0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
630 000.00 UAH
Замовник
Державна установа "Житомирський обласний лабораторний центр міністерства охорони здоров'я України "
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 15 вер. 17:07
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби (Житомирська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби (Житомирська обл.)
ПРИХОВАНО
МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ ДЕРЖАВНА УСТАНОВА «ЖИТОМИРСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЛАБОРАТОРНИЙ ЦЕНТР МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ» вул. В.Бердичiвська, 64, м. Житомир, 10002, факс 43-18-09, тел. 43-18-09 E-mail: olc-zhitomir@ukr.net Код ЄДРПОУ 38499986 20 .09.2021___№01/00 - _5770____ На _________від________________ В.о.начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Сергію ДАВИДЮКУ Пояснення Державної установи «Житомирський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України» щодо обґрунтування технічних (якісних) вимог до товару по предмету закупівлі «Природний газ» (згідно інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель за номером ID : UA-2021-08-17-008231-a) відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) : Пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), передбачено, що до складу тендерної документації Замовник включає вимоги щодо підтвердження інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Статтею 23 Закону встановлено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). За своєю правовою природою договір на постачання природного газу є договором поставки. Відповідно до ст. 265 ГК України за договором поставки одна сторона - постачальник зобов'язується передати (поставити) у зумовлені строки (строк) другій стороні - покупцеві товар (товари), а покупець зобов'язується прийняти вказаний товар (товари) і сплатити за нього певну грошову суму. В силу ст. 268 ГК України, постачальник повинен засвідчити якість товарів, що поставляються, належним товаросупровідним документом. Згідно ст. 12 Закону України «Про ринок природного газу» № 329-VIII від 9 квітня 2015 року (далі – Закон № 329-VIII), постачання природного газу здійснюється відповідно до договору, за яким постачальник зобов’язується поставити споживачеві природний газ належної якості та кількості у порядку, передбаченому договором, а споживач зобов’язується оплатити вартість прийнятого природного газу в розмірі, строки та порядку, передбачених договором. Якість та інші фізико-хімічні характеристики природного газу визначаються згідно із встановленими стандартами та нормативно-правовими актами. Природний газ - суміш вуглеводнів та невуглеводневих компонентів, що перебуває у газоподібному стані за стандартних умов (тиск - 760 міліметрів ртутного стовпа і температура - 20 градусів за Цельсієм) і є товарною продукцією. Природний газ як товар має специфічний характер, оскільки передається лише трубопроводами, не має кольору та запаху, а існує в газоподібному стані, що не дає змогу споживачу без належного технічного устаткування, встановити його кількість та якість, а саме фізико-хімічний склад. При цьому, фізико-хімічний склад природного газу є істотною умовою для його використання за призначенням. Компонентний склад газу, визначений хроматографічним методом за МВУ 045/05-2011, ДСТУ ISO 6974:2007 «Природний газ. Визначення складу із заданою невизначеністю методом газової хроматографії», ДСТУ 5542-87 «Гази горючі природні для промислового і комунально-побутового призначення. Технічні умови». При обґрунтуванні технічних (якісних) вимог до товару були використанні і роз’яснення НКРЕКП, що розміщено на його офіційному сайті за посиланням http://www.nerc.gov.ua/?id=19186. Відповідно до пункту 7 глави 3 розділу I Кодексу газорозподільних систем, затвердженого постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2494 (далі – Кодекс) якість природного газу, що надходить до ГРМ, та якість природного газу, що передається Оператором ГРМ у пунктах призначення, має відповідати вимогам цього Кодексу. По предмету закупівлі «Природний газ» відповідно до положень частини третьої статті 18 Закону№ 329-VIII вимоги до порядку вимірювання обсягів та визначення якості природного газу визначаються технічними регламентами та нормами, правилами і стандартами, що встановлюються і затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики в нафтогазовому комплексі, яким на сьогоднішній день є Міністерство енергетики та вугільної промисловостіУкраїни. Відтак, Учасник закупівлі на вимогу Замовника має забезпечити лабораторне дослідження щодо якісних показників (характеристик) товару та їх відповідності вимогам замовника, а також отримани безпосередньо учасником від вище вказаної лабораторії (договір з якої надається) паспортом якості природного газу на одну з попередніх партій поставок товару, яка здійснена безпосередньо учасником до кінцевого споживача, що підтверджується договором постачання природного газу даному споживачу, який також додається у складі тендерної пропозиції Учасника. Учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати документи, що підтверджують якість природного газу, показники в підтверджуючих документах повинні бути в діапазоні показників, що затверджені ДСТУ. 2. Розмір витрат природного газу: Перед оголошенням даної процедури проведено аналіз використання природного газу структурними підрозділами за жовтень-грудень 2019 і жовтень-грудень 2020 року і розраховано , що в середньому витрати природного газу на жовтень-грудень 2021 року складатимуть за адресами: м. Житомир вул. В.Бердичівська,64 – 2500 м3 м. Житомир вул. Гагаріна,55 – 15700 м3 Житомирська область м. Андрушівка вул. Тітова,2 – 3000 м3 Житомирська область м. Бердичів вул. Володимирська,12 – 300 м3 Житомирська область м. Малин вул. Тараскіна, 21 – 2500 м3 Житомирська область м. Баранівка вул. Тищенка,9 – 1000 м3 Житомирська область м. Олевськ пров. Промисловий,4А – 4000 м3 Житомирська область м. Коростишів вул. І.Богуна,42-а – 2500 м3 Разом орієнтовно необхідна кількість природного газу складає 31500 м3 3. Очікувана вартість природного газу: Для визначення очікуваної вартості предмету закупівлі було проведено моніторинг ринку постачальників, зокрема тих, які були зазначені на порталі публічних закупівель – https://prozorro.gov.ua/, модуль аналітики - https://bi.prozorro.org/ та https://clarity-project.info/. З метою розрахунку очікуваної вартості предмету закупівлі була використана методика визначення очікуваної вартості, яка затверджена наказом МЕРТ від 18.02.2020 № 275. Розрахунок здійснено з урахуванням вартості товару на ринках в межах затверджених кошторисних призначень на 2021 рік, відповідно до пп. 2 п. 1 розділу ІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Дана закупівля оголошена 17.08.2021 року. Перед оголошенням процедури було проведено моніторинг цін на природній газ на Українській енергетичній біржі. Станом на 02.08.2021 року вартість природного газу становила 18058,20 грн. за 1 тис м3 з ПДВ. Середньозважена ціна за результатами електронних біржових торгів на вересень склала 20324,36 грн. за 1 тис м3 з ПДВ. Враховуючи постійне підвищення ціни природнього газу на Українській енергетичній біржі при обрахунку очікуваної вартості природного газу було прийнято рішення обрахувати вартість по 20 грн. за 1 м3. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості розміщено на власному веб-сайті за адресою https://olc-zhitomir.org В.о. директора Юрій ЛУТАЙ Виконавець Остапенко О.Р. 0412-43-18-02 МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ ДЕРЖАВНА УСТАНОВА «ЖИТОМИРСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЛАБОРАТОРНИЙ ЦЕНТР МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ» вул. В.Бердичiвська, 64, м. Житомир, 10002, факс 43-18-09, тел. 43-18-09 E-mail: olc-zhitomir@ukr.net Код ЄДРПОУ 38499986 20 .09.2021___№01/00 - _5770____ На _________від________________ В.о.начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Сергію ДАВИДЮКУ Пояснення Державної установи «Житомирський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України» щодо обґрунтування технічних (якісних) вимог до товару по предмету закупівлі «Природний газ» (згідно інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель зжа номером ID : UA-2021-08-17-008231-a) відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) : Пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), передбачено, що до складу тендерної документації Замовник включає вимоги щодо підтвердження інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Статтею 23 Закону встановлено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). За своєю правовою природою договір на постачання природного газу є договором поставки. Відповідно до ст. 265 ГК України за договором поставки одна сторона - постачальник зобов'язується передати (поставити) у зумовлені строки (строк) другій стороні - покупцеві товар (товари), а покупець зобов'язується прийняти вказаний товар (товари) і сплатити за нього певну грошову суму. В силу ст. 268 ГК України, постачальник повинен засвідчити якість товарів, що поставляються, належним товаросупровідним документом. Згідно ст. 12 Закону України «Про ринок природного газу» № 329-VIII від 9 квітня 2015 року (далі – Закон № 329-VIII), постачання природного газу здійснюється відповідно до договору, за яким постачальник зобов’язується поставити споживачеві природний газ належної якості та кількості у порядку, передбаченому договором, а споживач зобов’язується оплатити вартість прийнятого природного газу в розмірі, строки та порядку, передбачених договором. Якість та інші фізико-хімічні характеристики природного газу визначаються згідно із встановленими стандартами та нормативно-правовими актами. Природний газ - суміш вуглеводнів та невуглеводневих компонентів, що перебуває у газоподібному стані за стандартних умов (тиск - 760 міліметрів ртутного стовпа і температура - 20 градусів за Цельсієм) і є товарною продукцією. Природний газ як товар має специфічний характер, оскільки передається лише трубопроводами, не має кольору та запаху, а існує в газоподібному стані, що не дає змогу споживачу без належного технічного устаткування, встановити його кількість та якість, а саме фізико-хімічний склад. При цьому, фізико-хімічний склад природного газу є істотною умовою для його використання за призначенням. Компонентний склад газу, визначений хроматографічним методом за МВУ 045/05-2011, ДСТУ ISO 6974:2007 «Природний газ. Визначення складу із заданою невизначеністю методом газової хроматографії», ДСТУ 5542-87 «Гази горючі природні для промислового і комунально-побутового призначення. Технічні умови». При обґрунтуванні технічних (якісних) вимог до товару були використанні і роз’яснення НКРЕКП, що розміщено на його офіційному сайті за посиланням http://www.nerc.gov.ua/?id=19186. Відповідно до пункту 7 глави 3 розділу I Кодексу газорозподільних систем, затвердженого постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2494 (далі – Кодекс) якість природного газу, що надходить до ГРМ, та якість природного газу, що передається Оператором ГРМ у пунктах призначення, має відповідати вимогам цього Кодексу. По предмету закупівлі «Природний газ» відповідно до положень частини третьої статті 18 Закону№ 329-VIII вимоги до порядку вимірювання обсягів та визначення якості природного газу визначаються технічними регламентами та нормами, правилами і стандартами, що встановлюються і затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики в нафтогазовому комплексі, яким на сьогоднішній день є Міністерство енергетики та вугільної промисловостіУкраїни. Відтак, Учасник закупівлі на вимогу Замовника має забезпечити лабораторне дослідження щодо якісних показників (характеристик) товару та їх відповідності вимогам замовника, а також отримани безпосередньо учасником від вище вказаної лабораторії (договір з якої надається) паспортом якості природного газу на одну з попередніх партій поставок товару, яка здійснена безпосередньо учасником до кінцевого споживача, що підтверджується договором постачання природного газу даному споживачу, який також додається у складі тендерної пропозиції Учасника. Учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати документи, що підтверджують якість природного газу, показники в підтверджуючих документах повинні бути в діапазоні показників, що затверджені ДСТУ. 2. Розмір витрат природного газу: Перед оголошенням даної процедури проведено аналіз використання природного газу структурними підрозділами за жовтень-грудень 2019 і жовтень-грудень 2020 року і розраховано , що в середньому витрати природного газу на жовтень-грудень 2021 року складатимуть за адресами: м. Житомир вул. В.Бердичівська,64 – 2500 м3 м. Житомир вул. Гагаріна,55 – 15700 м3 Житомирська область м. Андрушівка вул. Тітова,2 – 3000 м3 Житомирська область м. Бердичів вул. Володимирська,12 – 300 м3 Житомирська область м. Малин вул. Тараскіна, 21 – 2500 м3 Житомирська область м. Баранівка вул. Тищенка,9 – 1000 м3 Житомирська область м. Олевськ пров. Промисловий,4А – 4000 м3 Житомирська область м. Коростишів вул. І.Богуна,42-а – 2500 м3 Разом орієнтовно необхідна кількість природного газу складає 31500 м3 3. Очікувана вартість природного газу: Для визначення очікуваної вартості предмету закупівлі було проведено моніторинг ринку постачальників, зокрема тих, які були зазначені на порталі публічних закупівель – https://prozorro.gov.ua/, модуль аналітики - https://bi.prozorro.org/ та https://clarity-project.info/. З метою розрахунку очікуваної вартості предмету закупівлі була використана методика визначення очікуваної вартості, яка затверджена наказом МЕРТ від 18.02.2020 № 275. Розрахунок здійснено з урахуванням вартості товару на ринках в межах затверджених кошторисних призначень на 2021 рік, відповідно до пп. 2 п. 1 розділу ІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Дана закупівля оголошена 17.08.2021 року. Перед оголошенням процедури було проведено моніторинг цін на природній газ на Українській енергетичній біржі. Станом на 02.08.2021 року вартість природного газу становила 18058,20 грн. за 1 тис м3 з ПДВ. Середньозважена ціна за результатами електронних біржових торгів на вересень склала 20324,36 грн. за 1 тис м3 з ПДВ. Враховуючи постійне підвищення ціни природнього газу на Українській енергетичній біржі при обрахунку очікуваної вартості природного газу було прийнято рішення обрахувати вартість по 20 грн. за 1 м3. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості розміщено на власному веб-сайті за адресою https://olc-zhitomir.org В.о. директора Юрій ЛУТАЙ Виконавець Остапенко О.Р. 0412-43-18-02
МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ ДЕРЖАВНА УСТАНОВА «ЖИТОМИРСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЛАБОРАТОРНИЙ ЦЕНТР МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ» вул. В.Бердичiвська, 64, м. Житомир, 10002, факс 43-18-09, тел. 43-18-09 E-mail: olc-zhitomir@ukr.net Код ЄДРПОУ 38499986 20 .09.2021___№01/00 - _5770____ На _________від________________ В.о.начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Сергію ДАВИДЮКУ Пояснення Державної установи «Житомирський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України» щодо обґрунтування технічних (якісних) вимог до товару по предмету закупівлі «Природний газ» (згідно інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель за номером ID : UA-2021-08-17-008231-a) відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) : Пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), передбачено, що до складу тендерної документації Замовник включає вимоги щодо підтвердження інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Статтею 23 Закону встановлено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). За своєю правовою природою договір на постачання природного газу є договором поставки. Відповідно до ст. 265 ГК України за договором поставки одна сторона - постачальник зобов'язується передати (поставити) у зумовлені строки (строк) другій стороні - покупцеві товар (товари), а покупець зобов'язується прийняти вказаний товар (товари) і сплатити за нього певну грошову суму. В силу ст. 268 ГК України, постачальник повинен засвідчити якість товарів, що поставляються, належним товаросупровідним документом. Згідно ст. 12 Закону України «Про ринок природного газу» № 329-VIII від 9 квітня 2015 року (далі – Закон № 329-VIII), постачання природного газу здійснюється відповідно до договору, за яким постачальник зобов’язується поставити споживачеві природний газ належної якості та кількості у порядку, передбаченому договором, а споживач зобов’язується оплатити вартість прийнятого природного газу в розмірі, строки та порядку, передбачених договором. Якість та інші фізико-хімічні характеристики природного газу визначаються згідно із встановленими стандартами та нормативно-правовими актами. Природний газ - суміш вуглеводнів та невуглеводневих компонентів, що перебуває у газоподібному стані за стандартних умов (тиск - 760 міліметрів ртутного стовпа і температура - 20 градусів за Цельсієм) і є товарною продукцією. Природний газ як товар має специфічний характер, оскільки передається лише трубопроводами, не має кольору та запаху, а існує в газоподібному стані, що не дає змогу споживачу без належного технічного устаткування, встановити його кількість та якість, а саме фізико-хімічний склад. При цьому, фізико-хімічний склад природного газу є істотною умовою для його використання за призначенням. Компонентний склад газу, визначений хроматографічним методом за МВУ 045/05-2011, ДСТУ ISO 6974:2007 «Природний газ. Визначення складу із заданою невизначеністю методом газової хроматографії», ДСТУ 5542-87 «Гази горючі природні для промислового і комунально-побутового призначення. Технічні умови». При обґрунтуванні технічних (якісних) вимог до товару були використанні і роз’яснення НКРЕКП, що розміщено на його офіційному сайті за посиланням http://www.nerc.gov.ua/?id=19186. Відповідно до пункту 7 глави 3 розділу I Кодексу газорозподільних систем, затвердженого постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2494 (далі – Кодекс) якість природного газу, що надходить до ГРМ, та якість природного газу, що передається Оператором ГРМ у пунктах призначення, має відповідати вимогам цього Кодексу. По предмету закупівлі «Природний газ» відповідно до положень частини третьої статті 18 Закону№ 329-VIII вимоги до порядку вимірювання обсягів та визначення якості природного газу визначаються технічними регламентами та нормами, правилами і стандартами, що встановлюються і затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики в нафтогазовому комплексі, яким на сьогоднішній день є Міністерство енергетики та вугільної промисловостіУкраїни. Відтак, Учасник закупівлі на вимогу Замовника має забезпечити лабораторне дослідження щодо якісних показників (характеристик) товару та їх відповідності вимогам замовника, а також отримани безпосередньо учасником від вище вказаної лабораторії (договір з якої надається) паспортом якості природного газу на одну з попередніх партій поставок товару, яка здійснена безпосередньо учасником до кінцевого споживача, що підтверджується договором постачання природного газу даному споживачу, який також додається у складі тендерної пропозиції Учасника. Учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати документи, що підтверджують якість природного газу, показники в підтверджуючих документах повинні бути в діапазоні показників, що затверджені ДСТУ. 2. Розмір витрат природного газу: Перед оголошенням даної процедури проведено аналіз використання природного газу структурними підрозділами за жовтень-грудень 2019 і жовтень-грудень 2020 року і розраховано , що в середньому витрати природного газу на жовтень-грудень 2021 року складатимуть за адресами: м. Житомир вул. В.Бердичівська,64 – 2500 м3 м. Житомир вул. Гагаріна,55 – 15700 м3 Житомирська область м. Андрушівка вул. Тітова,2 – 3000 м3 Житомирська область м. Бердичів вул. Володимирська,12 – 300 м3 Житомирська область м. Малин вул. Тараскіна, 21 – 2500 м3 Житомирська область м. Баранівка вул. Тищенка,9 – 1000 м3 Житомирська область м. Олевськ пров. Промисловий,4А – 4000 м3 Житомирська область м. Коростишів вул. І.Богуна,42-а – 2500 м3 Разом орієнтовно необхідна кількість природного газу складає 31500 м3 3. Очікувана вартість природного газу: Для визначення очікуваної вартості предмету закупівлі було проведено моніторинг ринку постачальників, зокрема тих, які були зазначені на порталі публічних закупівель – https://prozorro.gov.ua/, модуль аналітики - https://bi.prozorro.org/ та https://clarity-project.info/. З метою розрахунку очікуваної вартості предмету закупівлі була використана методика визначення очікуваної вартості, яка затверджена наказом МЕРТ від 18.02.2020 № 275. Розрахунок здійснено з урахуванням вартості товару на ринках в межах затверджених кошторисних призначень на 2021 рік, відповідно до пп. 2 п. 1 розділу ІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Дана закупівля оголошена 17.08.2021 року. Перед оголошенням процедури було проведено моніторинг цін на природній газ на Українській енергетичній біржі. Станом на 02.08.2021 року вартість природного газу становила 18058,20 грн. за 1 тис м3 з ПДВ. Середньозважена ціна за результатами електронних біржових торгів на вересень склала 20324,36 грн. за 1 тис м3 з ПДВ. Враховуючи постійне підвищення ціни природнього газу на Українській енергетичній біржі при обрахунку очікуваної вартості природного газу було прийнято рішення обрахувати вартість по 20 грн. за 1 м3. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості розміщено на власному веб-сайті за адресою https://olc-zhitomir.org В.о. директора Юрій ЛУТАЙ Виконавець Остапенко О.Р. 0412-43-18-02 МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ ДЕРЖАВНА УСТАНОВА «ЖИТОМИРСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЛАБОРАТОРНИЙ ЦЕНТР МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ» вул. В.Бердичiвська, 64, м. Житомир, 10002, факс 43-18-09, тел. 43-18-09 E-mail: olc-zhitomir@ukr.net Код ЄДРПОУ 38499986 20 .09.2021___№01/00 - _5770____ На _________від________________ В.о.начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Сергію ДАВИДЮКУ Пояснення Державної установи «Житомирський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України» щодо обґрунтування технічних (якісних) вимог до товару по предмету закупівлі «Природний газ» (згідно інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель зжа номером ID : UA-2021-08-17-008231-a) відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) : Пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), передбачено, що до складу тендерної документації Замовник включає вимоги щодо підтвердження інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Статтею 23 Закону встановлено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). За своєю правовою природою договір на постачання природного газу є договором поставки. Відповідно до ст. 265 ГК України за договором поставки одна сторона - постачальник зобов'язується передати (поставити) у зумовлені строки (строк) другій стороні - покупцеві товар (товари), а покупець зобов'язується прийняти вказаний товар (товари) і сплатити за нього певну грошову суму. В силу ст. 268 ГК України, постачальник повинен засвідчити якість товарів, що поставляються, належним товаросупровідним документом. Згідно ст. 12 Закону України «Про ринок природного газу» № 329-VIII від 9 квітня 2015 року (далі – Закон № 329-VIII), постачання природного газу здійснюється відповідно до договору, за яким постачальник зобов’язується поставити споживачеві природний газ належної якості та кількості у порядку, передбаченому договором, а споживач зобов’язується оплатити вартість прийнятого природного газу в розмірі, строки та порядку, передбачених договором. Якість та інші фізико-хімічні характеристики природного газу визначаються згідно із встановленими стандартами та нормативно-правовими актами. Природний газ - суміш вуглеводнів та невуглеводневих компонентів, що перебуває у газоподібному стані за стандартних умов (тиск - 760 міліметрів ртутного стовпа і температура - 20 градусів за Цельсієм) і є товарною продукцією. Природний газ як товар має специфічний характер, оскільки передається лише трубопроводами, не має кольору та запаху, а існує в газоподібному стані, що не дає змогу споживачу без належного технічного устаткування, встановити його кількість та якість, а саме фізико-хімічний склад. При цьому, фізико-хімічний склад природного газу є істотною умовою для його використання за призначенням. Компонентний склад газу, визначений хроматографічним методом за МВУ 045/05-2011, ДСТУ ISO 6974:2007 «Природний газ. Визначення складу із заданою невизначеністю методом газової хроматографії», ДСТУ 5542-87 «Гази горючі природні для промислового і комунально-побутового призначення. Технічні умови». При обґрунтуванні технічних (якісних) вимог до товару були використанні і роз’яснення НКРЕКП, що розміщено на його офіційному сайті за посиланням http://www.nerc.gov.ua/?id=19186. Відповідно до пункту 7 глави 3 розділу I Кодексу газорозподільних систем, затвердженого постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2494 (далі – Кодекс) якість природного газу, що надходить до ГРМ, та якість природного газу, що передається Оператором ГРМ у пунктах призначення, має відповідати вимогам цього Кодексу. По предмету закупівлі «Природний газ» відповідно до положень частини третьої статті 18 Закону№ 329-VIII вимоги до порядку вимірювання обсягів та визначення якості природного газу визначаються технічними регламентами та нормами, правилами і стандартами, що встановлюються і затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики в нафтогазовому комплексі, яким на сьогоднішній день є Міністерство енергетики та вугільної промисловостіУкраїни. Відтак, Учасник закупівлі на вимогу Замовника має забезпечити лабораторне дослідження щодо якісних показників (характеристик) товару та їх відповідності вимогам замовника, а також отримани безпосередньо учасником від вище вказаної лабораторії (договір з якої надається) паспортом якості природного газу на одну з попередніх партій поставок товару, яка здійснена безпосередньо учасником до кінцевого споживача, що підтверджується договором постачання природного газу даному споживачу, який також додається у складі тендерної пропозиції Учасника. Учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати документи, що підтверджують якість природного газу, показники в підтверджуючих документах повинні бути в діапазоні показників, що затверджені ДСТУ. 2. Розмір витрат природного газу: Перед оголошенням даної процедури проведено аналіз використання природного газу структурними підрозділами за жовтень-грудень 2019 і жовтень-грудень 2020 року і розраховано , що в середньому витрати природного газу на жовтень-грудень 2021 року складатимуть за адресами: м. Житомир вул. В.Бердичівська,64 – 2500 м3 м. Житомир вул. Гагаріна,55 – 15700 м3 Житомирська область м. Андрушівка вул. Тітова,2 – 3000 м3 Житомирська область м. Бердичів вул. Володимирська,12 – 300 м3 Житомирська область м. Малин вул. Тараскіна, 21 – 2500 м3 Житомирська область м. Баранівка вул. Тищенка,9 – 1000 м3 Житомирська область м. Олевськ пров. Промисловий,4А – 4000 м3 Житомирська область м. Коростишів вул. І.Богуна,42-а – 2500 м3 Разом орієнтовно необхідна кількість природного газу складає 31500 м3 3. Очікувана вартість природного газу: Для визначення очікуваної вартості предмету закупівлі було проведено моніторинг ринку постачальників, зокрема тих, які були зазначені на порталі публічних закупівель – https://prozorro.gov.ua/, модуль аналітики - https://bi.prozorro.org/ та https://clarity-project.info/. З метою розрахунку очікуваної вартості предмету закупівлі була використана методика визначення очікуваної вартості, яка затверджена наказом МЕРТ від 18.02.2020 № 275. Розрахунок здійснено з урахуванням вартості товару на ринках в межах затверджених кошторисних призначень на 2021 рік, відповідно до пп. 2 п. 1 розділу ІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Дана закупівля оголошена 17.08.2021 року. Перед оголошенням процедури було проведено моніторинг цін на природній газ на Українській енергетичній біржі. Станом на 02.08.2021 року вартість природного газу становила 18058,20 грн. за 1 тис м3 з ПДВ. Середньозважена ціна за результатами електронних біржових торгів на вересень склала 20324,36 грн. за 1 тис м3 з ПДВ. Враховуючи постійне підвищення ціни природнього газу на Українській енергетичній біржі при обрахунку очікуваної вартості природного газу було прийнято рішення обрахувати вартість по 20 грн. за 1 м3. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості розміщено на власному веб-сайті за адресою https://olc-zhitomir.org В.о. директора Юрій ЛУТАЙ Виконавець Остапенко О.Р. 0412-43-18-02
Повідомляємо, що тендерний комітет Державної установи «Житомирський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України» на отриманий висновок про результати моніторингу закупівлі «Природний газ», опублікований в електронній системі на закупівлю (згідно інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель за номером ID : UA-2021-08-17-008231-a) прийняв рішення, зважаючи на неможливість усунення виявлених порушень в тендерній документації та отримавши відповідь від ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС» про те, що учасник не буде оскаржувати рішення про дискваліфікацію та відмовляється від підписання договору про постачання природного газу, відміняє торги по закупівлі «Природний газ» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-17-008231-a) (Протокол №178 від 29 вересня 2021 року).