0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
246 400.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 31 серп. 15:57
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби (Вінницька обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби (Вінницька обл.)
ПРИХОВАНО
На виконання Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова), зокрема пункту 4-1, оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та розміщено на власному веб-сайті. Режим доступу до документу який містить зазначене обґрунтування: https://rada.info/upload/users_files/41532621/5dbf079e48dbbf7d75999c2db0fd91da.docx Разом з цим, повідомляємо Вам, що інформація на підставі якої було визначено технічні та якісних характеристик предмета закупівлі, одична вартість товару, яка була отримана з використанням середньої ціни отримана методом порівняння ринкових цін з публічної та загальнодоступної інформації, яка розміщена на ресурсі ProzorroMarket. Постанова не містить вимоги, яка ставиться до Замовника, щодо документального підтвердження (збереження тощо) інформації на підставі якої було оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Окрім того, зазначена Постанова не містить визначення мінімально допустимого змісту, що повинно входити до обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Для проведення аналогії доцільно привести приклад, як згідно із Законом публікується обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі: «Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити таку інформацію: 8) обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.» Нормами пункту 4-1 Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 не передбачено якихось конкретних вимог до обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, внаслідок чого, можна прийти до висновку, що таким обґрунтуванням, може бути, будь яка інформація, що стосується технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. В свою чергу, розмір бюджетного призначення та очікувана вартість є похідними від одиничної вартості та прогнозованої облікової чисельності дітей, які мають право на отримання безкоштовного харчування в закладах освіти, що підпорядковані відділу освіти, молоді та спорту Тульчинської міської ради з урахуванням перспективи використання нових затверджених норм харчування, розроблення примірних меню харчування тощо. З огляду на зазначене, в рамках даної процедури закупівлі, розмір бюджетного призначення дорівнює очікуваній вартості предмета закупівлі. Таким чином, проводити розрахунок розміру бюджетного не входить у повноваження та функції уповноваженої особи яка проводить публічні закупівлі, згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Вищезазначене підтверджується наступним: Відповідно до частини десятої Закону України «Про публічні закупівлі» «10. Уповноважена особа: 1) планує закупівлі та формує річний план закупівель в електронній системі закупівель; 2) здійснює вибір процедури закупівлі; 3) проводить процедури закупівель/спрощені закупівлі; 3-1) оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, у випадку здійснення закупівель відповідно до частини сьомої статті 3 цього Закону; {Частину десяту статті 11 доповнено пунктом 3-1 згідно із Законом № 1530-IX від 03.06.2021} 4) забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 5) забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом; 6) забезпечує оприлюднення в електронній системі закупівель інформації, необхідної для виконання вимог цього Закону; 7) здійснює інші дії, передбачені цим Законом.» З огляду на вищезазначене передбачається, що уповноважена особа повинна виконувати вимоги Закону. Всі функції містять або прямі посилання на статті та визначення поняття, або вираз типу «цього Закону» чи «цим Законом». При цьому, оскільки Законом не передбачено Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710, уповноважена особа не повинна здійснювати дії, що передбачені даною Постановою. Відповідно до пункту 3 «Інструкція щодо заповнення форми первинної облікової документації № 1-ОМК «Особиста медична книжка», що затверджена Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21.02.2013 № 150, Форма № 1-ОМК заповнюється посадовою особою медичної комісії закладу охорони здоров`я, тобто правильність заповнення та внесення усіх необхідній відомостей до особової медичної книжки покладаються на посадову особу медичної комісії закладу охорони здоров`я. У свою чергу, до копії особистих медичних книжок учасником ТОВ «Укрпродлогістика» додано також копії медичної карти огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров`я. Така довідка №1-ОМК видається особі тільки у разі відсутності протипоказань до зайняття відповідним видом діяльності. Медичні книжки Козачко П.А., Боднар С.П., Марчук Л.М., Паращук В.В. видані КП "Міський лікувально-діагностичний центр", підписані керівником закладу охорони здоров`я та засвідчені печаткою. Окрім того, для підтвердження медичного огляду та відсутності протипоказань також були надані копії медичних карток огляду осіб для визначення спроможності займатись відповідним видом діяльності за станом здоров`я Козачко П.А., Боднар С.П., Марчук Л.М., Паращук В.В. з відмітками про придатність до роботи, що дає підстави визначити зазначені документи правомірними та такими, що відповідають вимогам, викладеним Замовником у пункті 4 частини четвертої Додатку № 1 до Тендерної документації. Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України (стаття 19 Конституції України). Замовник який перевіряє тендерну пропозицію учасника на відповідність вимогам/умовам тендерної документації та вимогам чинного законодавства України не може давати оцінку правильності заповнення медичних книжок, що надав у своїй пропозиції учасник ТОВ «Укрпродлогістика», вимогам Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150, оскільки це не входить у його повноваження. Таким чином, наявна у тендерній пропозиції учасника ТОВ «Укрпродлогістика» інформація, чинна нормативно-правова база не дають підстав вважати, що надані учасником ТОВ «Укрпродлогістика» особисті медичні книжки Форма № 1-ОМК не відповідають Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150. Учасником ТОВ “УКРПРОДЛОГІСТИКА” було в повній мірі виконано вимогу Замовника в цій частині, всі надані медичні книжки дійсні та відповідають нормам чинного законодавства України. Зауважимо, схожа позиція викладена у рішенні Господарського суду Вінницької області № 902/384/21 та № 902/383/21, де зокрема предметом оскарження була відсутність у медичних книжках характеру виконуваних робіт. (Рішення Господарського суду Вінницької області № 902/384/21 та 902/383/21, додаються)
На виконання Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова), зокрема пункту 4-1, оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та розміщено на власному веб-сайті. Режим доступу до документу який містить зазначене обґрунтування: https://rada.info/upload/users_files/41532621/5dbf079e48dbbf7d75999c2db0fd91da.docx Разом з цим, повідомляємо Вам, що інформація на підставі якої було визначено технічні та якісних характеристик предмета закупівлі, одична вартість товару, яка була отримана з використанням середньої ціни отримана методом порівняння ринкових цін з публічної та загальнодоступної інформації, яка розміщена на ресурсі ProzorroMarket. Постанова не містить вимоги, яка ставиться до Замовника, щодо документального підтвердження (збереження тощо) інформації на підставі якої було оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Окрім того, зазначена Постанова не містить визначення мінімально допустимого змісту, що повинно входити до обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Для проведення аналогії доцільно привести приклад, як згідно із Законом публікується обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі: «Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити таку інформацію: 8) обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.» Нормами пункту 4-1 Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 не передбачено якихось конкретних вимог до обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, внаслідок чого, можна прийти до висновку, що таким обґрунтуванням, може бути, будь яка інформація, що стосується технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. В свою чергу, розмір бюджетного призначення та очікувана вартість є похідними від одиничної вартості та прогнозованої облікової чисельності дітей, які мають право на отримання безкоштовного харчування в закладах освіти, що підпорядковані відділу освіти, молоді та спорту Тульчинської міської ради з урахуванням перспективи використання нових затверджених норм харчування, розроблення примірних меню харчування тощо. З огляду на зазначене, в рамках даної процедури закупівлі, розмір бюджетного призначення дорівнює очікуваній вартості предмета закупівлі. Таким чином, проводити розрахунок розміру бюджетного не входить у повноваження та функції уповноваженої особи яка проводить публічні закупівлі, згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Вищезазначене підтверджується наступним: Відповідно до частини десятої Закону України «Про публічні закупівлі» «10. Уповноважена особа: 1) планує закупівлі та формує річний план закупівель в електронній системі закупівель; 2) здійснює вибір процедури закупівлі; 3) проводить процедури закупівель/спрощені закупівлі; 3-1) оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, у випадку здійснення закупівель відповідно до частини сьомої статті 3 цього Закону; {Частину десяту статті 11 доповнено пунктом 3-1 згідно із Законом № 1530-IX від 03.06.2021} 4) забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 5) забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом; 6) забезпечує оприлюднення в електронній системі закупівель інформації, необхідної для виконання вимог цього Закону; 7) здійснює інші дії, передбачені цим Законом.» З огляду на вищезазначене передбачається, що уповноважена особа повинна виконувати вимоги Закону. Всі функції містять або прямі посилання на статті та визначення поняття, або вираз типу «цього Закону» чи «цим Законом». При цьому, оскільки Законом не передбачено Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710, уповноважена особа не повинна здійснювати дії, що передбачені даною Постановою. Відповідно до пункту 3 «Інструкція щодо заповнення форми первинної облікової документації № 1-ОМК «Особиста медична книжка», що затверджена Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21.02.2013 № 150, Форма № 1-ОМК заповнюється посадовою особою медичної комісії закладу охорони здоров`я, тобто правильність заповнення та внесення усіх необхідній відомостей до особової медичної книжки покладаються на посадову особу медичної комісії закладу охорони здоров`я. У свою чергу, до копії особистих медичних книжок учасником ТОВ «Укрпродлогістика» додано також копії медичної карти огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров`я. Така довідка №1-ОМК видається особі тільки у разі відсутності протипоказань до зайняття відповідним видом діяльності. Медичні книжки Козачко П.А., Боднар С.П., Марчук Л.М., Паращук В.В. видані КП "Міський лікувально-діагностичний центр", підписані керівником закладу охорони здоров`я та засвідчені печаткою. Окрім того, для підтвердження медичного огляду та відсутності протипоказань також були надані копії медичних карток огляду осіб для визначення спроможності займатись відповідним видом діяльності за станом здоров`я Козачко П.А., Боднар С.П., Марчук Л.М., Паращук В.В. з відмітками про придатність до роботи, що дає підстави визначити зазначені документи правомірними та такими, що відповідають вимогам, викладеним Замовником у пункті 4 частини четвертої Додатку № 1 до Тендерної документації. Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України (стаття 19 Конституції України). Замовник який перевіряє тендерну пропозицію учасника на відповідність вимогам/умовам тендерної документації та вимогам чинного законодавства України не може давати оцінку правильності заповнення медичних книжок, що надав у своїй пропозиції учасник ТОВ «Укрпродлогістика», вимогам Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150, оскільки це не входить у його повноваження. Таким чином, наявна у тендерній пропозиції учасника ТОВ «Укрпродлогістика» інформація, чинна нормативно-правова база не дають підстав вважати, що надані учасником ТОВ «Укрпродлогістика» особисті медичні книжки Форма № 1-ОМК не відповідають Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150. Учасником ТОВ “УКРПРОДЛОГІСТИКА” було в повній мірі виконано вимогу Замовника в цій частині, всі надані медичні книжки дійсні та відповідають нормам чинного законодавства України. Зауважимо, схожа позиція викладена у рішенні Господарського суду Вінницької області № 902/384/21 та № 902/383/21, де зокрема предметом оскарження була відсутність у медичних книжках характеру виконуваних робіт. (Рішення Господарського суду Вінницької області № 902/384/21 та 902/383/21, додаються)
Отримавши висновок про результати моніторингу повідомляємо, що нами ініційовано процедуру розірвання договору про закупівлю риби замороженої (Хек) № 325 від 16 серпня 2021 року, з подальшою публікацією, в електронній системі закупівель, додаткової угоди та звіту про виконання договору про закупівлю, відповідно до частини дев’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі».