0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
143 000.00 UAH
Замовник
Комунальний заклад "Дошкільний навчальний заклад №17 Вінницької міської ради"
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 3 серп. 16:27
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
На Ваш запит від 04серпня 2021р. щодо моніторингу UA-M-2021-08-03-000007 закупівлі №UA-2021-02-03-010531-а)повідомляємо наступне : 1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було здійснено з урахуванням відповідності діючих на території України вимог до якості, які встановлюються законодавством України, та з урахуванням та дотриманням вимог ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (від 23.12.1997 №771/97-ВР) та Інструкцією з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерством охорони здоров’я України 17.04.2006 №298/227 (із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, Міністерства охорони здоров’я України від 26.02.2013 №202/165.Обсяги визначено відповідно до очікуваної потреби даного виду товару, враховуючи фактичні видатки попередніх 2019-2020 років, норми харчування споживання основних груп харчових продуктів в дошкільних закладах (затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 22 листопада 2004 р. № 1591), встановлену вартість харчування дітей в дошкільних закладах (затверджену Рішенням Виконавчого Комітету Вінницької міської ради від 30.12.2020 р. № 2893) та бюджетні асигнування на 2021р. Визначення очікуваної вартості зроблено враховуючи Методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що розроблена на основі наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), а також з урахуванням роз’яснень Мінекономіки щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 р. Розрахунок здійснено за методом порівняння загальнодоступних ринкових цін - визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої цінової інформації та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. Попередньо Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься - інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в т.ч. на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель “ProZorro” та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, а також інформація на сайті Державної служби статистики України. Додатково було проведено аналіз цін попередніх закупівель Замовника по даному предмету закупівлі. Ціна за одиницю товару перебуває в межах діапазону показників, актуальних на момент оприлюднення закупівлі, ринкових цін на відповідні види м’яса ( філе куряче) на території України та Вінницької області зокрема. Обґрунтування розміру витрат, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості розміщено на сторінці https://dnz17.edu.vn.ua/?page_id=141веб сайту закладу. 2. Щодо накладання КЕП - При розгляді Тендерної документації Замовником було врахована постанова КМУ № 193 від 03 березня 2020р., згідно п.3 цієї Постанови: Установити, що: 1) удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім: використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності, державними реєстраторами, нотаріусами та іншими суб’єктами, уповноваженими державою на здійснення функцій державного реєстратора, а також кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг і центральним засвідчувальним органом; застосування виключно засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання (захищених носіїв особистих ключів); використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток на об’єктах критичної інформаційної інфраструктури для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб, якщо використання електронних довірчих послуг для таких цілей пов’язане з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-телекомунікаційних систем; вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом; 2) електронні довірчі послуги, пов’язані із створенням, перевіркою, підтвердженням та зберіганням удосконалених електронних підписів чи печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, надаються виключно кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг з урахуванням вимог, затверджених пунктом 2 цієї постанови; 3) результати надання електронних довірчих послуг, пов’язаних із створенням, перевіркою, підтвердженням та зберіганням удосконалених електронних підписів чи печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, визнаються органами державної влади, органами місцевого самоврядування, а також іншими особами, які надають електронні публічні (зокрема адміністративні) послуги, та користувачами електронних довірчих послуг; 4) власники інформаційних та інформаційно-телекомунікаційних систем, через які електронні публічні (зокрема адміністративні) послуги надаються з використанням користувачами електронних довірчих послуг удосконалених електронних підписів чи печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, повинні також забезпечити технічну можливість використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток для отримання таких електронних публічних (зокрема адміністративних) послуг через відповідні інформаційні та інформаційно-телекомунікаційні системи; 5) дія цієї постанови не поширюється на надання електронних довірчих послуг у банківській системі України та під час здійснення переказу коштів. Так як Учасник не належить до виключень передбачених підпунктами 1-5 пункту 3. Постанови КМУ № 193 та Відповідно до абз. 2 п. 1 Постанови № 193 приватний бізнес має право використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, тому використання УЕП Учасником ФОП Пилипчук Ігор Іванович було правомірним при накладенні підпису на свою тендерну пропозицію. (за аналогією права згідно ч.2ст.8ЦКУ). 3. Відповідно до п.8.4 Додатку 3 Учасник мав надати : Копії етикетки або бірки або ярлика. Учасник надав зазначений документ (копія додається). Щодо надання копії посвідчення про якість: Замовником вимагалось, згідно п.8.3 Додатку 3 ТД Копія декларації та/або посвідчення про якість запропонованого товару. Учасником закупівлі у тендерній пропозиції подано Декларацію виробника 121 від 04 лютого 2021р. (копія додається), що відповідає вимогам Тендерної документації. Пункт 8.5 Додатку 3 є технічною (формальною) помилкою Замовника при розміщені Тендерної документації. Законом чи іншими нормативно-правовими актами не визначено механізм виправлення технічних(механічних) помилок, допущених замовником при заповненні форм документів публічних закупівель на стадії оцінки пропозиції. Тому при розгляді пропозиції Учасника за мовник керувався п. 8.3 ТД. ( копія протоколу додається) Додадтки: - Витяг із сайту ДССУ - Копія розрахунку очікуваної вартості - Копія декларації - Копія етикетки або бірки або ярлика і (або) упаковки (пачки) - Копія протоколу Уповноважена особа КЗ «ДНЗ №17 ВМР» Наталія Соколовська
На Ваш запит від 04серпня 2021р. щодо моніторингу UA-M-2021-08-03-000007 закупівлі №UA-2021-02-03-010531-а)повідомляємо наступне : 1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було здійснено з урахуванням відповідності діючих на території України вимог до якості, які встановлюються законодавством України, та з урахуванням та дотриманням вимог ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (від 23.12.1997 №771/97-ВР) та Інструкцією з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерством охорони здоров’я України 17.04.2006 №298/227 (із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, Міністерства охорони здоров’я України від 26.02.2013 №202/165.Обсяги визначено відповідно до очікуваної потреби даного виду товару, враховуючи фактичні видатки попередніх 2019-2020 років, норми харчування споживання основних груп харчових продуктів в дошкільних закладах (затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 22 листопада 2004 р. № 1591), встановлену вартість харчування дітей в дошкільних закладах (затверджену Рішенням Виконавчого Комітету Вінницької міської ради від 30.12.2020 р. № 2893) та бюджетні асигнування на 2021р. Визначення очікуваної вартості зроблено враховуючи Методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що розроблена на основі наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), а також з урахуванням роз’яснень Мінекономіки щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 р. Розрахунок здійснено за методом порівняння загальнодоступних ринкових цін - визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої цінової інформації та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. Попередньо Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься - інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в т.ч. на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель “ProZorro” та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, а також інформація на сайті Державної служби статистики України. Додатково було проведено аналіз цін попередніх закупівель Замовника по даному предмету закупівлі. Ціна за одиницю товару перебуває в межах діапазону показників, актуальних на момент оприлюднення закупівлі, ринкових цін на відповідні види м’яса ( філе куряче) на території України та Вінницької області зокрема. Обґрунтування розміру витрат, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості розміщено на сторінці https://dnz17.edu.vn.ua/?page_id=141веб сайту закладу. 2. Щодо накладання КЕП - При розгляді Тендерної документації Замовником було врахована постанова КМУ № 193 від 03 березня 2020р., згідно п.3 цієї Постанови: Установити, що: 1) удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім: використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності, державними реєстраторами, нотаріусами та іншими суб’єктами, уповноваженими державою на здійснення функцій державного реєстратора, а також кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг і центральним засвідчувальним органом; застосування виключно засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання (захищених носіїв особистих ключів); використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток на об’єктах критичної інформаційної інфраструктури для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб, якщо використання електронних довірчих послуг для таких цілей пов’язане з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-телекомунікаційних систем; вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом; 2) електронні довірчі послуги, пов’язані із створенням, перевіркою, підтвердженням та зберіганням удосконалених електронних підписів чи печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, надаються виключно кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг з урахуванням вимог, затверджених пунктом 2 цієї постанови; 3) результати надання електронних довірчих послуг, пов’язаних із створенням, перевіркою, підтвердженням та зберіганням удосконалених електронних підписів чи печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, визнаються органами державної влади, органами місцевого самоврядування, а також іншими особами, які надають електронні публічні (зокрема адміністративні) послуги, та користувачами електронних довірчих послуг; 4) власники інформаційних та інформаційно-телекомунікаційних систем, через які електронні публічні (зокрема адміністративні) послуги надаються з використанням користувачами електронних довірчих послуг удосконалених електронних підписів чи печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, повинні також забезпечити технічну можливість використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток для отримання таких електронних публічних (зокрема адміністративних) послуг через відповідні інформаційні та інформаційно-телекомунікаційні системи; 5) дія цієї постанови не поширюється на надання електронних довірчих послуг у банківській системі України та під час здійснення переказу коштів. Так як Учасник не належить до виключень передбачених підпунктами 1-5 пункту 3. Постанови КМУ № 193 та Відповідно до абз. 2 п. 1 Постанови № 193 приватний бізнес має право використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, тому використання УЕП Учасником ФОП Пилипчук Ігор Іванович було правомірним при накладенні підпису на свою тендерну пропозицію. (за аналогією права згідно ч.2ст.8ЦКУ). 3. Відповідно до п.8.4 Додатку 3 Учасник мав надати : Копії етикетки або бірки або ярлика. Учасник надав зазначений документ (копія додається). Щодо надання копії посвідчення про якість: Замовником вимагалось, згідно п.8.3 Додатку 3 ТД Копія декларації та/або посвідчення про якість запропонованого товару. Учасником закупівлі у тендерній пропозиції подано Декларацію виробника 121 від 04 лютого 2021р. (копія додається), що відповідає вимогам Тендерної документації. Пункт 8.5 Додатку 3 є технічною (формальною) помилкою Замовника при розміщені Тендерної документації. Законом чи іншими нормативно-правовими актами не визначено механізм виправлення технічних(механічних) помилок, допущених замовником при заповненні форм документів публічних закупівель на стадії оцінки пропозиції. Тому при розгляді пропозиції Учасника за мовник керувався п. 8.3 ТД. ( копія протоколу додається) Додадтки: - Витяг із сайту ДССУ - Копія розрахунку очікуваної вартості - Копія декларації - Копія етикетки або бірки або ярлика і (або) упаковки (пачки) - Копія протоколу Уповноважена особа КЗ «ДНЗ №17 ВМР» Наталія Соколовська
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
На Ваш запит від 12 серпня 2021р. моніторинг UA-M-2021-08-03-000007 по закупівлі №UA-2021-02-03-010531-а) повідомляємо наступне : 1. Щодо реєстрації потужностей операторів ринку, дати видачі чинного експлуатаційного дозволу - у Тендерній документації Замовника зазначено: якщо учасник не надає вказані документи, то він надає лист-роз’яснення/довідку, тощо в довільній формі, в якому зазначає підстави / посилання на відповідний документ. - На виконання вимоги п. 3 розділу 2 додатку 1 тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надав Пояснювальну записку щодо укладення договорів з підприємствами виробниками та посиланням на додатки, зокрема, експлуатаційний дозвіл №06-08-12 від: 20.09.2016 із зазначенням реєстраційного номеру потужностей a-UA-06-08-12-Н-SH та датою державної реєстрації потужностей 20 вересня 2016р. Отже, інформація яка вимагалась Замовником була надана. Відповідно до частини 2 статті 22 Закону формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Тобто, подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому немає якоїсь інформації, яку вимагав Замовник, але вона є в інших документах, що є складовою тендерної пропозиції не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції. Аналогічний підхід під час розгляду скарг застосовує й колегія Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема у рішенні № 38-р/пк-пз від 02.01.2020 за результатам розгляду скарги в межах процедури закупівлі UA-2019-11-12-002270-b. 2. На виконання вимоги надати: копії документу (протоколу випробувань та/ або експертного висновку, виданого на ім’я виробника і (або) учасника- Учасником було надано копію експертного висновку виданий на ім’я виробника № 002756 п/20 від21.02.2020р. - Лист пояснення -Копія екплуатаційного дозволу. -Копія експертонго висовку.
На Ваш запит від 12 серпня 2021р. моніторинг UA-M-2021-08-03-000007 по закупівлі №UA-2021-02-03-010531-а) повідомляємо наступне : 1. Щодо реєстрації потужностей операторів ринку, дати видачі чинного експлуатаційного дозволу - у Тендерній документації Замовника зазначено: якщо учасник не надає вказані документи, то він надає лист-роз’яснення/довідку, тощо в довільній формі, в якому зазначає підстави / посилання на відповідний документ. - На виконання вимоги п. 3 розділу 2 додатку 1 тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надав Пояснювальну записку щодо укладення договорів з підприємствами виробниками та посиланням на додатки, зокрема, експлуатаційний дозвіл №06-08-12 від: 20.09.2016 із зазначенням реєстраційного номеру потужностей a-UA-06-08-12-Н-SH та датою державної реєстрації потужностей 20 вересня 2016р. Отже, інформація яка вимагалась Замовником була надана. Відповідно до частини 2 статті 22 Закону формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Тобто, подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому немає якоїсь інформації, яку вимагав Замовник, але вона є в інших документах, що є складовою тендерної пропозиції не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції. Аналогічний підхід під час розгляду скарг застосовує й колегія Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема у рішенні № 38-р/пк-пз від 02.01.2020 за результатам розгляду скарги в межах процедури закупівлі UA-2019-11-12-002270-b. 2. На виконання вимоги надати: копії документу (протоколу випробувань та/ або експертного висновку, виданого на ім’я виробника і (або) учасника- Учасником було надано копію експертного висновку виданий на ім’я виробника № 002756 п/20 від21.02.2020р. - Лист пояснення -Копія екплуатаційного дозволу. -Копія експертонго висовку.
На виконання вимоги про усунення порушення за результатами перевірки закупівлі № UA-2021-02-03-010531-a, проведеної управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, Комунальний заклад «Дошкільний навчальний заклад № 17 Вінницької міської ради» повідомляє наступне. Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. З метою недопущення фактів порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Уповноваженій особі Соколовській Н.Б. проведено лекцію щодо прав та обов'язків, відповідальності Уповноваженої особи, відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі, Положення про Уповноважену особу. Окрім того було детально розібрано помилки, виявлені під час перевірки Держаудитслужби з метою їх недопущення у майбутньому. Відповідно до пунктів 1, 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації. Тобто, Замовник має можливість перевірити тендерну пропозицію Учасника на етапі кваліфікації, в разі необхідності, усунути порушення до моменту укладання Договору. Так як. момент здійснення моніторингу закупівля була завершена, Договір був укладений, для усунення виявлених порушень, Замовником прийнято рішення розірвати договір поставки №1 від 17 лютого 2021 року, укладений за результатами закупівлі згідно предмету закупівлі ДК 021:2015:15110000-2 «М’ясо» (М’ясо яловиче), про що повідомлено ФОП Пилипчук Ігор Іванович листом №81 від 30.08.2021 року. Додатковою угодою №1 від 30.08.2021 року договір №1 /3 від 116.03.2021р. – розірвано. Інформацію оприлюднено через електронну систему закупівель.