0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
475 170.00 UAH
Замовник
КП Яремчанський ліцей №1 Яремчанської міської ради Івано-Франківської області
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 17 вер. 11:35
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби (Івано-Франківська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Начальнику Західного офісу держаудитслужби Буковському Г.В. Про надання аргументованих причин неможливості усунення виявленого порушення Уповноваженою особою Яремчанського ліцею №1 Яремчанської міської ради Івано-Франкіської області Глібчук Л.І. уважно розглянуто та проаналізовано висновок про результати моніторингу (далі – Висновок) нашої закупівлі, зроблений підпорядкованим Вам Західним офісом Держаудитслужби. За результатами розгляду та аналізу наводимо аргументовані причини неможливості усунення виявленого порушення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-07-23-000724-a. У констатуючий частині Висновку, Західним офісом Держаудитслужби зазначено єдине наше порушення законодавства, а саме: «За результатами встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій). Проаналізувавши висновок та тендерну документацію надану ТОВ «ПРОМ.ЕНЕРГО.ПРОЕКТ» маємо наступне: 1. В складі тендерної документації ТОВ «ПРОМ.ЕНЕРГО.ПРОЕКТ» надали скан-копію аналогічного договору – «договір поставки №019-07.09.2020 від 07 вересня 2020 року» з зазначенням назви договору та адреси організації з якою укладено договір, номера договору та дати його укладання. Обладнання в договорі аналогічне нашому. 2. В складі тендерної пропозиції дійсно є керівництва без перекладу на українську мову, але запропоноване обладнання відповідає технічним вимогам та наш технічний спеціаліст зміг розібратися з роботою даних пристроїв. 3. В складі тендерної документації ТОВ «ПРОМ.ЕНЕРГО.ПРОЕКТ» надали скан копію довідки про відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» 4. В складі тендерної документації ТОВ «ПРОМ.ЕНЕРГО.ПРОЕКТ» надали скан копію довідки про підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до ст. 17 Закону. Головним фактором, який вплинув на обрання переможця, були повна відповідність технічним характеристикам закупівлі та найкраща вартість запропонованого обладнання. За станом на цей час, а саме з 25.08.2021 року – дати укладення договору №1 про закупівлю за державні кошти з переможцем процедури закупівлі ТОВ «ПРОМ.ЕНЕРГО.ПРОЕКТ», процедура закупівлі є вже завершеною та зареєстровано фінансове зобов’язання в казначействі, обладнання доставлене за адресою та готове до монтажу на об’єкті. Вказане обладнання в предметі закупівлі запроектоване та під нього отримані відповідні технічні умови, тому на переробку проекту необхідно виділення додаткових коштів, що не передбачені, а їх не має. У разі,якщо кошти, виділені із залишку освітньої субвенції, який склався на 01.01.2021 року та були перерозподілені на закупівлю обладнання, не будуть використані до кінця поточного року,повторного перерозподілу коштів не буде, таким чином, у нас не буде можливості здійснити закупівлю даного обладнання. Крім того,у вищезазначеному договорі, щодо якого Західний офіс Держаудитслужби пропонує нам, як Замовнику закупівлі «в межах законодавства вжити заходів розірвання договору», не передбачене право Замовника на ініціювання дострокового розірвання договору. Якщо розглянути питання «розірвання договору» «в межах законодавства», то, наприклад, згідно з вимогами статті 651 Підстави для зміни або розірвання договору Цивільного кодексу України: «1. Зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. 2. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. 3. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим». Слід зазначити, що наш контрагент – ТОВ «ПРОМ.ЕНЕРГО.ПРОЕКТ», не порушував укладений з ним відповідний договір тощо. Стосовно пропонування контрагенту ТОВ «ПРОМ.ЕНЕРГО.ПРОЕКТ» розірвати договір за згодою сторін, то слід враховувати, що у Рішенням Європейського суду з прав людини №29979/04 у справі «Рисовський проти України» від 20 жовтня 2011 року, було зазначено, що у разі коли йдеться про питання загального інтересу, зокрема, якщо справа впливає на такі основоположні права людини, як майнові права, державні органи повинні діяти вчасно та в належний і якомога послідовніший спосіб (принципу належного урядування»). Даний принцип не повинен перешкоджати державним органам виправляти випадкові помилки, навіть ті, причиною яких є їхня власна недбалість. З іншого боку, потреба виправити минулу «помилку» не повинна непропорційним чином втручатися в нове право набуте особою, яка покладалась на легітимність добросовісних дій державного органу. Ризик будь-якої помилки державного органу повинен покладатися на саму державу, а помилки не можуть виправлятися за рахунок осіб, яких вони стосуються». Підбиваючи підсумки, вважаємо за доцільне повідомити, що уповноважена особа неухильно дотримується принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, оголошених статтею 5 Закону, а саме: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності;відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та запобігання корупційним діям і зловживанням. З повагою уповноважена особа Л.І.Глібчук