0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
720 000.00 UAH
Замовник
Комунальна установа "Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку"
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 12 серп. 16:06
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Відповідно до пункту 5.2. частини 5 розділу ІІІ тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: - довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору із зазначенням найменування, адреси, телефону замовників згідно таких договорів, назви предмету договору, суми договору та рік постачання продукції; - копію виконаного не менше 1 (одного) аналогічного договору, разом з копіями підтверджуючих документів, складених сторонами такого договору та у відповідності до його умов, що підтверджують поставку товарів учасником та їх приймання у повному обсязі замовником згідно такого договору (видаткові накладні, складені сторонами). Учасником ФОП Дзісько Яна Сергіївна завантажено в складі тендерної пропозиції довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (файл з назвою «довідка про договора.pdf»), в якій зазначено, зокрема, дату укладання аналогічного договору 01.03.2019 року та найменування замовника КУ «Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку», який є бюджетною установою. Згідно ч.1 ст.3 Бюджетного кодексу України бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Неприйняття Верховною Радою України закону про Державний бюджет України до 1 січня відповідного року не є підставою для встановлення іншого бюджетного періоду. Отже, враховуючи вище викладене, рік постачання продукції 2019. Учасник також для підтвердження інформації у довідці надав копію аналогічного договору, копію додаткової угоди до договору та копії видаткових накладних, що свідчать про виконання договору в повному обсязі у 2019 році. Відповідно до вимог розділу 3 Додатку № 2 до тендерної документації учасник повинен надати в електронному (рекомендовано сканованому в форматі рdf ) вигляді в складі своєї пропозиції, зокрема, відповідний лист-згоду щодо виконання даного технічного завдання. Прошу зауважити, що Замовником не було встановлено вимоги щодо форми та змісту даного документу, а також не було встановлено вимоги про погодження окремо розділу 2 Додатку №2 до тендерної документації. Учасники повинні надати погодження з технічним завданням в довільній формі. Учасником ФОП Дзісько Яна Сергіївна завантажений в складі тендерної пропозиції документ під назвою «Додаток 2.pdf», де зазначено наступне: «Я, ФОП Дзісько Я.С. погоджуюся з виконанням даного технічного завдання Додаток №2», що являється підтвердженням згоди щодо виконання технічного завдання згідно Додатку 2. Невірна назва даного документа віднесено Замовником до формальних (несуттєвих) помилок відповідно до п.2.1. ч.2 Розділу V тендерної документації та наказу Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок», а саме: «п.3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації». Гарантійний лист щодо залишкового терміну придатності, що міститься у файлі під назвою «Листи та довідки.pdf» Замовником не прийнято до уваги, оскільки така гарантія не вимагалось тендерною документацією. Отже, пропозиція Учасника ФОП Дзісько Яна Сергіївна відповідає вимогам, встановленим у тендерній документації.
Відповідно до пункту 5.2. частини 5 розділу ІІІ тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: - довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору із зазначенням найменування, адреси, телефону замовників згідно таких договорів, назви предмету договору, суми договору та рік постачання продукції; - копію виконаного не менше 1 (одного) аналогічного договору, разом з копіями підтверджуючих документів, складених сторонами такого договору та у відповідності до його умов, що підтверджують поставку товарів учасником та їх приймання у повному обсязі замовником згідно такого договору (видаткові накладні, складені сторонами). Учасником ФОП Дзісько Яна Сергіївна завантажено в складі тендерної пропозиції довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (файл з назвою «довідка про договора.pdf»), в якій зазначено, зокрема, дату укладання аналогічного договору 01.03.2019 року та найменування замовника КУ «Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку», який є бюджетною установою. Згідно ч.1 ст.3 Бюджетного кодексу України бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Неприйняття Верховною Радою України закону про Державний бюджет України до 1 січня відповідного року не є підставою для встановлення іншого бюджетного періоду. Отже, враховуючи вище викладене, рік постачання продукції 2019. Учасник також для підтвердження інформації у довідці надав копію аналогічного договору, копію додаткової угоди до договору та копії видаткових накладних, що свідчать про виконання договору в повному обсязі у 2019 році. Відповідно до вимог розділу 3 Додатку № 2 до тендерної документації учасник повинен надати в електронному (рекомендовано сканованому в форматі рdf ) вигляді в складі своєї пропозиції, зокрема, відповідний лист-згоду щодо виконання даного технічного завдання. Прошу зауважити, що Замовником не було встановлено вимоги щодо форми та змісту даного документу, а також не було встановлено вимоги про погодження окремо розділу 2 Додатку №2 до тендерної документації. Учасники повинні надати погодження з технічним завданням в довільній формі. Учасником ФОП Дзісько Яна Сергіївна завантажений в складі тендерної пропозиції документ під назвою «Додаток 2.pdf», де зазначено наступне: «Я, ФОП Дзісько Я.С. погоджуюся з виконанням даного технічного завдання Додаток №2», що являється підтвердженням згоди щодо виконання технічного завдання згідно Додатку 2. Невірна назва даного документа віднесено Замовником до формальних (несуттєвих) помилок відповідно до п.2.1. ч.2 Розділу V тендерної документації та наказу Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок», а саме: «п.3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації». Гарантійний лист щодо залишкового терміну придатності, що міститься у файлі під назвою «Листи та довідки.pdf» Замовником не прийнято до уваги, оскільки така гарантія не вимагалось тендерною документацією. Отже, пропозиція Учасника ФОП Дзісько Яна Сергіївна відповідає вимогам, встановленим у тендерній документації.
Висновок оскаржено до суду за позовом КУ "Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку", що отриманий Вінницьким окружним адміністративним судом від 16.09.2021 року
03 вересня 2021 року о 14:13 год. Державною аудиторською службою України Північного офісу Держаудитслужби оприлюднено Висновок здійсненого моніторингу (UA-M-2021-08-12-000006) по закупівлі м’яса, код ДК 021:2015: 15110000-2 — «М’ясо» (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2021-05-12-013784-b), щодо розгляду пропозиції ФОП Дзісько Яни Сергіївни щодо порушення вимог абзацу 2 пункт 1 та абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – «Висновок»). Відповідно до зазначеного висновку виявлено тип порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозицій та зобов’язано здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення у встановленого законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення порушень. ФОП Дзісько Яною Сергіївною не допущено зазначених у висновку порушень, а зазначені у Висновку твердження спростовуються наступним: Викладені у Висновку порушення ФОП Дзісько Яною Сергіївною зводяться до того, що нею по-перше - завантажена довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору не містить року постачання продукції, а по-друге – наданий ФОП Дзісько Яною Сергіївною лист, містить інформацію що термін придатності запропонованого товару на момент постачання буде складати не менше 80%. Однак, Державною аудиторською службою України Північного офісу Держаудитслужби не взято до уваги наступні факти: Відповідно до пункту 5.2. частини 5 розділу ІІІ тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: - довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору із зазначенням найменування, адреси, телефону замовників згідно таких договорів, назви предмету договору, суми договору та рік постачання продукції; - копію виконаного не менше 1 (одного) аналогічного договору, разом з копіями підтверджуючих документів, складених сторонами такого договору та у відповідності до його умов, що підтверджують поставку товарів учасником та їх приймання у повному обсязі замовником згідно такого договору (видаткові накладні, складені сторонами). Учасником ФОП Дзісько Яна Сергіївна завантажено в складі тендерної пропозиції довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (файл з назвою «довідка про договора.pdf»), в якій зазначено, зокрема, дату укладання аналогічного договору 01.03.2019 року та найменування замовника КУ «Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку», який є бюджетною установою. Згідно ч.1 ст.3 Бюджетного кодексу України бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Неприйняття Верховною Радою України закону про Державний бюджет України до 1 січня відповідного року не є підставою для встановлення іншого бюджетного періоду. Отже, враховуючи вище викладене, рік постачання продукції 2019. Учасник також для підтвердження інформації у довідці надав копію аналогічного договору, копію додаткової угоди до договору та копії видаткових накладних, що свідчать про виконання договору в повному обсязі у 2019 році. Відповідно до вимог розділу 3 Додатку № 2 до тендерної документації учасник повинен надати в електронному (рекомендовано сканованому в форматі рdf ) вигляді в складі своєї пропозиції, зокрема, відповідний лист-згоду щодо виконання даного технічного завдання. Прошу зауважити, що Замовником не було встановлено вимоги щодо форми та змісту даного документу, а також не було встановлено вимоги про погодження окремо розділу 2 Додатку №2 до тендерної документації. Учасники повинні надати погодження з технічним завданням в довільній формі. Учасником ФОП Дзісько Яна Сергіївна завантажений в складі тендерної пропозиції документ під назвою «Додаток 2.pdf», де зазначено наступне: «Я, ФОП Дзісько Я.С. погоджуюся з виконанням даного технічного завдання Додаток №2», що являється підтвердженням згоди щодо виконання технічного завдання згідно Додатку 2. Невірна назва даного документа віднесено Замовником до формальних (несуттєвих) помилок відповідно до п.2.1. ч.2 Розділу V тендерної документації та наказу Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок», а саме: «п.3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації». Гарантійний лист щодо залишкового терміну придатності, що міститься у файлі під назвою «Листи та довідки.pdf» Замовником не прийнято до уваги, оскільки така гарантія не вимагалось тендерною документацією. Отже, пропозиція Учасника ФОП Дзісько Яна Сергіївна відповідає вимогам, встановленим у тендерній документації.