0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
576 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 10 вер. 14:41
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
У відповідь на запит від ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 13 вересня 2021 р. повідомляю, що 01.06.2021 р. було оголошено відкриті торги (UA-2021-06-01-000335-a) на підставі Рапорта, в якій містилася інформація щодо необхідності придбання бензину очікуваною вартістю закупівлі 576000 грн 00 коп для потреб управління на 2021 рік, які були сформовані на основі потреб відповідно до Наказу № 8 від 11.01.2021 Про встановлення норм витрат палива на службовому автотранспорті. При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі Управління поліції охорони в Чернігівській області керувалося Методикою розрахунку очікуваної вартості предмету закупівлі (лист Національної поліції України від 28 лютого 2019 року №2387/09/31-2019), а саме проведення моніторингу цін, шляхом отримання необхідної комерційної інформації від виробників/постачальників товарів, а також середньою вартістю цін на АЗС в Чернігівській області на відкритому сайті https://minfin.com.ua/. 22.06.2021 торги не відбулись. Причина: подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. 23.06.2021 було повторно оголошено відкриті торги (UA-2021-06-23-001734-c) без зміни інформації про необхідні технічні, якісні характеристики предмету закупівлі, а так само вимог до учасника. Однак у зв’язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій, як наслідок закупівля не відбулась. Враховуючи ті обставини, що дві процедури закупівлі не відбулися, Класифікація за ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (бензину моторного А-92), через відсутність достатньої кількості учасників, уповноваженою особою було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до п.1 ч.2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019). По другому питанню, УПО Чернігівської області, як Замовник, під час проведення публічних закупівель діє виключно в межах Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), зокрема керуючись частиною першою статті 10 Закону - самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: 1) оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю: оголошення про проведення відкритих торгів - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж; оголошення про проведення конкурентного діалогу - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж; оголошення про проведення торгів з обмеженою участю - не пізніше ніж за 30 днів до кінцевої дати отримання документів, поданих на кваліфікаційний відбір; 2) оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проект договору про закупівлю - не пізніше ніж за шість робочих днів до кінцевого строку подання пропозицій; 3) зміни до тендерної документації та роз'яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз'яснень. У хронологічному порядку відображаються зміни до тендерної документації та кінцевий строк подання тендерних пропозицій, який був визначений відповідно до кожної із змін до тендерної документації; 4) зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення; 5) оголошення з відомостями про укладену рамкову угоду (у разі здійснення закупівлі за рамковими угодами) - не пізніше ніж через сім днів з дня укладення рамкової угоди; 6) протокол кваліфікаційного відбору - протягом одного дня з дня його затвердження; 7) протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження; 8) повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі; 9) інформацію про відхилення тендерної пропозиції / пропозиції учасника - протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення; 10) договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення; 11) повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п'ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін; 12) звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю або його виконання сторонами, або його розірвання; 13) звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель - протягом трьох робочих днів з дня укладення договору про закупівлю. Згідно частини четвертої статті 10 Закону інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. При цьому, положення статті 10 Закону не містять вимог публікації замовником на своєму веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідна інформація наводиться замовником у тендерній документації, відповідно до вимог Закону. Додатково повідомляю, що УПО Чернігівської області є структурним підрозділом Національної поліції України та проводить фінансування закупівель за рахунок власних коштів (кошти від господарської діяльності підприємства), у зв’язку з цим не підпадає під дію Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 р. № 710 Про ефективне використання державних коштів.
У відповідь на запит від ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 13 вересня 2021 р. повідомляю, що 01.06.2021 р. було оголошено відкриті торги (UA-2021-06-01-000335-a) на підставі Рапорта, в якій містилася інформація щодо необхідності придбання бензину очікуваною вартістю закупівлі 576000 грн 00 коп для потреб управління на 2021 рік, які були сформовані на основі потреб відповідно до Наказу № 8 від 11.01.2021 Про встановлення норм витрат палива на службовому автотранспорті. При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі Управління поліції охорони в Чернігівській області керувалося Методикою розрахунку очікуваної вартості предмету закупівлі (лист Національної поліції України від 28 лютого 2019 року №2387/09/31-2019), а саме проведення моніторингу цін, шляхом отримання необхідної комерційної інформації від виробників/постачальників товарів, а також середньою вартістю цін на АЗС в Чернігівській області на відкритому сайті https://minfin.com.ua/. 22.06.2021 торги не відбулись. Причина: подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. 23.06.2021 було повторно оголошено відкриті торги (UA-2021-06-23-001734-c) без зміни інформації про необхідні технічні, якісні характеристики предмету закупівлі, а так само вимог до учасника. Однак у зв’язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій, як наслідок закупівля не відбулась. Враховуючи ті обставини, що дві процедури закупівлі не відбулися, Класифікація за ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (бензину моторного А-92), через відсутність достатньої кількості учасників, уповноваженою особою було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до п.1 ч.2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019). По другому питанню, УПО Чернігівської області, як Замовник, під час проведення публічних закупівель діє виключно в межах Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), зокрема керуючись частиною першою статті 10 Закону - самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: 1) оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю: оголошення про проведення відкритих торгів - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж; оголошення про проведення конкурентного діалогу - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж; оголошення про проведення торгів з обмеженою участю - не пізніше ніж за 30 днів до кінцевої дати отримання документів, поданих на кваліфікаційний відбір; 2) оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проект договору про закупівлю - не пізніше ніж за шість робочих днів до кінцевого строку подання пропозицій; 3) зміни до тендерної документації та роз'яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз'яснень. У хронологічному порядку відображаються зміни до тендерної документації та кінцевий строк подання тендерних пропозицій, який був визначений відповідно до кожної із змін до тендерної документації; 4) зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення; 5) оголошення з відомостями про укладену рамкову угоду (у разі здійснення закупівлі за рамковими угодами) - не пізніше ніж через сім днів з дня укладення рамкової угоди; 6) протокол кваліфікаційного відбору - протягом одного дня з дня його затвердження; 7) протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження; 8) повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі; 9) інформацію про відхилення тендерної пропозиції / пропозиції учасника - протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення; 10) договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення; 11) повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п'ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін; 12) звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю або його виконання сторонами, або його розірвання; 13) звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель - протягом трьох робочих днів з дня укладення договору про закупівлю. Згідно частини четвертої статті 10 Закону інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. При цьому, положення статті 10 Закону не містять вимог публікації замовником на своєму веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідна інформація наводиться замовником у тендерній документації, відповідно до вимог Закону. Додатково повідомляю, що УПО Чернігівської області є структурним підрозділом Національної поліції України та проводить фінансування закупівель за рахунок власних коштів (кошти від господарської діяльності підприємства), у зв’язку з цим не підпадає під дію Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 р. № 710 Про ефективне використання державних коштів.
Усунути порушення виявлені органом державного фінансового контролю в України, Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону – обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, та припиненням зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України. Основним завданням Управління поліції охорони в Чернігівській області є забезпечення публічної безпеки і порядку, надання послуг з охорони об’єктів та інших форм власності на договірних засадах. УПО Чернігівської області здійснює охорону більше ніж 8200 об’єктів та квартир громадян, на повідомлення з яких здійснюється виїзд груп реагування, при невчасному прибутті або не виїзду групи реагування до Управління згідно укладених договорів можуть бути застосовані штрафні санкції. Тому транспортні засоби Управління повинні бути постійно та вчасно забезпечені паливо-мастильними матеріалами, а саме Бензин А-92, для вчасного виїзду на спрацювання для захисту майна громадян, перед якими є зобов’язання та відповідальність. У зв’язку з вищевикладеним, замовник зобов’язується припинити дію договору протягом 30 календарних днів, та з необхідність проведення процедури закупівлі бензину А-92.