0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 981 900.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 17 серп. 14:29
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Не усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель
Не усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Відповідь на звернення надано 01 вересня 2021 року о 10:56
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі? Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення очікуваної вартості зроблено на підставі Експертного висновку В-113 від 25.02.2021 року Кіровоградської регіональної торгово-промислової палати. Інформацію розміщено на сторінці: www.glau.kr.ua/index.php/ua/ в розділі «Публічна інформація». 2. Чому під час складання тендерної документації у Додатку 5, який є частиною тендерної документації, замовником установлена вимога щодо строку дії тендерної пропозиції протягом 120 днів з дати розкриття, що не узгоджується з пунктом 4.1 розділу ІІІ тендерної документації? У п. 4.1. Тендерної документації вказано «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій», в Додатку 5, який є частиною тендерної документації, вказано «Ми погоджуємося дотримуватися умов нашої ТП протягом 120 (сто двадцять) днів з дати розкриття ТП», що свідчить про повне узгодження. 3. Відповідно до Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» учасники повинні документально підтвердити право власності або користування (оренда, позика або інших подібних договорів) технікою та обладнанням. У довідці від 14.04.2021 №53 ТОВ «Агрофірма МТС Техагропром» зазначено культиватор Grin plains, при цьому учасником надано договір оренди №01/03-21 від 01.03.2021, в якому зазначено культиватор Great plains. Чому учаснику ТОВ «Агрофірма МТС Техагропром» не направлено вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах? У довідці про наявність матеріально-технічної бази від 14.04.2021 року №53 учасник подав загальну інформацію про відповідність його висунутим критеріям – навів перелік наявності найменувань техніки без деталізації зазначених найменувань. Договором оренди сільськогосподарської техніки №01/03-21 від 01.03.2021 року, іншими договорами, додатками, Учасник документально підтвердив право строкового володіння та користування сільськогосподарською технікою та деталізував наведену у довідці інформацію. 4. Прошу надати до пояснення відксановані документи, надані переможцем торгів під час укладання договору про закупівлю. Відповідно до вимог ч.2 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю надав наступні документи: - наказ від 31.03.2016 року №8; - довідка за вих.№111. Копії додаються.
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі? Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення очікуваної вартості зроблено на підставі Експертного висновку В-113 від 25.02.2021 року Кіровоградської регіональної торгово-промислової палати. Інформацію розміщено на сторінці: www.glau.kr.ua/index.php/ua/ в розділі «Публічна інформація». 2. Чому під час складання тендерної документації у Додатку 5, який є частиною тендерної документації, замовником установлена вимога щодо строку дії тендерної пропозиції протягом 120 днів з дати розкриття, що не узгоджується з пунктом 4.1 розділу ІІІ тендерної документації? У п. 4.1. Тендерної документації вказано «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій», в Додатку 5, який є частиною тендерної документації, вказано «Ми погоджуємося дотримуватися умов нашої ТП протягом 120 (сто двадцять) днів з дати розкриття ТП», що свідчить про повне узгодження. 3. Відповідно до Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» учасники повинні документально підтвердити право власності або користування (оренда, позика або інших подібних договорів) технікою та обладнанням. У довідці від 14.04.2021 №53 ТОВ «Агрофірма МТС Техагропром» зазначено культиватор Grin plains, при цьому учасником надано договір оренди №01/03-21 від 01.03.2021, в якому зазначено культиватор Great plains. Чому учаснику ТОВ «Агрофірма МТС Техагропром» не направлено вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах? У довідці про наявність матеріально-технічної бази від 14.04.2021 року №53 учасник подав загальну інформацію про відповідність його висунутим критеріям – навів перелік наявності найменувань техніки без деталізації зазначених найменувань. Договором оренди сільськогосподарської техніки №01/03-21 від 01.03.2021 року, іншими договорами, додатками, Учасник документально підтвердив право строкового володіння та користування сільськогосподарською технікою та деталізував наведену у довідці інформацію. 4. Прошу надати до пояснення відксановані документи, надані переможцем торгів під час укладання договору про закупівлю. Відповідно до вимог ч.2 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю надав наступні документи: - наказ від 31.03.2016 року №8; - довідка за вих.№111. Копії додаються.
Відповідь на звернення надано 01 вересня 2021 року о 10:56
Аргументовані заперечення Замовника щодо Висновку Моніторинг закупівлі відбувся у період, коли переважна більшість членів тендерного комітету, які дотичні безпосередньо до роботи з інформацією (документацією) тендерного комітету були у відпустці. Спеціаліст Східного офісу розшукав члена тендерного комітету телефоном у останній день подачі відповіді. Про всі складнощі із пошуком файлових даних, доступу до інформації, які були надані під час головування у тендерному комітеті іншої особи (голови тендерного комітету), архіву, спеціаліста Східного офісу було повідомлено. У зв’язку з вищевикладеним, заперечуємо проти висновку моніторингу про наявність порушень. Відповідно до вимог п.3 частини 1 ст..31. Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону. Відповідно до ч. 2. ст.. 41 Закону Переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Згідно зі статтею 12 «Право підпису» і п. 12.1 Статуту переможця, право підпису від імені Товариства має Директор, або будь-які інші особи, наділені цим правом відповідно до наказу або довіреності, або іншим чином належно уповноважені відповідно до цього Статуту та чинного законодавства. Отже, право підпису першочергово визначається за Директором цього Товариства. Тому, враховуючи необхідність швидкого реагування на запит Східного офісу і спливаючи строки, було надано копії наказу про призначення Директора і довідку про те, що даний вид господарської діяльності не ліцензується. Вважаємо, що за результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій не встановлено порушення вимог пункту 3 частини 1 статті 31 Закону, адже Замовник надав лист-пояснення (довідку №111), про те, що зазначений вид господарської діяльності не ліцензується, оскільки він надає зазначені документи, тільки у разі їх наявності. Вважаємо, що за результатами укладання договору не встановлено порушення вимог пункту 1 частини 2 статті 41 Закону, адже пункт 1 частини 2 статті 41 Закону вимагає відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Такою відповідною інформацією, відповідно до Статуту, цілком можна вважати наказ про призначення Директора Товариства. Більше того, рішення учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Агрофірма МТС «Техагропром» від 07.05.2021 року про надання повноважень про укладення і підписання Договору із Замовником на суму 3 902 262, 00 грн. директору Польщі В.М. також було подано Переможцем під час укладання Договору. Вважаємо, що за результатами повноти та своєчасності відображення інформації, документів не встановлено порушення вимог пункту 4¹ Постанови №710. Адже, у своєму поясненні Замовник надавав інформацію про розміщення на сторінці: www.glau.kr.ua/index.php/ua/ в розділі «Публічна інформація» відповідної інформації. Просимо ще раз пересвідчитись у цьому за посиланням: http://www.glau.kr.ua/images/docs/viroschuvannya_sonyashniku.pdf