0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 000 000.00 UAH
Замовник
Департамент соціального захисту населення Запорізької обласної державної адміністрації
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 6 серп. 10:50
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Луганська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Тендерний комітет Департаменту соціального захисту населення Запорізької обласної державної адміністрації (далі – тендерний комітет) уважно розглянув висновок Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, який опублікований 27.08.2021 щодо закупівлі Санаторно-курортне лікування ветеранів війни, праці, дітей війни та осіб з інвалідністю, код ДК 021:2015 85110000-3 - Послуги лікувальних закладів та супутні послуги Ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-05-001015-b та повідомляє про таке. 1. Текстом пункту 4 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовника визначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 11 частини 2 статті 22 Закону, яким визначено, що у тендерній документації зазначається строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тендерний комітет зобов’язується в подальшому не допускати такі порушення та суворо дотримуватися норм чинного законодавства, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Розділ Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації містить перелік формальних помилок, який не відповідає переліку формальних помилок затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710. Тендерний комітет зобов’язується в подальшому дотримуватися вимог Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 № 715/34998. 2. Разом з тим, у тендерній документації, а саме підпункт 4.3. пункту 5 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції установлена вимога до переможця торгів щодо надання учасником-переможцем документального підтвердження інформації про відсутність підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеної у пункті 12 частини першої статті 17 Закону. Не вважаємо це порушенням вимоги частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. У відповідності до Закону України “Про публічні закупівлі” підставою для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до пункту 12 частини 1 статті 17 службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Відповідно до статей 149-150 Кримінального Кодексу України передбачено кримінальну відповідальність за торгівлю людьми (стаття 149 ККУ) та експлуатацію дітей (стаття 150 ККУ). Адміністративної відповідальності за такі дії не передбачено. Тобто, людина, що здійснила такі дії не обійдеться просто сплатою штрафу. Особа, що здійснила злочин по статтях 149-150 ККУ, якщо її провина буде доведена, матиме судимість. Тож, для підтвердження інформації про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі/фізична особа, яка є учасником, не було притягнуто до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми достатньо довідки про відсутність судимості, яка містить дану інформацію, та документа, який містить відомості про відсутність судимості, виданої Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), який вимагається у підпункті 4.3. пункту 5 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, щодо осіб зазначених згідно п.5,6, частини 1 ст. 17 Закону. Підтвердженням інформації про те, що службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі / фізичну особу, яка є переможцем, не було притягнуто до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми, є довідка Міністерства внутрішніх справ України про відсутність судимості, яка цілком підтверджує відповідність переможця пункту 12 частини 1 статті 17 Закону. Переможцями процедури закупівлі підтверджено відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель довідки МВС України про відсутність судимості та довідки про те, що службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі/фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі у відповідності до Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме, про те що особа до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває: від ТОВ «Санаторій «Арктика» на Криуліна Едуарда Анатолійовича – станом на 25.03.2021; від «Санаторій «Нива» - на Сиром’ятникова Геннадія Анатолійовича – станом на 24.03.2021. При цьому, в подальшому, при підготовці тендерної документації до закупівель, будемо чітко зазначати необхідність надання переможцем довідки Міністерства внутрішніх справ України про відсутність судимості, яка підтверджує відповідність пункту 12 частини 1 статті 17 Закону. Зазначаємо, що виявлені порушення не позначилися на подальшому ході процедури, а саме, щодо розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців. Слід зазначити, що на даний час замовник не має можливості внести зміни до тендерної документації, так як дана процедура закупівлі має статус завершеної. Зобов’язуємось вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені. У зв’язку з виявленими порушеннями керівництвом Департаменту соціального захисту населення Запорізької обласної державної адміністрації розглядається можливість щодо підвищення рівня професійної підготовки членів тендерного комітету шляхом проходження додаткового навчання з публічних закупівель (участі у відповідних семінарах, конференціях тощо). Також, тендерним комітетом розроблені та затверджені заходи, спрямовані на запобігання недопущення порушень чинного законодавства з питань публічних закупівель.