0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4 413 867.93 UAH
Порушення не знайдено
Дата: 22 лип. 16:44
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Пояснення на запит від 23.07.2021 року по Моніторингу (UA-M-2021-07-21-000011) до закупівлі “Послуги з прибирання будівель (UA-2021-06-02-010617-b)”, оголошеної 02.06.2021 року(Рішення Уповноваженої особи №25 від 01.06.2021) 1. Розрахунок очікуваної вартості послуг здійснювався відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”, та відповідно шляхом отримання цінових пропозицій надавачів даних послуг. Так, відповідно отримано 4-х цінових пропозицій (Додаток 1): - ТОВ “Крістал Клін” 4 719 267,70 грн.; - ТОВ “ВІННИЦЯСОЦСЕРВІС” 4 219 600,00 грн.; - Клінінгова компанія “CLEАN HOUS” 4 361 604,00 грн.; - ФОП Штимпура Л.В. 4 355 000,00 грн, відповідно, очікувана ціна за одиницю становить 4 413 867,93 грн. Станом на 02.06.2021 року Офіційний курс НБУ Євро - 33,5335 грн., відповідно очікувана вартість предмета закупівлі не перевищує 133 000 євро (4 459 955,5 грн.). 2. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі формувались на підставі: - 26-ти службових записок керівників відокремлених структурних підрозділів Головного управління ДПС у Вінницькій області, що до необхідних площ прибирання внутрішніх приміщень адміністративних будівель Головного управління ДПС у Вінницькій області, та відповідно і прибудинкових тереторій; - предмет обслуговування, перелік послуг та періодичність надання послуг визначались відповідно до реальних потреб в прибиранні та на підставі багаторічного досвіду посадових осіб, що здійсювали контроль за прідтриманням відповідних санітарних норм в приміщеннях Головного управління ДПС у Вінницькій області; - також при визначенні технічного завдання до даного предмета закупівлі використовувалисть такі нормативно-правові акти України: Закон України «Про охорону праці» від 14.10.1992 № 2694-XII (із змінами), Закон України «Про охорону навколишнього природного середовища» від 25.06.1991 № 1264-XII (із змінами), Закон України «Про відходи» від 05.03.1998 № 187/98-ВР (із змінами), Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» від 24.02.1994 № 4004-XII (із змінами), Закон України «Про оплату праці» від 24.03.1995 № 108/95-ВР (зі змінами), наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва, та житлово-комунального господарства України від 25 грудня 2013 року №603 (зі змінами), постанова Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19» (зі змінами). 3. Обгрунтування техічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщенно 02.06.2021 року, на офіційному сайті Головного управління ДПС у Вінницькій області за посиланням: https://vin.tax.gov.ua/diialnist/zakupivli-tovariv--robit-ta-poslug-za-/473104.html.
Пояснення на запит від 23.07.2021 року по Моніторингу (UA-M-2021-07-21-000011) до закупівлі “Послуги з прибирання будівель (UA-2021-06-02-010617-b)”, оголошеної 02.06.2021 року(Рішення Уповноваженої особи №25 від 01.06.2021) 1. Розрахунок очікуваної вартості послуг здійснювався відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”, та відповідно шляхом отримання цінових пропозицій надавачів даних послуг. Так, відповідно отримано 4-х цінових пропозицій (Додаток 1): - ТОВ “Крістал Клін” 4 719 267,70 грн.; - ТОВ “ВІННИЦЯСОЦСЕРВІС” 4 219 600,00 грн.; - Клінінгова компанія “CLEАN HOUS” 4 361 604,00 грн.; - ФОП Штимпура Л.В. 4 355 000,00 грн, відповідно, очікувана ціна за одиницю становить 4 413 867,93 грн. Станом на 02.06.2021 року Офіційний курс НБУ Євро - 33,5335 грн., відповідно очікувана вартість предмета закупівлі не перевищує 133 000 євро (4 459 955,5 грн.). 2. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі формувались на підставі: - 26-ти службових записок керівників відокремлених структурних підрозділів Головного управління ДПС у Вінницькій області, що до необхідних площ прибирання внутрішніх приміщень адміністративних будівель Головного управління ДПС у Вінницькій області, та відповідно і прибудинкових тереторій; - предмет обслуговування, перелік послуг та періодичність надання послуг визначались відповідно до реальних потреб в прибиранні та на підставі багаторічного досвіду посадових осіб, що здійсювали контроль за прідтриманням відповідних санітарних норм в приміщеннях Головного управління ДПС у Вінницькій області; - також при визначенні технічного завдання до даного предмета закупівлі використовувалисть такі нормативно-правові акти України: Закон України «Про охорону праці» від 14.10.1992 № 2694-XII (із змінами), Закон України «Про охорону навколишнього природного середовища» від 25.06.1991 № 1264-XII (із змінами), Закон України «Про відходи» від 05.03.1998 № 187/98-ВР (із змінами), Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» від 24.02.1994 № 4004-XII (із змінами), Закон України «Про оплату праці» від 24.03.1995 № 108/95-ВР (зі змінами), наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва, та житлово-комунального господарства України від 25 грудня 2013 року №603 (зі змінами), постанова Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19» (зі змінами). 3. Обгрунтування техічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщенно 02.06.2021 року, на офіційному сайті Головного управління ДПС у Вінницькій області за посиланням: https://vin.tax.gov.ua/diialnist/zakupivli-tovariv--robit-ta-poslug-za-/473104.html.