0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 920 000.00 UAH
Замовник
Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради"
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 22 лип. 16:06
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
У відповідь на Запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі 33690000-3 - Лікарські засоби різні (33696500-0 - Лабораторні реактиви). (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-02-24-005577-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43 повідомляємо наступне: Закупівля була здійснена замовником за власні кошти, отримані від діяльності згідно Статуту та за Договором про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій укладеним з НСЗУ. Зазначені кошти не є бюджетними. Очікувана вартість Закупівлі визначалась з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275. Розрахунок очікуваної вартості товарів проводився на підставі закупівельних цін попередніх періодів, враховуючи коригування ціни договору попереднього періоду з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют, тощо та інформації в електронній системі закупівель "Prozorro". Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб КНП «ЧООД Черкаської обласної ради», керуючись Єдиним закупівельним словником , врахувавши необхідність максимального задоволення потреби, дотримуючись галузевих стандартів охорони здоров’я, протоколів та нормативних наказів. Визначення технічних, кількісних та якісних характеристик здійснювалось відповідно до сформованої потреби спеціалістів Замовника, відповідно до ДСТУ EN ISO 15189:2015, на підставі СОПу ЦСЛД КНП «ЧООД Черкаської обласної ради», та аналізу роботи ЦСЛД КНП «ЧООД Черкаської обласної ради» за 2018-2020 роки. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне: Закупівля була здійснена замовником за власні кошти, отримані від діяльності згідно Статуту та за Договором про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій укладеним з НСЗУ. Зазначені кошти не є бюджетними. Відповідно до вимог пп.1 п.4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) РЕКОМЕНДОВАНО органам місцевого самоврядування затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Відповідно до вимог п.4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) головним РОЗПОРЯДНИКАМ бюджетних коштів (РОЗПОРЯДНИКАМ бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Враховуючи відсутність переліку затверджених заходів щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів Черкаською обласною радою, те що КНП «ЧООД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» не є РОЗПОРЯДНИКОМ бюджетних коштів та включено в мережу Департаменту охорони здоров’я як ОДЕРЖУВАЧ бюджетних коштів, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті Замовником не здійснювалось.
У відповідь на Запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі 33690000-3 - Лікарські засоби різні (33696500-0 - Лабораторні реактиви). (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-02-24-005577-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43 повідомляємо наступне: Закупівля була здійснена замовником за власні кошти, отримані від діяльності згідно Статуту та за Договором про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій укладеним з НСЗУ. Зазначені кошти не є бюджетними. Очікувана вартість Закупівлі визначалась з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275. Розрахунок очікуваної вартості товарів проводився на підставі закупівельних цін попередніх періодів, враховуючи коригування ціни договору попереднього періоду з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют, тощо та інформації в електронній системі закупівель "Prozorro". Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб КНП «ЧООД Черкаської обласної ради», керуючись Єдиним закупівельним словником , врахувавши необхідність максимального задоволення потреби, дотримуючись галузевих стандартів охорони здоров’я, протоколів та нормативних наказів. Визначення технічних, кількісних та якісних характеристик здійснювалось відповідно до сформованої потреби спеціалістів Замовника, відповідно до ДСТУ EN ISO 15189:2015, на підставі СОПу ЦСЛД КНП «ЧООД Черкаської обласної ради», та аналізу роботи ЦСЛД КНП «ЧООД Черкаської обласної ради» за 2018-2020 роки. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне: Закупівля була здійснена замовником за власні кошти, отримані від діяльності згідно Статуту та за Договором про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій укладеним з НСЗУ. Зазначені кошти не є бюджетними. Відповідно до вимог пп.1 п.4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) РЕКОМЕНДОВАНО органам місцевого самоврядування затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Відповідно до вимог п.4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) головним РОЗПОРЯДНИКАМ бюджетних коштів (РОЗПОРЯДНИКАМ бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Враховуючи відсутність переліку затверджених заходів щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів Черкаською обласною радою, те що КНП «ЧООД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» не є РОЗПОРЯДНИКОМ бюджетних коштів та включено в мережу Департаменту охорони здоров’я як ОДЕРЖУВАЧ бюджетних коштів, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті Замовником не здійснювалось.
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і має містити відомості, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. ЗМІСТ ІНФОРМАЦІЇ, яку необхідно підтвердити, а також ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, ВИЗНАЧАЄТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ САМОСТІЙНО ЗГІДНО ІЗ ЗАКОНОДАВСТВОМ, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону, якою встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників (підтверджується відповідями та роз’ясненнями ДЕПАРТАМЕНТУ СФЕРИ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ https://me.gov.ua/InfoRez/Details?lang=uk-UA&isSpecial=True&id=9cd68820-576c-4fbb-a1c7-f83e3636f64e , https://www.me.gov.ua/InfoRez/Print?id=fce9e57e-a46c-44bb-83d6-7107a29dc459&tagId=7758c77b-e410-44ea-a07d-37f1799e11e5&tag=ZapitiKoristuvachiv&lang=uk-UA). Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону Замовник встановив в якості кваліфікаційного критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому враховуючи частину другу статті 16 Закону, саме ЗАМОВНИК САМОСТІЙНО ВИЗНАЧАЄ ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, що ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ІНФОРМАЦІЮ УЧАСНИКІВ про відповідність їх такому критерію, що зазначаються в тендерній документації. В Тендерній документації замовником було зазначено наступне: «Кваліфікаційні критерії до Учасника - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Документи, що мають бути надані Учасником для підтвердження кваліфікації - Довідку в довільній формі, що містить інформацію про досвід виконання аналогічного договору із зазначенням назви підприємства (організації, установи), адреси підприємства (організації, установи), коду ЄДРПОУ, предмету закупівлі, номеру договору, вартості договору (цифрами та словами), дати укладання договору, строку дії договору, контактної особи замовника та номеру телефону.» Так, зважаючи на вищезазначене, Замовником було встановлено наступні вимоги відповідно до частини другої статті 16 Закону: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, Довідка в довільній формі, що містить інформацію про досвід виконання аналогічного договору із зазначенням назви підприємства (організації, установи), адреси підприємства (організації, установи), коду ЄДРПОУ, предмету закупівлі, номеру договору, вартості договору (цифрами та словами), дати укладання договору, строку дії договору, контактної особи замовника та номеру телефону. Замовник НЕ ВСТАНОВЛЮВАВ у тендерній документації вимоги, що учасникам достатньо підтвердити лише «УКЛАДАННЯ» аналогічного договору, у той час як Закон вказує на «досвід виконання». Однак Закон України «Про публічні закупівлі» дозволяє саме замовнику публічних закупівель вирішувати, який саме набір документів та у якому вигляді переконає його у наявності досвіду виконання аналогічних договорів. Керуючись цією нормою, замовник зазначив Документи, що мають бути надані Учасником для підтвердження кваліфікації , а саме Довідку в довільній формі, що містить інформацію про досвід виконання аналогічного договору, оберігаючи у такий спосіб від публічності комерційні досягнення учасників. Також зазначаємо, що УЧАСНИКАМИ ТОВ «Діалог Діагностікс» (далі – Переможець) та ФОП Бондаренко Павло Юрійович на підтвердження вищезазначених вимог у складі своїх тендерних пропозицій було НАДАНО КОПІЇ АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ, ЛИСТИ-ВІДГУКИ З ПІДТВЕРДЖЕННЯМ ЇХ ВИКОНАННЯ та Довідку в довільній формі, що містить інформацію про досвід виконання аналогічного договору. Тобто ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ була розроблена та затверджена Замовником З УРАХУВАННЯМ ВИМОГ Закону України “Про публічні закупівлі”, що установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади, ЖОДНА З ВИМОГ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НЕ ПРИЗВЕЛА ДО ПОРУШЕННЯ Закону України “Про публічні закупівлі” та не призвела до порушення основних принципів закупівель. Тендерний комітет КНП "ЧООД Черкаської обласної ради" уважно розглянув ВИСНОВОК про результати проведення моніторингу (ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 21.07.2021 № 428 Київ) та прийняв рішення ВРАХУВАТИ ЗАЗНАЧЕНУ В НЬОМУ ІНФОРМАЦІЮ В ПОДАЛЬШІЙ РОБОТІ для встановлення більш детальних вимог в ТД щодо підтвердження виконання аналогічного договору та можливості всебічно оцінити попередній господарський досвід свого потенційного контрагента.