0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
13 146 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 13 серп. 15:52
Орган ДФК: Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.)
Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.)
ПРИХОВАНО
У відповідь на запит щодо надання пояснень від 16.08.2021 р. повідомляємо наступне. 1. Пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Якісні та технічні характеристики предмета закупівлі обумовлені вимогами до стандартів організації харчування в навчальних закладах. Лот №1 - 55320000-9 Послуги з організації харчування для Городенківський ДНЗ «Веселка», Городницький ДНЗ «Джерельце», Чернятинський ДНЗ «Теремок», Ясенево- Пільнівський ДНЗ «Ластівка». Орієнтовна кількість дітей наступник вікових груп – 305 дітей. Лот №2 - 55320000-9 Послуги з організації харчування для Городенківський ДНЗ «Зірочка», Стрільченський ДНЗ «Казка», Котиківський ДНЗ «Барвінок». Орієнтовна кількість дітей наступник вікових груп – 345 дітей. Лот №3 - 55320000-9 Послуги з організації харчування для Семаківський ДНЗ «Колосочок», Серафинецький ДНЗ «Журавлик», Глушківський НВК (дошкільна група), Михальчівський НВК (дошкільна група). Орієнтовна кількість дітей наступник вікових груп – 98 дітей. Лот №4 - 55320000-9 Послуги з організації харчування для Виноградський ДНЗ «Ромашка», Прикмищенський ДНЗ «Калинка», Росохацький ДНЗ «Малятко», Сороківський ДНЗ «Дзвіночок», Топорівський ДНЗ «Світанок», Торговецький НВК (дошкільна група), Вербівський НВК (дошкільна група), Слобідський НВК (дошкільна група), Вікнянський НВК (дошкільна група), Острівецький НВК (дошкільна група). Орієнтовна кількість дітей наступник вікових груп -200 дітей. Лот №5 - 55320000-9 Послуги з організації харчування для Чортовецький ДНЗ «Ромашка», Олієво-Королівський ДНЗ «Сопілочка, Тишківський НВК (дошкільна група), Поточищенський ДНЗ «Сонечко» Незвиський НВК (дошкільна група), Луківський НВК (дошкільна група), Раковецький НВК (дошкільна група), Семенівський НВК (дошкільна група), Рашківський НВК (дошкільна група). Орієнтовна кількість дітей наступник вікових груп – 221 дитина. Харчування дітей здійснюється за графіком, узгодженим з адміністрацією навчального закладу та відповідно до вимог чинного законодавства щодо порядку організації харчування дітей у навчальних закладах. Учасники мають забезпечити приміщення, де буде здійснюватися приготування їжі та безпосереднє харчування дітей, належним кухонним інвентарем у достатній кількості, спецодягом для працівників, миючими засобами тощо відповідно до вимог чинного законодавства. Учасники мають надати орієнтовне двотижневе меню харчування дітей. Послуги з харчування дітей по віковим категоріям полягають у забезпеченні трьохразовим харчуванням, яке не повинно перевищувати медичної (фізіологічної) норми харчування відповідно до постанови Кабінету Міністрів України 21.05.1992 №258, виділеного бюджетного фінансування, у порядку, встановленому постановою Кабінету Міністрів України від 02.02.2011 №116, та з урахуванням вимог законодавства, яке регулює надання послуг громадського харчування. Має бути проведення бракеражу сирої продукції та готових страв у відповідності з діючим законодавством України; забезпечення кожного навчального закладу вагами, необхідними для формування порцій; дотримання вимог діючого законодавства щодо санітарно-епідеміологічного стану приміщень, де готуються страви та здійснюється безпосереднє харчування дітей, а також вимог законодавства про проходження працівниками санітарного огляду. Продукти харчування та продовольча сировина, які постачаються надавачем послуг у навчальні заклади( їдальні ) повинні відповідати вимогам законодавства щодо їх безпеки і якості (ГОСТ, ДСТУ та ТУ), повинні відбуватися з дотриманням вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів щодо гігієнічних вимог до харчових продуктів на всіх стадіях їх виробництва та обігу, у тому числі допущення до процесу виробництва та/або обігу харчових продуктів осіб, які мають протипоказання до роботи з харчовими продуктами і присутність яких на робочому місці може спричинити виробництво та/або обіг небезпечних харчових продуктів, мати документи, які підтверджують якість та походження продуктів харчування (декларація виробника, сертифікат якості товару, висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо). Приготування страв для дітей повинно відбуватися з дотриманням усіх технологічних процесів та санітарних норм згідно з нормативно-технологічною документацією, збірниками рецептур страв для гарячого харчування дітей. Учасником при приготуванні страв повинна звертатись увага на пропозиції та зауваження зі сторони адміністрації школи, дітей, батьківського комітету, щодо якості страв та їх асортименту. Під час виконання послуг будуть застосовані заходи із захисту довкілля, передбачені законодавством України. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі та розміру бюджетного призначення обумовлений наявною потребою в отриманні послуг з організації харчування в навчальних закладах виходячи з кількості дітей, орієнтовного перспективного меню, норм в харчуванні, дані потреби в 2020 р., інформації щодо цін на аналогічні послуги згідно https://prozorro.gov.ua/ в регіоні. Для розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі та розміру бюджетного призначення застосовано ціну 13 146 000,00 грн. Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, https://gromada.org.ua/gromada/gorodenkivska/news/1629358920/ на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі –13 146 000, 00 грн.
У відповідь на запит щодо надання пояснень від 16.08.2021 р. повідомляємо наступне. 1. Пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Якісні та технічні характеристики предмета закупівлі обумовлені вимогами до стандартів організації харчування в навчальних закладах. Лот №1 - 55320000-9 Послуги з організації харчування для Городенківський ДНЗ «Веселка», Городницький ДНЗ «Джерельце», Чернятинський ДНЗ «Теремок», Ясенево- Пільнівський ДНЗ «Ластівка». Орієнтовна кількість дітей наступник вікових груп – 305 дітей. Лот №2 - 55320000-9 Послуги з організації харчування для Городенківський ДНЗ «Зірочка», Стрільченський ДНЗ «Казка», Котиківський ДНЗ «Барвінок». Орієнтовна кількість дітей наступник вікових груп – 345 дітей. Лот №3 - 55320000-9 Послуги з організації харчування для Семаківський ДНЗ «Колосочок», Серафинецький ДНЗ «Журавлик», Глушківський НВК (дошкільна група), Михальчівський НВК (дошкільна група). Орієнтовна кількість дітей наступник вікових груп – 98 дітей. Лот №4 - 55320000-9 Послуги з організації харчування для Виноградський ДНЗ «Ромашка», Прикмищенський ДНЗ «Калинка», Росохацький ДНЗ «Малятко», Сороківський ДНЗ «Дзвіночок», Топорівський ДНЗ «Світанок», Торговецький НВК (дошкільна група), Вербівський НВК (дошкільна група), Слобідський НВК (дошкільна група), Вікнянський НВК (дошкільна група), Острівецький НВК (дошкільна група). Орієнтовна кількість дітей наступник вікових груп -200 дітей. Лот №5 - 55320000-9 Послуги з організації харчування для Чортовецький ДНЗ «Ромашка», Олієво-Королівський ДНЗ «Сопілочка, Тишківський НВК (дошкільна група), Поточищенський ДНЗ «Сонечко» Незвиський НВК (дошкільна група), Луківський НВК (дошкільна група), Раковецький НВК (дошкільна група), Семенівський НВК (дошкільна група), Рашківський НВК (дошкільна група). Орієнтовна кількість дітей наступник вікових груп – 221 дитина. Харчування дітей здійснюється за графіком, узгодженим з адміністрацією навчального закладу та відповідно до вимог чинного законодавства щодо порядку організації харчування дітей у навчальних закладах. Учасники мають забезпечити приміщення, де буде здійснюватися приготування їжі та безпосереднє харчування дітей, належним кухонним інвентарем у достатній кількості, спецодягом для працівників, миючими засобами тощо відповідно до вимог чинного законодавства. Учасники мають надати орієнтовне двотижневе меню харчування дітей. Послуги з харчування дітей по віковим категоріям полягають у забезпеченні трьохразовим харчуванням, яке не повинно перевищувати медичної (фізіологічної) норми харчування відповідно до постанови Кабінету Міністрів України 21.05.1992 №258, виділеного бюджетного фінансування, у порядку, встановленому постановою Кабінету Міністрів України від 02.02.2011 №116, та з урахуванням вимог законодавства, яке регулює надання послуг громадського харчування. Має бути проведення бракеражу сирої продукції та готових страв у відповідності з діючим законодавством України; забезпечення кожного навчального закладу вагами, необхідними для формування порцій; дотримання вимог діючого законодавства щодо санітарно-епідеміологічного стану приміщень, де готуються страви та здійснюється безпосереднє харчування дітей, а також вимог законодавства про проходження працівниками санітарного огляду. Продукти харчування та продовольча сировина, які постачаються надавачем послуг у навчальні заклади( їдальні ) повинні відповідати вимогам законодавства щодо їх безпеки і якості (ГОСТ, ДСТУ та ТУ), повинні відбуватися з дотриманням вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів щодо гігієнічних вимог до харчових продуктів на всіх стадіях їх виробництва та обігу, у тому числі допущення до процесу виробництва та/або обігу харчових продуктів осіб, які мають протипоказання до роботи з харчовими продуктами і присутність яких на робочому місці може спричинити виробництво та/або обіг небезпечних харчових продуктів, мати документи, які підтверджують якість та походження продуктів харчування (декларація виробника, сертифікат якості товару, висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо). Приготування страв для дітей повинно відбуватися з дотриманням усіх технологічних процесів та санітарних норм згідно з нормативно-технологічною документацією, збірниками рецептур страв для гарячого харчування дітей. Учасником при приготуванні страв повинна звертатись увага на пропозиції та зауваження зі сторони адміністрації школи, дітей, батьківського комітету, щодо якості страв та їх асортименту. Під час виконання послуг будуть застосовані заходи із захисту довкілля, передбачені законодавством України. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі та розміру бюджетного призначення обумовлений наявною потребою в отриманні послуг з організації харчування в навчальних закладах виходячи з кількості дітей, орієнтовного перспективного меню, норм в харчуванні, дані потреби в 2020 р., інформації щодо цін на аналогічні послуги згідно https://prozorro.gov.ua/ в регіоні. Для розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі та розміру бюджетного призначення застосовано ціну 13 146 000,00 грн. Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, https://gromada.org.ua/gromada/gorodenkivska/news/1629358920/ на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі –13 146 000, 00 грн.
Орган ДФК: Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.)
ПРИХОВАНО
Застосування переговорної процедури закупівлі було зумовлено наявністю нагальної потреба у закупівлі послуг з організації харчування та неможливості проведення тендеру у відповідності до Закону у зв’язку з реорганізацією Замовника та створення нової юридичної особи, відміни проведених раніше конкурентних процедур закупівель у зв’язку з відсутністю тендерних пропозицій, виконання рішення Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області щодо розірвання діючих договорів по лотах №1, №2, №3, №4 та №5 процедури закупівлі UA-2021-02-25-006587-a та необхідністю виконання Замовником своїх обов’язків щодо організації харчування дітей у навчальних закладах Городенківської міської ради відповідно до Положення про відділ освіти Городенківської міської ради. У зв’язку з зазначеними вище обставинами у Замовника виникли особливі економічні та соціальні обставини, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера. Документи, що підтверджують застосування переговорної процедури закупівлі - створення нової юридичної особи (рішення Городенківської міської ради № 23-2/2020 від 18.12.2020р. " Про створення ВІДДІЛУ ОСВІТИ ГОРОДЕНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ " ) відміни проведених раніше конкурентних процедур закупівель у зв’язку з відсутністю тендерних пропозицій UA-2020-12-13-000087-c, UA-2021-01-22-000683-b, виконання рішення Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області щодо розірвання діючих договорів по лотах №1, №2, №3, №4 та №5 процедури закупівлі UA-2021-02-25-006587-a, Закон України «Про публічні закупівлі», Конституція України, Національна стратегія розвитку освіти в Україні на період до 2021 року, Національна доктрина розвитку освіти, Закони України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», «Про охорону дитинства».
Застосування переговорної процедури закупівлі було зумовлено наявністю нагальної потреба у закупівлі послуг з організації харчування та неможливості проведення тендеру у відповідності до Закону у зв’язку з реорганізацією Замовника та створення нової юридичної особи, відміни проведених раніше конкурентних процедур закупівель у зв’язку з відсутністю тендерних пропозицій, виконання рішення Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області щодо розірвання діючих договорів по лотах №1, №2, №3, №4 та №5 процедури закупівлі UA-2021-02-25-006587-a та необхідністю виконання Замовником своїх обов’язків щодо організації харчування дітей у навчальних закладах Городенківської міської ради відповідно до Положення про відділ освіти Городенківської міської ради. У зв’язку з зазначеними вище обставинами у Замовника виникли особливі економічні та соціальні обставини, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера. Документи, що підтверджують застосування переговорної процедури закупівлі - створення нової юридичної особи (рішення Городенківської міської ради № 23-2/2020 від 18.12.2020р. " Про створення ВІДДІЛУ ОСВІТИ ГОРОДЕНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ " ) відміни проведених раніше конкурентних процедур закупівель у зв’язку з відсутністю тендерних пропозицій UA-2020-12-13-000087-c, UA-2021-01-22-000683-b, виконання рішення Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області щодо розірвання діючих договорів по лотах №1, №2, №3, №4 та №5 процедури закупівлі UA-2021-02-25-006587-a, Закон України «Про публічні закупівлі», Конституція України, Національна стратегія розвитку освіти в Україні на період до 2021 року, Національна доктрина розвитку освіти, Закони України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», «Про охорону дитинства».
Відділом освіти Городенківської міської ради були вжиті заходи згідно висновку держаудитслужби, а саме : припинені зобов’язання за договорами від 14.04.2021 № 15-С, № 16-А, № 17-В, № 18-Л, № 19-Д, (шляхом розірвання договорів)