0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
8 600 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 29 лип. 13:44
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Черкаська обл.)
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Розглянувши результати моніторингу процедури закупівлі труб сталевих електрозварних попередньо теплоізольованих та фасонних виробів до них за ДК 021:2015 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (далі-Закупівля) надаємо наступну інформацію та документи. Відповідно до абзацу 1 пункту 3 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником / ЦЗО / учасником / постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника / ЦЗО / учасника / постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю. Суттєвим є те, що на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів на Закупівлю, а саме 04.03.2021, замовником заповнено усі обов’язкові та наявні поля шляхом унесення до них інформації в електронній системі закупівель та накладено електронний цифровий підпис (кваліфікований електронний підпис). Після чого Закупівлі було присвоєно ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-04-001710-b. Замовник не мав би фізичної (технічної) можливості оголосити Закупівлю, якби не заповнив усі обов’язкові до заповнення поля, оскільки в протилежному випадку (тобто в разі не заповнення) електронна система закупівель не вчинила б вказані вище дії (тобто Закупівля не була б оголошена). Уся необхідна і передбачена чинним законодавством інформація (у тому числі інформація про вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій міститься в оголошенні про проведення закупівлі в пункті «Умови оплати» в графі «Опис» та у пункті 2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації і в повній мірі інформувала учасників процедури Закупівлі про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Крім того, замовником було направлено звернення до авторизованого електронного майданчика smarttender.biz про надання роз’яснення щодо відсутності у формі оголошення про проведення відкритих торгів обов’язкового поля для внесення інформації про вид та умови забезпечення тендерної пропозиції та отримано відповідь від 29.03.21 №284 (додається) про наступне: алгоритм створення, внесення інформації, проведення та завершення процедур передбачений технічним завданням ДП «ПРОЗОРРО» та реалізований на майданчику відповідно до нього. Також цим листом електронний майданчик smarttender.biz підтвердив, що у замовника в електронній системі є можливість зазначити лише суму та валюту електронної гарантії; інформацію щодо умов надання забезпечення тендерних пропозицій можна зазначити в тендерній документації або в існуючі поля на майданчику. Отже, Замовник при оприлюдненні оголошення про проведення відкритих торгів, попри відсутність обов’язкового поля про вид та умови забезпечення тендерної пропозиції, зазначив таку інформацію в існуючому полі на майданчику. Відсутність в електронній формі оголошення про проведення відкритих торгів відповідних граф (полів) для заповнення замовником (тобто технічна неможливість замовника вказати необхідну інформацію) не є виною Замовника. І тільки 31.03.21, після оголошення Закупівлі, в електронній системі закупівель (за посиланням https://infobox.prozorro.org/articles/nova-realizaciya-zabezpechennya-propoziciji-ta-vikonannya-dogovoru-v-prozorro) оголошено про те, що з 16.04.2021 інформацію про забезпечення пропозиції та забезпечення виконання договору Замовники будуть зазначати в системі Прозорро по-новому, зокрема повний опис умов та розміру надання забезпечення - це поле є обов’язковим для заповнення, саме це поле буде виводитись в друковану форму оголошення. Крім того, авторизованим електронним майданчиком smarttender.biz вказана інформація підтверджена відповідним листом (додається). З огляду на вищевикладене, за результатами моніторингу Замовником здійснено заходи щодо усунення виявленого порушення, зокрема надалі Замовник не буде допускати такого порушення.