0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 138 400.00 UAH
Замовник
КОМПЛЕКСНА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА 4 МІСТА СЄВЄРОДОНЕЦЬК ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 13 лип. 11:23
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Луганська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Інформація про усунення порушень Замовник Комплексна дитячо – юнацька спортивна школа 4 міста Сєвєродонецьк Луганської області розглянувши висновок Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 14 липня 2021 відповідно до пункту 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону) не погоджуючись з висновком надає аргументовані заперечення. За результатом проведеного моніторингу закупівлі служба аудиту зобов’язує вжити заходів щодо розірвання Договору з дотриманням законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. В зв’язку з чим, Замовник надає інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. За результатами моніторингу встановлено, що в пункті 1 Розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації не вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги пункту 14 частини другої статті 22 Закону № 922. Відповідно до п1. Статті22 Закону 922 Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Система не оприлюднить оголошення про закупівлю, якщо не будуть заповнені всі обов’язкові поля для заповнення. Поле кінцевий строк подання тендерних пропозицій, як раз і позначено, як обов'язковий для заповнення. В даній закупівлі кінцевий строк подання пропозицій встановлено 28 травня 2021 20:00. В самому тексті тендерної документації в п.1 Розділу IV зазначено, що Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: згідно оголошення. Тобто відповідно до інформації, яка внесена у відповідне поле оголошення тендерної документації, яке заповнене відповідно до вимог Закону в електронній системі закупівель. Також встановлено, що Замовник у тендерній документації (додаток № 1 до тендерної документації) не установив до переможця торгів вимогу щодо надання документального підтвердження інформації про відсутність підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеної у пункті 12 частини першої статті 17 Закону, чим порушив вимоги частини третьої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Вимога до ПЕРЕМОЖЦЯ процедури закупівлі, щодо надання документального підтвердження інформації про відсутність підстави для відхилення тендерної пропозиції викладена у п.4 Додатку 1 до Тендерної документації (стор. 46). Крім цього моніторингом установлено, що Замовник у пункті 3 розділу ІІІ тендерної документації визначив розмір забезпечення тендерної пропозиції у розмірі 5% від очікуваної вартості предмета закупівлі (згідно оголошення 106 920, 00 грн), чим порушив вимоги абзацу третього частини першої статті 25 Закону № 922. Так, дійсно, при оголошенні закупівлі, помилково, було встановлено розмір забезпечення тендерної пропозиції у розмірі 5 % від очікуваної суми закупівлі. Нажаль ця помилка не була вчасно виявлена. Виправити зараз цю помилку не має змоги так як кінцевий строк внесення змін у тендерну документацію обмежен строком подання тендерних пропозицій. Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація безоплатно оприлюднена замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу. В площині перебігу торгів в рамках законодавчо визначених термінів, процедурних дій, установлених прав та обов’язків серед переліку яких з цього приводу не було жодних запитів, вимог та/чи оскаржень як від потенційних учасників так і від інших осіб або органів. Дотримуючись законодавчих строків проведення торгів 03.06.2021 в 10:01 Замовником була здійснена публікація повідомлення про намір укласти договір, яка передувала інформації про моніторинг, а 14.06.2021 було укладено та опубліковано договір з переможцем тендеру, що стало підставою для повернення забезпечення тендерної пропозиції учасників, що звільняє від зобов’язань за гарантіями. Також встановлено, що на порушення частини 16 статті 29 Закону № 922 Замовник в електронній системі закупівель розмістив повідомлення із вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником ФОП «Вєдєрнікова Катерина Віталіївна» у тендерній пропозиції, які не стосуються підтвердження кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону або підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, зокрема, щодо ненадання забезпечення тендерної пропозиції. Поряд з цим повідомлення про усунення невідповідностей не містить перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей, чим порушено вимоги пункту 3 абзацу 3 частини 16 статті 29 Закону № 922. Так, дійсно, в електронній системі закупівель в повідомлені з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах що подані учасником ФОП «Вєдєрнікова Катерина Віталіївна» помилково була розміщена інформація, яка не стосуються підтвердження кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. На жаль помилка була запізно помічена. Система Prozorro не дає можливості внести зміни у вже оприлюднену інформацію. При цьому зазначена пропозиція відхилена Замовником на підставі п.1.1 статті 31 Закону № 922 по причині відсутності забезпечення тендерної пропозиції. Зазначене зауваження буде враховане Замовником при подальшій роботі. Виявлені порушення жодним чином не впливають на оцінку Учасників, вимоги до предмету закупівлі та на умови укладеного договору. У Статті 43 Закону Законом №922 викладено вичерпні умови визнання договору нікчемним, а саме: 1. Договір про закупівлю є нікчемним у разі: 1) якщо замовник уклав договір про закупівлю до/без проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі згідно з вимогами цього Закону; 2) укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 Закону; 3) укладення договору в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 4) укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 Закону. Договір, укладений за результатами закупівлі що розглядається, не порушив жодних з перерахованих умов. Виходячи з вищевикладеного, виявлених порушень для скасування дії договору не достатньо. Уповноважена особа Комплексної дитячо– юнацької спортивної школи 4 міста Сєвєродонецьк Луганської області Лариса САВЕНКО