0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 391 068.00 UAH
Замовник
Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 23 лип. 14:22
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Позовна заява подана до Київського окружного адміністративного суду 12.08.2021 року
Заперечення до висновку про результати моніторингу UA-M-2021-07-27-000038 по закупівлі послуг з відкачування стічних вод в місті Біла Церква та населених пунктах Білоцерківської міської територіальної громади (код ДК 021:2015 - 90410000-4- Послуги з відкачування стічних вод) 4 ЛОТи Відповідно до частини 8, статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII (далі- Закон), Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради (далі – Замовник) надає аргументовані заперечення до висновку від 30 липня 2021 про результати моніторингу закупівлі «послуг з відкачування стічних вод в місті Біла Церква та населених пунктах Білоцерківської міської територіальної громади (код ДК 021:2015 - 90410000-4- Послуги з відкачування стічних вод) 4 ЛОТи» Державною аудиторською службою України (ідентифікатор моніторингу - UA-M-2021-07-23-000038). За результатами проведеного моніторингу Держаудитслужбою зроблено висновок про те, що Замовником закупівлі невідхиленно тендерні пропозиції Учасників, які підлягали відхиленню відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, чим порушено законодавство у сфері публічних закупівель: 1. Так, за результатом моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій за лотом №1 перевіряючим органо встановлено, що відповідно до вимог підпункту 5.2.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям повинен надати довідку про наявність машин, механізмів, обладнання та транспортних засобів для надання послуг, оформлена у відповідності до вимог Додатку 3 до тендерної документації. До довідки бажано не включати обладнання та матеріально-технічну базу, яка не буде використовуватися в процесі надання послуг по предмету закупівлі. Так, учасник-переможець Фізична-особа підприємець Линник Олександр Олександрович у складі тендерної пропозиції надав довідку від 09.02.2021 року №40 в якій відсутній автомобіль для виконання послуги з перевезення робітників 4,0 розряду відповідно до технічного завдання Додатка 9 до тендерної документації. Також, відповідно до підпункту 5.2.4 пункту 5 розділу 3 тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям повинен надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації які братимуть участь у наданні послуг, оформлена у відповідності до вимог Додатку 4 даної тендерної документації. Так, учасник-переможець Фізична-особа підприємець Линник Олександр Олександрович у складі тендерної пропозиції надав довідку від 09.02.2021 року №42 яка не містить водія для виконання послуги з перевезення робітників 4,0 розряду відповідно до технічного завдання додатка 9 до тендерної документації. 2. За результатом моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій за лотом №2 спеціалістами Північно-східного офісу ДАСУ встановлено, що відповідно до вимог підпункту 5.2.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям повинен надати довідку про наявність машин, механізмів, обладнання та транспортних засобів для надання послуг, оформлена у відповідності до вимог Додатку 3 тендерної документації. До довідки бажано не включати обладнання та матеріально-технічну базу, яка не буде використовуватися в процесі надання послуг по предмету закупівлі. Також відповідно до вимог Додатка 2 до тендерної документації до ціни пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни: - Відомість трудомісткості і заробітної плати; - Розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів з економічним обґрунтуванням змін); - Розрахунок вартості експлуатації машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін), в тому числі вартості машино-години власної техніки та/або орендованої техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності); - Розрахунок загальновиробничих витрат; - Розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат підприємства; - Калькуляція (одиничні розцінки) визначення розміру витрат у грошовому виразі на одиницю по окремих видах витрат, при цьому окремо виділяється розмір прибутку ( в разі наявності). Так учасником-переможцем Фізичною особою-підприємцем Проценко Галиною Антонівною у складі тендерної пропозиції надано локальний кошторис на будівельні роботи№2-1-1 з розрахунками одиничної вартості розраховано використання автомобіля бортового, вантажопідйомністю до 5 т. Однак, надана довідка учасником-переможцем Фізичною особою-підприємцем Проценко Галиною Антонівною від 15.02.2021 року №009 не містить автомобіля бортового, вантажопідйомністю до 5 т. 3. За результатом моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій за лотом №4 встановлено, що відповідно до вимог підпункту 5.2.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям повинен надати довідку про наявність машин, механізмів, обладнання та транспортних засобів для надання послуг, оформлена у відповідності до вимог Додатку 3 тендерної документації. До довідки бажано не включати обладнання та матеріально-технічну базу, яка не буде використовуватися в процесі надання послуг по предмету закупівлі. Так, учасник-переможець Фізична особа-підприємець Махлай Олександр Олександрович у складі тендерної пропозиції надав довідку від 12.02.2021 року №8 в якій відсутній автомобіль для виконання послуги з перевезення робітників 4,0 розряду відповідно до технічного завдання додатка 9 до тендерної документації. Крім того у висновку міститься зобов`язання усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом розірвання договору від 02.03.2021 року №142/2021 за лотом №1, договору від 02.03.2021 року №143/2021 за лотом №2, договору від 09.03.2021 року №153/2021за лотом №4 відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради вважає висновок Державної аудиторської служби про результати моніторингу UA-M-2021-07-23-000038 по закупівлі послуг з відкачування стічних вод в місті Біла Церква та населених пунктах Білоцерківської міської територіальної громади (код ДК 021:2015 - 90410000-4- Послуги з відкачування стічних вод) 4 ЛОТи: ЛОТ 1 – Відкачування стічних вод в місті Біла Церква та населених пунктах Білоцерківської міської територіальної громади (Західна частина); ЛОТ 2 – Відкачування стічних вод в місті Біла Церква та населених пунктах Білоцерківської міської територіальної громади (Східна частина); ЛОТ 3 – Відкачування стічних вод в місті Біла Церква та населених пунктах Білоцерківської міської територіальної громади (Північна частина); ЛОТ 4 – Відкачування стічних вод в місті Біла Церква та населених пунктах Білоцерківської міської територіальної громади (Південна частина) необґрунтованим та таким, що не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав: 1. Відповідно до вимог підпункту 5.1. пункту 5 розділу ІІІ тендерної докумнтації Замовник вимагає від учасників подання ними у складі тендерної пропозиції документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема такому, як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Для підтвердження відповідності учасника цьому кваліфікаційному критерію, згідно положень підпунктів 5.2.1. та 5.2.2. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації останній повинен надати у складі тендерної пропозиції: - довідку про наявність машин, механізмів, обладнання та транспортних засобів для виконання робіт, оформлена у відповідності до вимог Додатку 3 тендерної документації; - належним чином завірені Учасником копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та свідоцтв про реєстрацію машини, які вказані у довідці (за виключенням навісного, ручного та іншого обладнання, яке не потребує реєстрації). Крім того у разі використання Учасником в процесі виконання робіт машин та автотранспортних засобів на умовах оренди та/або у разі отримання Учасником необхідних послуг від інших фізичних/юридичних осіб (далі - треті особи), про це зазначається у довідці, а до тендерної пропозиції приєднуються належним чином завірені Учасником документи на підставі яких Учасник користується машинами чи автотранспортними засобами та/або отримує необхідні послуги від третіх осіб (договір оренди, договір про надання транспортних послуг тощо). У тому разі, якщо третя особа, не є власником цих машин та автотранспортних засобів, тендерна пропозиція Учасника має містити належним чином завірену Учасником копію документу, який підтверджує право третьої особи передавати машини та автотранспорт в суборенду, або право використання таких машин та транспортних засобів третьою особою у власній господарській діяльності. У відповідності до технічного завдання (Додаток 9 до тендерної документації) учасник мав підтвердити можливіть надання Замовнику таких послуг: пошук i вiдкривання вручну без допомоги приладу оглядових каналiзацiйних клодязiв на територiї з твердим покриттям; прочищання каналiзацiйних оглядових колодязiв глибиною до 3 м вручну без вiдкачування мулу; відкачування води. При цьому у витратах учасник повинен був врахувати переміщення робітників (працівників) від час надання послуг із відкачування стічних вод. На виконання вимог тендерної документації та підтвердження відповідності зазначеним в ній кваліфікаційним критеріям учасник закупівлі ФОП Линник О.О., у складі тендерної пропозиції надав довідку № 40 від 09.02.2021 року про наявність у нього обладнання та матерільно-технічної бази, необхідної для надання послуг, з якої вбачається наявність в учасника наступних автотранспортних засобів: загального вантажного фургону ГАЗ 2705 (Газель) (підтверджено свідоцтвом на право власності серія СХН № 185295) та вантажного фургону Mersеdes-Benz Sprinter 316 (підтверджено свідоцтвом на право власності серія СХН № 551663). При цьому згідно інформації, яка міститься у свідоцтвах про державну реєстрацію автотранспортних засобів міститься інформація про те, що вантажний фургон ГАЗ 2705 містить 7 сидячих мість разом із місцем водія, а вантажний фургон Mersеdes-Benz Sprinter 316 - 3 сидячих місця разом із місцем водія, що цілком достатньо для переміщення робітників, які будуть задіяні ФОП Линник О.О. під час надання послуг із відкачування стічних вод. Варто зауважити, що довідкою № 42 від 09.02.2021 року учасник підтвердив наявність у нього 3 (трьох) працівників, які будуть задіяні для надання послуг. При цьому будь хто із них може виконувати функції водія автотранспортного засобу, за умови наявності у нього відповідного посвідчення. Крім того функцію водія може виконувати й сам Учасник, як фізична особа. Вищенаведене спростовує доводи спеціалісті Північно-східного офісу ДАСУ щодо невідповідності тендерної пропозиції ФОП Линника О.О. по лоту №1 закупівлі послуг по відкачуванню стічних вод в місті Біла Церква та населених пунктах Білоцерківської міської територіальної громади з підстав вказаних у висновку за результатами проведення моніторингу UA-M-2021-07-23-000038. 2. Згідно підпункту 2.6. пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник закупівлі повинен подати розрахунок договірної ціни, виготовлений у програмному комплексі АВК 5. Відповідно до вимог Додатку 2 до ціни пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни, зокрема: відомість трудомісткості і заробітної плати; розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів з економічним обґрунтуванням змін); розрахунок вартості експлуатації машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін), в тому числі вартості машино-години власної техніки та/або орендованої техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності); розрахунок загальновиробничих витрат; розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат підприємства; калькуляція (одиничні розцінки) визначення розміру витрат у грошовому виразі на одиницю по окремих видах витрат, при цьому окремо виділяється розмір прибутку ( в разі наявності). Зазначені розрахунки виконані учасником із врахуванням використання підчас надання послуг вантажного автомобіля (автомобіль бортовий, вантажопідйомністю до 5 т.). Варто зауважити, що використання такого автотранспортного засобу обгрунтовується необхідністю доставки до місця надання послуг обладнання, інструменту та робітників, вказаних у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації. На виконання вимог тендерної документації та підтвердження відповідності такому кваліфікаційному критерію, як наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасник закупівлі ФОП Проценко Г.А., у складі тендерної пропозиції надала довідку № 008 від 15.02.2021 року про наявність у неї в користуванні на правах оренди автомобіля RENAULT KANGOO, що підтверджується сканкопією нотаріально посвідченого договору оренди від 13.02.2021 року та свідоцтвом про реєстрацію автомобіля серії СХВ № 217675. Необхідно зазначити, що у свідоцтві про державну реєстрацію вказано тип автотранспортного засобу – вантажний малотонажний фургон, що цілком достатньо для можливості надання послуг за предметом закупівлі, а отже підтверджуєя відповідність Учасника такому кваліфікаційному критерію, як наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Вищенаведене вказує на відсутність у Замовника закупівлі підстав для відхилення тендерної пропозиції з підстав, передбачених пунктом 1 частини 1 статті 31 ЗУ «Пропублічні закупівлі». А отже і порушень законодавства з питань публічних закупівель. 3. На виконання вимог тендерної документації та підтвердження відповідності такому кваліфікаційному критерію, як наявність обладнання та матеріально-технічної бази, учасник закупівлі ФОП Махлай О.О., у складі тендерної пропозиції надав довідку № 8 від 12.02.2021 року про наявність у нього обладнання та матерільно-технічної бази, необхідної для надання послуг, з якої вбачається те, що учаснику, на підставі договору про надання послуг 13/11/20 від 13 листопада 2020 року надаються послуги спеціалізованим вантажним фургоном VOKSWAGEN LT 35 (підтверджено договором надання послуг 13/11/20 від 13 листопада 2020 року та свідоцтвом на право власності серія СХК № 393450). При цьому згідно інформації, яка міститься у свідоцтві про державну реєстрацію автотранспортного засобу вантажний фургон VOKSWAGEN LT 35 містить 3 сидячих місця разом із місцем водія, що цілком достатньо для переміщення робітників, які будуть задіяні ФОП Махлаєм О.О. під час надання послуг із відкачування стічних вод. Варто зауважити, що довідкою № 41 від 12.02.2021 року учасник підтвердив наявність у нього 2 (двох) робітників та 2 (двох) водіїв, які будуть задіяні для надання послуг. Вищенаведене спростовує висновок спеціалістів Північно-східного офісу ДАСУ щодо невідповідності тендерної пропозиції ФОП Махлая О.О. по лоту №4 закупівлі послуг по відкачуванню стічних вод в місті Біла Церква та населених пунктах Білоцерківської міської територіальної громади з підстав вказаних у висновку за результатами проведення моніторингу UA-M-2021-07-23-000038. Крім того у висновку міститься зобов`язання усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом розірвання договору від 02.03.2021 року №142/2021 за лотом №1, договору від 02.03.2021 року №143/2021 за лотом №2, договору від 09.03.2021 року №153/2021за лотом №4 відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Щодо зобов’язання вжити заходів розірвання договору з переможцями закупівлі повідомляємо про те, що договори від від 02.03.2021 року №142/2021 за лотом №1, договору від 02.03.2021 року №143/2021 за лотом №2, договору від 09.03.2021 року №153/2021за лотом №4 про надання послуг Послуга з відкачування стічних вод в місті Біла Церква та населених пунктах Білоцерківської міської територіальної громади (код ДК 021:2015 - 90410000-4- Послуги з відкачування стічних вод) відповідають акцептованим тендерним пропозиціям та вимогам, вставленим тендерною документацією, підстави згідно чинного законодавства щодо його розірвання у замовника відсутні. Враховуючи викладене, Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради вважає висновок Державної аудиторської служби про результати моніторингу UA-M-2021-07-23-000038 по закупівлі послуг з відкачування стічних вод в місті Біла Церква та населених пунктах Білоцерківської міської територіальної громади (код ДК 021:2015 - 90410000-4- Послуги з відкачування стічних вод) 4 ЛОТи про порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» в частині розгляду та не відхилення замовником тендерних пропозиції, поданих учасником закупівлі, необґрунтованим та таким, що не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».