та допомогу в сфері забезпечення неухильного дотримання законодавства про публічні закупівлі. З повагою, генеральний директор Богдан ЛЕСЬКІВ Виконавець: Бурдейна М., 438728