0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
378 655.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 22 вер. 11:35
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області 10014, м.Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 12 ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 23.09.2021 року. 29 вересня 2021 р. Північним офісом Держаудитслужби (далі по тексту – орган держфінконтролю) оприлюднено висновок про результати моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2021-09-22-000026) щодо закупівлі Столи та шафи за ДК 021:2015: 39120000-9 ( Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи ) (ID закупівлі: UA-2021-08-19-002833-c). Згідно тексту даного висновку орган держфінконтролю зазначив про наявність порушення вимог частини 7 статті 33 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон), зокрема в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій). Відповідно до абз. 2 ч. 8 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що: «Протягом 5-ти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.». Враховуючи дане положення Закону та Висновок про результати моніторингу закупівлі Столи та шафи за ДК 021:2015: 39120000-9 ( Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи ) (ID закупівлі: UA-2021-08-19-002833-c). Державний університет «Житомирська політехніка» (далі – Університет) надає аргументовані заперечення до висновку. 1) Повідомляємо, що Університет не погоджується із описаними у висновку «порушеннями». Звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація Замовника містить підстави, встановлених пунктами 1, 7 частини 1 статті 17 Закону, дана інформація зазанчена в Додатку № 1 до Тенедрної документаці, а саме: « На підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 ч. 1 (крім пунктів 1 і 7) та ч. 2 ст. 17 Закону, учасник подає інформацію в довільній формі (однією довідкою в довільній формі) за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності)», ідпоівдно до ч.4.ст 17 Заокну « Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті» .Тому нами не було порушено вимогу пункту 2 частини 2 статті 22 Закону. 2) Щодо порушення абзацу першого частини третьої статті 22 Закону у пункті 13 розділу «Перелік документів, які надаються усіма Учасниками для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації» додатку 1 тендерної документації Замовником вимагається надання учасниками у складі тендерної пропозиції листа-гарантії про те, що вони у своїй діяльності дотримуються норм чинного законодавства України, зокрема, Указу Президента України від 16 вересня 2015р. №549/2015, рішення РНБО України від 2 вересня 2015 року, які втратили чинність, - необхідно зазначити, що посилання на нормативно правові акти носить суто інформативний характер, на підтвердження зазначеної інформації Замовником не вимагається надання жодних підтверджуючих документів, зазначена інформація не є кваліфікаційним критерієм або вимогою, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, тому не несе впливу на тендерні пропозиції учасників і не може розглядатись як порушення частини третьої Закону. Також звертаємо вашу увагу, що в додатку № 1 до тендерної документації зазначено : «Документи, які не передбачені Господарським кодексом та іншими діючими нормативно правовими актами для суб'єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції» тобто замовником не вимагалося подання листа-гарантії щодо дотримання учасниками норм законодавства України щодо застосування санкцій, зокрема, Указу Президента України від 16 вересня 2015 року № 549/2015 та рішення РНБО України від 2 вересня 2015 року. Посилання на нормативний акт, що втратив чинність є опискою, яку враховано та буде виправлено шляхом недопущення під час проведення закупівель в подальшому щодо зазначення чинного посилання на нормативно-правовий акт, а саме: Указу Президента України від 15.05.2017 № 133/2017 року.