0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
12 577 620.00 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІВНЕЕЛЕКТРОАВТОТРАНС" РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 18 серп. 11:34
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
На Ваш запит від 27.08.2021р. повідомляємо Вам наступне. Відповідно до п. 41 Постанови Кабінет міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 "Про ефективне використання державних коштів", обов'язок щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель, покладається лише на головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня) та на суб’єктів господарювання державного сектору економіки. Згідно з п. 47 ч.1 ст. 2 Бюджетного кодексу України, розпорядник бюджетних коштів - це бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету. ст. 22 Бюджетного кодексу України визначає, що за обсягом наданих повноважень розпорядники бюджетних коштів поділяються на головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня. Головні розпорядники коштів Державного бюджету України визначаються відповідно до пункту 1 частини другої цієї статті та затверджуються законом про Державний бюджет України шляхом встановлення їм бюджетних призначень. Головні розпорядники коштів місцевих бюджетів визначаються рішенням про місцевий бюджет відповідно до пунктів 2 і 3 частини другої цієї статті. У рішенні Рівненської міської ради №31 від 24.12.2020р. "Про бюджет Рівненської міської територіальної громади на 2021 рік" КП "Рівнеелектроавтотранс" РМР не зазначено, як головний розпорядник коштів. Також, КП "Рівнеелектроавтотранс" РМР не є розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня. Відповідно до ч. 2 ст. 22 Господарського кодексу України, суб'єктами господарювання державного сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб'єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів. Засновником КП "Рівнеелектроавтотранс" РМР є Рівненська міська рада, статутний капітал формується за рахунок внесків (майнових, грошових) Засновника (частка Рівненської міської ради є 100%). Тобто, КП "Рівнеелектроавтотранс" РМР не є ні головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), ні суб’єктом господарювання державного сектору економіки, тому вимоги встановлені п. 41 Постанови Кабінет міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 "Про ефективне використання державних коштів" не поширюються на дане підприємство. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо Вам наступне. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі регулюються та встановлюються: - Законом України “Про ринок електричної енергії” від 13.04.2017 №2019- VIII; - “Правилами роздрібного ринку електричної енергії” , затвердженими постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 №312 - Кодексом систем розподілу, затверджений постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 №310 - Кодексом систем передачі, затверджений постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 №309 - Кодексом комерційного обліку електричної енергії, затверджений постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 №311 - ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення» - ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу, затверджених відповідною Постановою НКРЕКП, - Порядком забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання, затвердженого постановою НКРЕКП від 12.06.2018 р. №375, - іншими нормативно-правові акти, прийняті на виконання Закону України «Про ринок електричної енергії». Обсяг очікуваного споживання електричної енергії на 2021 рік встановлюються з урахуванням розрахунку норм витрат електричної енергії КП "Рівнеелектроавтотранс" РМР, який в свою чергу здійснюється на основі умов договору про організацію надання транспортних послуг з перевезень міським електричним транспортом, що укладається між КП "Рівнеелектроавтотранс" РМР та Управлінням транспорту і зв'язку виконавчого комітету Рівненської міської ради (правонаступник Департамент інфраструктури та благоустрою Рівненської міської ради), та визначає планову кількість надання послуг (плановий пробіг та планова кількість рухомого складу на маршрутах) з перевезення пасажирів міським електричним транспортом (тролейбусом). Щодо бюджетного призначення. Відповідно до п. 8 ч. 2 ст.1 Бюджетного кодексу України, бюджетне призначення - повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування. Оскільки, КП "Рівнеелектроавтотранс" РМР не є розпорядником бюджетних коштів та джерелом фінансування закупівлі є власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства), то бюджетне призначення на цю закупівлю відсутнє. Щодо очікуваної вартості. Очікувана вартість предмета закупівлі визначалась з урахуванням вимог наказу Мінекономіки від 18.02.2020 р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». При встановленні суми очікуваної вартості предмета закупівлі брались до уваги середня вартість електричної енергії за попередній період споживання електричної енергії та враховувався середній показник вартості електричної енергії на ринку, були проаналізовані цінові пропозиції учасників торгів електронній системі закупівель «Prozorro». Отримана під час аналізу ринку інформація дозволила визначити обґрунтовану очікувану вартість з урахуванням актуальних пропозицій ринку.
На Ваш запит від 27.08.2021р. повідомляємо Вам наступне. Відповідно до п. 41 Постанови Кабінет міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 "Про ефективне використання державних коштів", обов'язок щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель, покладається лише на головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня) та на суб’єктів господарювання державного сектору економіки. Згідно з п. 47 ч.1 ст. 2 Бюджетного кодексу України, розпорядник бюджетних коштів - це бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету. ст. 22 Бюджетного кодексу України визначає, що за обсягом наданих повноважень розпорядники бюджетних коштів поділяються на головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня. Головні розпорядники коштів Державного бюджету України визначаються відповідно до пункту 1 частини другої цієї статті та затверджуються законом про Державний бюджет України шляхом встановлення їм бюджетних призначень. Головні розпорядники коштів місцевих бюджетів визначаються рішенням про місцевий бюджет відповідно до пунктів 2 і 3 частини другої цієї статті. У рішенні Рівненської міської ради №31 від 24.12.2020р. "Про бюджет Рівненської міської територіальної громади на 2021 рік" КП "Рівнеелектроавтотранс" РМР не зазначено, як головний розпорядник коштів. Також, КП "Рівнеелектроавтотранс" РМР не є розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня. Відповідно до ч. 2 ст. 22 Господарського кодексу України, суб'єктами господарювання державного сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб'єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів. Засновником КП "Рівнеелектроавтотранс" РМР є Рівненська міська рада, статутний капітал формується за рахунок внесків (майнових, грошових) Засновника (частка Рівненської міської ради є 100%). Тобто, КП "Рівнеелектроавтотранс" РМР не є ні головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), ні суб’єктом господарювання державного сектору економіки, тому вимоги встановлені п. 41 Постанови Кабінет міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 "Про ефективне використання державних коштів" не поширюються на дане підприємство. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо Вам наступне. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі регулюються та встановлюються: - Законом України “Про ринок електричної енергії” від 13.04.2017 №2019- VIII; - “Правилами роздрібного ринку електричної енергії” , затвердженими постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 №312 - Кодексом систем розподілу, затверджений постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 №310 - Кодексом систем передачі, затверджений постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 №309 - Кодексом комерційного обліку електричної енергії, затверджений постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 №311 - ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення» - ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу, затверджених відповідною Постановою НКРЕКП, - Порядком забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання, затвердженого постановою НКРЕКП від 12.06.2018 р. №375, - іншими нормативно-правові акти, прийняті на виконання Закону України «Про ринок електричної енергії». Обсяг очікуваного споживання електричної енергії на 2021 рік встановлюються з урахуванням розрахунку норм витрат електричної енергії КП "Рівнеелектроавтотранс" РМР, який в свою чергу здійснюється на основі умов договору про організацію надання транспортних послуг з перевезень міським електричним транспортом, що укладається між КП "Рівнеелектроавтотранс" РМР та Управлінням транспорту і зв'язку виконавчого комітету Рівненської міської ради (правонаступник Департамент інфраструктури та благоустрою Рівненської міської ради), та визначає планову кількість надання послуг (плановий пробіг та планова кількість рухомого складу на маршрутах) з перевезення пасажирів міським електричним транспортом (тролейбусом). Щодо бюджетного призначення. Відповідно до п. 8 ч. 2 ст.1 Бюджетного кодексу України, бюджетне призначення - повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування. Оскільки, КП "Рівнеелектроавтотранс" РМР не є розпорядником бюджетних коштів та джерелом фінансування закупівлі є власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства), то бюджетне призначення на цю закупівлю відсутнє. Щодо очікуваної вартості. Очікувана вартість предмета закупівлі визначалась з урахуванням вимог наказу Мінекономіки від 18.02.2020 р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». При встановленні суми очікуваної вартості предмета закупівлі брались до уваги середня вартість електричної енергії за попередній період споживання електричної енергії та враховувався середній показник вартості електричної енергії на ринку, були проаналізовані цінові пропозиції учасників торгів електронній системі закупівель «Prozorro». Отримана під час аналізу ринку інформація дозволила визначити обґрунтовану очікувану вартість з урахуванням актуальних пропозицій ринку.
На виконання Вимог Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-03-05-010097-c, від 14 вересня 2021 року повідомляємо про вжиття заходів щодо недопущення порушень вимог п.11 ч. 2 ст. 22 та ч. 3 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" в подальшому при проведенні процедур закупівель. Члени тендерного комітету КП "Рівнеелектроавтотранс" РМР підтверджують зобов'язання неухильного дотримання вимог, пункту 11 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) - строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій та частини третьої статті 17 Закону - Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Окремо звернули увагу на необхідності однакового зазначення вищенаведених норм Закону України «Про публічні закупівлі» у відповідних положеннях Тендерної документації та правильності визначення документів, що надаються переможцем торгів і недопущення порушень Закону у подальшому при проведенні процедур закупівель.