0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 743 418.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 5 серп. 17:44
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Начальнику Північного офісу Держаудитслужби Олександру Карабанову ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Обґрунтування якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі: 71630000-3 послуги з технічного огляду та випробувань (Обстеження штучних споруд (мости та шляхопроводи) на автомобільних дорогах загального користування державного значення Дніпропетровської області і видача рекомендацій по їх подальшій експлуатації) (№ UA-2021-02-23-014501-b) ДБН В.2.3-6-2009 Споруди транспорту. Мости та труби. Обстеження та випробування. Основні нормативні документи: - ДБН В.2.3-6 «Мости та труби. Обстеження та випробування»; - ДСТУ-Н Б В.2.3-23:2012 «Настанова з оцінювання і прогнозування технічного стану автодорожніх мостів»; - СОУ 42.1-37641918-097:2017 «Автомобільні дороги. Норми часу на роботи з експлуатаційного утримання»; - СОУ 45.2-00018112-026:2008 «Споруди транспорту дефекти автодорожніх мостів. Класифікація»; - ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво»; - ДБН В.2.3-6:2016 «Мости та труби. Обстеження і випробування»; - ДБН В.2.3-22:2009 «Мости та труби. Основні вимоги проектування»; - ДБН В.2.3-14:2006 «Мости та труби. Правила проектування»; - ДБН В.1.2-15:2009 «Мости та труби. Навантаження і впливи»; - ДСТУ-Н Б В.2.3-34:2016 «Настанова з виконання робіт при будівництві мостів та труб»; - Р В.2.3-218-00018112-521:2006 «Рекомендації з динамічних випробувань мостів та шляхопроводів»; - Р В.2.3-218-03450778-711:2007 «Рекомендації з діагностики стану прогонових будов мостів за динамічною дією рухомого навантаження»; - Р В.2.3-218-14284544-523:2006 «Рекомендації з динамічних випробувань існуючих мостів»; - ДСТУ Б В.2.6-2:2009 «Вироби бетонні і залізобетонні. Загальні технічні умови»; - ДСТУ Б В.2.7-220:2009 «Бетони. Визначення міцності механічними методами неруйнівного контролю»; - СОУ 42.1-37641918-097:2017 «Автомобільні дороги. Норми часу на роботи з експлуатаційного утримання»; - ДСТУ-Н Б В.2.3-23:2012 «Настанова з оцінювання і прогнозування технічного стану автодорожніх мостів»; - СОУ 45.2 – 00018112-026:2008 «Споруди транспорту. Дефекти автодорожніх мостів. Класифікація»; - інші діючі нормативні документи. Якість повинна відповідати вимогам чинних нормативних документів. Обґрунтування очікуваної вартості: Вартість визначена у відповідності до:ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 Правила визначення вартості проектних робіт та експертизи проектів будівництва Очікувана вартість закупівлі складає 3 743 418,00 грн з ПДВ Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://dp.ukravtodor.gov.ua/diialnist/5962/obgruntuvannia_yakisnykh_ta_kilkisnykh_kharakterystyk_predmeta_zakupivli_ua-2021-02-23-014501-b.html Додатки: Документи, що підтверджують необхідність застосування процедури: 1. Технічне завдання по закупівлі : Обстеження штучних споруд (мости та шляхопроводи) на автомобільних дорогах загального користування державного значення Дніпропетровської області і видача рекомендацій по їх подальшій експлуатації) від 10.02.2021р. В.о.начальника О.А.Коломійцев
Начальнику Північного офісу Держаудитслужби Олександру Карабанову ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Обґрунтування якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі: 71630000-3 послуги з технічного огляду та випробувань (Обстеження штучних споруд (мости та шляхопроводи) на автомобільних дорогах загального користування державного значення Дніпропетровської області і видача рекомендацій по їх подальшій експлуатації) (№ UA-2021-02-23-014501-b) ДБН В.2.3-6-2009 Споруди транспорту. Мости та труби. Обстеження та випробування. Основні нормативні документи: - ДБН В.2.3-6 «Мости та труби. Обстеження та випробування»; - ДСТУ-Н Б В.2.3-23:2012 «Настанова з оцінювання і прогнозування технічного стану автодорожніх мостів»; - СОУ 42.1-37641918-097:2017 «Автомобільні дороги. Норми часу на роботи з експлуатаційного утримання»; - СОУ 45.2-00018112-026:2008 «Споруди транспорту дефекти автодорожніх мостів. Класифікація»; - ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво»; - ДБН В.2.3-6:2016 «Мости та труби. Обстеження і випробування»; - ДБН В.2.3-22:2009 «Мости та труби. Основні вимоги проектування»; - ДБН В.2.3-14:2006 «Мости та труби. Правила проектування»; - ДБН В.1.2-15:2009 «Мости та труби. Навантаження і впливи»; - ДСТУ-Н Б В.2.3-34:2016 «Настанова з виконання робіт при будівництві мостів та труб»; - Р В.2.3-218-00018112-521:2006 «Рекомендації з динамічних випробувань мостів та шляхопроводів»; - Р В.2.3-218-03450778-711:2007 «Рекомендації з діагностики стану прогонових будов мостів за динамічною дією рухомого навантаження»; - Р В.2.3-218-14284544-523:2006 «Рекомендації з динамічних випробувань існуючих мостів»; - ДСТУ Б В.2.6-2:2009 «Вироби бетонні і залізобетонні. Загальні технічні умови»; - ДСТУ Б В.2.7-220:2009 «Бетони. Визначення міцності механічними методами неруйнівного контролю»; - СОУ 42.1-37641918-097:2017 «Автомобільні дороги. Норми часу на роботи з експлуатаційного утримання»; - ДСТУ-Н Б В.2.3-23:2012 «Настанова з оцінювання і прогнозування технічного стану автодорожніх мостів»; - СОУ 45.2 – 00018112-026:2008 «Споруди транспорту. Дефекти автодорожніх мостів. Класифікація»; - інші діючі нормативні документи. Якість повинна відповідати вимогам чинних нормативних документів. Обґрунтування очікуваної вартості: Вартість визначена у відповідності до:ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 Правила визначення вартості проектних робіт та експертизи проектів будівництва Очікувана вартість закупівлі складає 3 743 418,00 грн з ПДВ Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://dp.ukravtodor.gov.ua/diialnist/5962/obgruntuvannia_yakisnykh_ta_kilkisnykh_kharakterystyk_predmeta_zakupivli_ua-2021-02-23-014501-b.html Додатки: Документи, що підтверджують необхідність застосування процедури: 1. Технічне завдання по закупівлі : Обстеження штучних споруд (мости та шляхопроводи) на автомобільних дорогах загального користування державного значення Дніпропетровської області і видача рекомендацій по їх подальшій експлуатації) від 10.02.2021р. В.о.начальника О.А.Коломійцев
Начальнику Північного офісу Держаудитслужби Олександру Карабанову аргументовані заперечення до висновку по закупівлі UA-2021-02-23-014501-b Слід зазначити, що наказом Держаудитслужби України від 02.06.2016 №23, із змінами, затверджене примірне положення про управління офісів Держаудитслужби в областях, пункт 10 якого містить лише 13 підпунктів. Місцезнаходження Служби автомобільних доріг у Дніпропетровській області, відповідно до даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та фактичне – Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Воскресенська, 24. Згідно з п.1 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби України від 02.06.2016 №23, із змінами, утворені як структурні підрозділи Північного офісу управління у Вінницькій, Житомирській, Черкаській, Чернігівській областях (далі - управління),управління здійснюють свої повноваження на території адміністративно-територіальної одиниці за їх місцезнаходженням відповідно. Пунктом 3 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби України від 02.06.2016 №23, із змінами, основним завданням Офісу є реалізація повноважень Держаудитслужби на території Вінницької, Житомирської, Київської, Черкаської, Чернігівської областей та в місті Києві. Пунктом 3 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби також зазначено, що основним завданням управління є реалізація повноважень Офісу на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці. Ні Положення про Північний офіс, ні Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби не містить будь-яких виключень щодо здійснення управлінням у відповідній області державного фінансового контролю на територіях інших адміністративно-територіальних одиниць, тільки на підставі наказу або доручення Держаудитслужби. Крім того, у наказі Управління Північного офісу Держаудитслужби від 04.08.2021 №449 м.Київ «Про початок моніторингу», посилання на накази та доручення Держаудитслужби, як підставу для проведення моніторингу, відсутні. Крім того, згідно з п.1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби України від 02.06.2016 №23, із змінами, на території Дніпропетровської області реалізацію державного фінансового контролю здійснює апарат Східного Офісу. Таким чином, у Управління Північного офісу Держаудитслужби відсутні законодавчо визначені повноваження щодо здійснення моніторингу процедури закупівлі «71630000-3 послуги з технічного огляду та випробувань (Обстеження штучних споруд (мости та шляхопроводи) на автомобільних дорогах загального користування державного значення Дніпропетровської області і видача рекомендацій по їх подальшій експлуатації)», UA-2021-02-23-014501-b, замовником якої є Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області, складання висновку про результати моніторингу та висування вимог (зобов’язань) щодо усунення встановлених, на думку Управління, порушень законодавства у сфері публічних закупівель. Стосовно викладених у висновку порушень законодавства при проведенні закупівлі 71630000-3 послуги з технічного огляду та випробувань (Обстеження штучних споруд (мости та шляхопроводи) на автомобільних дорогах загального користування державного значення Дніпропетровської області і видача рекомендацій по їх подальшій експлуатації) №UA-2021-02-23-014501-b слід зазначити наступне: Частиною 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі , крім випадків передбачених частиною 5. Враховуючи, що укладається договір на послуги, а не на товари, а також специфіку надання послуг, Замовником передбачені зміни, передбачені п.1 ч.5 ст. 41 , а саме: в проекті договору прописаний пункт 6.2.3. «Зменшувати обсяг закупівлі надання послуг та загальну вартість цього Договору залежно від реального фінансування видатків». Інші зміни передбачені ч. 5 ст. 41 Замовник не планує застосовувати протягом дії договору. При скануванні договору від 05.04.2021р. №ОБСМ-21/280-21 виникла технічна помилка та останні сторінки, а саме додаток №3 до договору не були скановані. Технічне завдання до договору повністю співпадає з технічною специфікацією (технічним завданням) до тендерної документації (Додаток № 3) - інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. По друге,ч.2 абз.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» свідчить що Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. В тендерній пропозиції учасника завантажен файл «Довідка ст.17 pdf» від 11.03.2021р.(№19.2-3-468т від 11.03.2021р.) де чітко зазначено що Державне підприємство «Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П. Шульгіна» виконало свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що не призвело до його дострокового розірвання і не було застосовані санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання договору; Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області перевіривши учасника Державного підприємства «Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П. Шульгіна» згідно ч.2 абз.1 ст.17 прийшла до висновку що дійсно учасник виконало свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю , що не призвело до його дострокового розірвання і не було застосовані санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання договору. Переможець закупівлі Державне підприємство «Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П. Шульгіна» надав лист- пояснення № 19.2-3-863т від 29.03.2021р.(вхідний №03-551/1 від 29.03.2021р.),де зазначено що помилково не була завантажена в електронну систему довідка що підтверджує відсутність підстави,передбаченої абзацом 1 ч.2 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»,та вислав на адресу служби довідку №19.2-3-852т від 26.03.2021р.(вхідний № 03-552/1 від 29.03.2021р.) що Державне підприємство «Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П. Шульгіна» виконало свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що не призвело до його дострокового розірвання і не було застосовані санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання договору; Таким чином, Замовник жодним чином не порушив норми закону та не погоджується з даним висновком. У висновку про результати моніторингу Північний офіс Держаудитслужби зобов`язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України Про публічні закупівлі , зокрема, шляхом припинення зобов`язань за договором від 05 квітня 2020 року № ОБСМ-21/280-21. Такий захід реагування у вигляді зобов`язання розірвати укладений договір, що наразі майже виконаний, є виключним заходом, обрання якого є можливим у разі, якщо виявлені порушення реально створюють загрозу корупційним діям і зловживанням. Однак, зауваження Північного офісу Держаудитслужби щодо ч.2 абз.1 ст.17, не опублікування одного додатку до договору що носить формальний характер та не пов`язані із забезпеченням ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитком добросовісної конкуренції. Статтею 10 Закону України Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні передбачено права органу державного фінансового контролю, зокрема, пред`являти керівникам та іншим особам підприємств, установ та організацій, що контролюються, обов`язкові до виконання вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства. Проте ні вказаним Законом, ні іншим нормативно-правовим актом безпосередньо не встановлено право органів фінансового контролю вимагати розірвання договорів. Крім того, відповідно до статті 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим. Слід зазначити що висновок буде оскаржено в суді. В.о.начальника О.А.Коломійцев
Висновок оскаржено в суді. Позовна заява про визначення протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA - 2021-02-23-014501-b до Дніпропетровського окружного адміністративного суду