0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 304 000.00 UAH
Замовник
НОВОМОСКОВСЬКИЙ КОЛЕДЖ ДНІПРОВСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО АГРАРНО-ЕКОНОМІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 14 лип. 22:14
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)
ПРИХОВАНО
З зазначеного питання, Новомосковський коледж Дніпровського державного аграрно-економічного університету повідомляє, що на момент розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції СФГ «ЛУЧ» надав інформацію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази що на праві власності належить фермерству. Вимогами тендерної документації не було зазначено к о н к р е т н о г о переліку наявності необхідного обладнання та матеріально-технічної бази. Тому відхиляти тендерну пропозицію СФГ «ЛУЧ» через не підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази не було підстав. Крім цього, Учасником було надано Гарантійного листа про можливість надання послуги, у відповідності до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації. Та гарантійний лист згоди з умовами Договору. На момент укладення Договору про надання послуг, СФГ «ЛУЧ» було надано Договір оренди транспортних засобів та самохідних машин чи механізмів № 5\5-1 від 23.04.2021 р. в додатку №1 якого перелічується вся необхідна техніка, зокрема , для внесення мінеральних добрив, культивації, внесення гербіцидів, обробітку від хвороб, шкідників та бур’янів, дискування, пахоти, збирання врожаю. Копія зазначеного Договору з додатком №1 та з копією Акту приймання-передачі в оренду транспортних засобів та самохідних машин чи механізмів надається в поясненнях
З зазначеного питання, Новомосковський коледж Дніпровського державного аграрно-економічного університету повідомляє, що на момент розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції СФГ «ЛУЧ» надав інформацію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази що на праві власності належить фермерству. Вимогами тендерної документації не було зазначено к о н к р е т н о г о переліку наявності необхідного обладнання та матеріально-технічної бази. Тому відхиляти тендерну пропозицію СФГ «ЛУЧ» через не підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази не було підстав. Крім цього, Учасником було надано Гарантійного листа про можливість надання послуги, у відповідності до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації. Та гарантійний лист згоди з умовами Договору. На момент укладення Договору про надання послуг, СФГ «ЛУЧ» було надано Договір оренди транспортних засобів та самохідних машин чи механізмів № 5\5-1 від 23.04.2021 р. в додатку №1 якого перелічується вся необхідна техніка, зокрема , для внесення мінеральних добрив, культивації, внесення гербіцидів, обробітку від хвороб, шкідників та бур’янів, дискування, пахоти, збирання врожаю. Копія зазначеного Договору з додатком №1 та з копією Акту приймання-передачі в оренду транспортних засобів та самохідних машин чи механізмів надається в поясненнях
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)
ПРИХОВАНО
У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID UA-2021-03-19-004271-b відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» постала потреба в отриманні пояснень(інформації та документів) з наступних питань. 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Визначення очікуваної вартості проводилося відповідно до Наказу Мінекономіки №275 від 18.02.2021 року на підставі п.1, ч.1, глави ІІІ «здійснити пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну, до якої відноситься в тому числі: інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках;», а саме закупівлі UA-2021-04-20-000638-b, та UA-2021-03-07-000197-c , та UA-2021-03-05-010835-c , та інш. Щодо публікації інформації про закупівлю, то відповідно до ч.4 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може додатково оприлюднювати дану інформацію в інших засобах масової інформації. Інформація про закупівлю, розміщена на в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID UA-2021-03-19-004271-b відповідно до ст..5 Закону України «Про доступ до публічної інформації» та є відкритою та доступною. 2. Моніторингом установлено, що відповідно до частини 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовником встановлений опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок. При цьому, наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710 затверджено Перелік формальних помилок (далі - Наказ №710). Чому при складанні тендерної документації Замовником не дотримано вимог Наказу №710? По другому питанню повідомляємо, що опис формальних (несуттєвих) помилок, наведений в тендерній документації в т.ч. містить норми з наказу №710 про затвердження Переліку формальних помилок, як приклад. Повний зміст всіх пунктів наказу на сторінках тендерної документації не наведено, так як відсутність повного переліку формальних помилок та/або відсутність посилання на наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №710 від 15.04.2020 року не звільняє від необхідності його дотримання.» 3. Відповідно до пункту 11 частини 2 статті 22 Закону строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Чому на порушення пункту 11 частини 2 статті 22 Закону формі «Тендерна пропозиція», яка є додатком 1 до тендерної документації, Замовником встановлена вимога щодо строку дії тендерної пропозиції протягом 60 календарних днів з дня розкриття тендерної пропозицій? «По третьому питанню повідомляємо, що вимога щодо строку дії тендерної пропозиції протягом 60 календарних днів з дня розкриття тендерної пропозицій обумовлена стислими термінами надання послуг. Переможець повинен почати надання послуг з рослинництва за технічними і якісними характеристиками у кількості, та у строки вказані Замовником у технічних вимогах та відповідно чітко зазначених етапів виконання послуг.» 4. Моніторингом довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 19.04.2021 №3121, яка оприлюднена переможцем торгів, не підтверджено даних. Скрін з електронного кабінету ДПС України додається. Чому відсутній QR-код на довідці? Як перевірити вищевказану довідку? «По четвертому питанню повідомляємо, що інформація про довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи за №3121 від 19.04.2021 (Код ЄДРПОУ: 30764375) є в наявності в електронному кабінеті ДПС України, в т.ч. із зазначенням QR-коду. Довідку можливо перевірити здійснивши запит за відповідними реквізитами. Скрін з електронного кабінету ДПС України додається.
У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID UA-2021-03-19-004271-b відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» постала потреба в отриманні пояснень(інформації та документів) з наступних питань. 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Визначення очікуваної вартості проводилося відповідно до Наказу Мінекономіки №275 від 18.02.2021 року на підставі п.1, ч.1, глави ІІІ «здійснити пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну, до якої відноситься в тому числі: інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках;», а саме закупівлі UA-2021-04-20-000638-b, та UA-2021-03-07-000197-c , та UA-2021-03-05-010835-c , та інш. Щодо публікації інформації про закупівлю, то відповідно до ч.4 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може додатково оприлюднювати дану інформацію в інших засобах масової інформації. Інформація про закупівлю, розміщена на в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID UA-2021-03-19-004271-b відповідно до ст..5 Закону України «Про доступ до публічної інформації» та є відкритою та доступною. 2. Моніторингом установлено, що відповідно до частини 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовником встановлений опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок. При цьому, наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710 затверджено Перелік формальних помилок (далі - Наказ №710). Чому при складанні тендерної документації Замовником не дотримано вимог Наказу №710? По другому питанню повідомляємо, що опис формальних (несуттєвих) помилок, наведений в тендерній документації в т.ч. містить норми з наказу №710 про затвердження Переліку формальних помилок, як приклад. Повний зміст всіх пунктів наказу на сторінках тендерної документації не наведено, так як відсутність повного переліку формальних помилок та/або відсутність посилання на наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №710 від 15.04.2020 року не звільняє від необхідності його дотримання.» 3. Відповідно до пункту 11 частини 2 статті 22 Закону строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Чому на порушення пункту 11 частини 2 статті 22 Закону формі «Тендерна пропозиція», яка є додатком 1 до тендерної документації, Замовником встановлена вимога щодо строку дії тендерної пропозиції протягом 60 календарних днів з дня розкриття тендерної пропозицій? «По третьому питанню повідомляємо, що вимога щодо строку дії тендерної пропозиції протягом 60 календарних днів з дня розкриття тендерної пропозицій обумовлена стислими термінами надання послуг. Переможець повинен почати надання послуг з рослинництва за технічними і якісними характеристиками у кількості, та у строки вказані Замовником у технічних вимогах та відповідно чітко зазначених етапів виконання послуг.» 4. Моніторингом довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 19.04.2021 №3121, яка оприлюднена переможцем торгів, не підтверджено даних. Скрін з електронного кабінету ДПС України додається. Чому відсутній QR-код на довідці? Як перевірити вищевказану довідку? «По четвертому питанню повідомляємо, що інформація про довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи за №3121 від 19.04.2021 (Код ЄДРПОУ: 30764375) є в наявності в електронному кабінеті ДПС України, в т.ч. із зазначенням QR-коду. Довідку можливо перевірити здійснивши запит за відповідними реквізитами. Скрін з електронного кабінету ДПС України додається.