0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
966 400.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 29 вер. 15:34
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України 28.09.2021 № 508 «Про початок моніторингу процедур закупівель» розпочато моніторинг закупівлі відділу освіти виконкому Тернівської районної в місті ради. Під час розпочатого моніторингу процедури закупівлі відділу освіти (далі – Замовник) ДК 021:2015 5510000-6 Молоко та вершки Молоко та вершки (Молоко ультрапастеризоване ж. не меньше 2,5%) через електронну систему закупівель 01.10.2021 надійшов запит про надання пояснень (далі – Запит), а саме про надання пояснень «…Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі». Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо пояснення на вищезазначений Запит. ПОЯСНЕННЯ: Предметом вищезазначеної закупівлі є «Молоко ультрапастеризоване ж. не меньше 2,5%» у обсязі, необхідному для забезпечення харчування дітей в закладах освіти Тернівського району міста Кривого Рогу. З метою забезпечення можливості закупівлі продукції провідним технологом централізованої бухгалтерії відділу освіти була розроблена специфікація до предмета закупівлі та визначені кількісні показники. Специфікація розроблена з урахуванням встановлених на законодавчому рівні вимог до харчування дітей в закладах освіти та діючих стандартів з виробництва, кількісні показники визначені виходячи з планової кількості дітей, які харчуються в закладах освіти замовника та норм споживання згідно з затвердженим примірним двотижневим меню. Відповідно до специфікації та кількісних показників предмета закупівлі (Додаток 3 до тендерної документації) технічні та якісні характеристики до предмета закупівлі визначені на підставі вимог таких документів: ДСТУ 2661: 2010 Молоко коров'яче питне. Загальні технічні умови; Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»; Закон України «Про дитяче харчування». Очікувана вартість закупівлі (далі – ОВЗ) визначена в порядку, передбаченому виробничими та організаційно-розпорядчими документами Замовника з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Також для визначення ОВЗ перед оголошенням процедури закупівлі було здійснено актуалізацію ОВЗ шляхом: - проведення аналізу закупівель відповідної продукції з відповідними та іншими технічними характеристиками в попередніх договорах відділу; - проведення аналізу цін на відповідну продукцію з відповідними та іншими технічними характеристиками в інтернет-ресурсах та продуктових крамницях; - проведення аналізу середньостатистичних цін по регіону на відповідну продукцію за даними Держстату. Розмір бюджетного призначення розраховано виходячи з середніх цін на відповідну продукцію, очікуваної (планової) кількості дітей, які харчуються в закладах освіти замовника та норм споживання згідно з затвердженим примірним двотижневим меню. Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту повідомляємо наступне: за технічних обставин не має можливості надати посилання на сторінку власного веб-сайту відділу освіти виконкому Тернівської районної у місті ради. На сьогоднішній день, дане питання вирішується.
Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України 28.09.2021 № 508 «Про початок моніторингу процедур закупівель» розпочато моніторинг закупівлі відділу освіти виконкому Тернівської районної в місті ради. Під час розпочатого моніторингу процедури закупівлі відділу освіти (далі – Замовник) ДК 021:2015 5510000-6 Молоко та вершки Молоко та вершки (Молоко ультрапастеризоване ж. не меньше 2,5%) через електронну систему закупівель 01.10.2021 надійшов запит про надання пояснень (далі – Запит), а саме про надання пояснень «…Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі». Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо пояснення на вищезазначений Запит. ПОЯСНЕННЯ: Предметом вищезазначеної закупівлі є «Молоко ультрапастеризоване ж. не меньше 2,5%» у обсязі, необхідному для забезпечення харчування дітей в закладах освіти Тернівського району міста Кривого Рогу. З метою забезпечення можливості закупівлі продукції провідним технологом централізованої бухгалтерії відділу освіти була розроблена специфікація до предмета закупівлі та визначені кількісні показники. Специфікація розроблена з урахуванням встановлених на законодавчому рівні вимог до харчування дітей в закладах освіти та діючих стандартів з виробництва, кількісні показники визначені виходячи з планової кількості дітей, які харчуються в закладах освіти замовника та норм споживання згідно з затвердженим примірним двотижневим меню. Відповідно до специфікації та кількісних показників предмета закупівлі (Додаток 3 до тендерної документації) технічні та якісні характеристики до предмета закупівлі визначені на підставі вимог таких документів: ДСТУ 2661: 2010 Молоко коров'яче питне. Загальні технічні умови; Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»; Закон України «Про дитяче харчування». Очікувана вартість закупівлі (далі – ОВЗ) визначена в порядку, передбаченому виробничими та організаційно-розпорядчими документами Замовника з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Також для визначення ОВЗ перед оголошенням процедури закупівлі було здійснено актуалізацію ОВЗ шляхом: - проведення аналізу закупівель відповідної продукції з відповідними та іншими технічними характеристиками в попередніх договорах відділу; - проведення аналізу цін на відповідну продукцію з відповідними та іншими технічними характеристиками в інтернет-ресурсах та продуктових крамницях; - проведення аналізу середньостатистичних цін по регіону на відповідну продукцію за даними Держстату. Розмір бюджетного призначення розраховано виходячи з середніх цін на відповідну продукцію, очікуваної (планової) кількості дітей, які харчуються в закладах освіти замовника та норм споживання згідно з затвердженим примірним двотижневим меню. Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту повідомляємо наступне: за технічних обставин не має можливості надати посилання на сторінку власного веб-сайту відділу освіти виконкому Тернівської районної у місті ради. На сьогоднішній день, дане питання вирішується.
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Пунктом 31 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Отже, згідно чинного законодавства України Замовники самостійно розробляють та затверджують тендерну документацію. Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено обов'язкові складові тендерної документації. Замовником було розроблено та затверджено тендерну документацію, що відповідаю Закону України «Про публічні закупівлі». Щодо запитуваної інформації надаємо пояснення наступного змісту: - Пунктом 2.11 тендерної документації встановлено, що Істотні умови Договору можуть бути змінені шляхом укладання додаткової угоди до даного Договору лише у випадках, прямо передбачених Законом України "Про публічні закупівлі". В такому разі, проект договору містить умови, що відповідають Закону України «Про публічні закупівлі». В наступних закупівлях Замовником буде враховано вказану вами інформацію під час складання тендерної документації. - Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що учасники мають надати заповнену форму «тендерна пропозиція» згідно Додатку 5 тендерної документації. В п. 1 Додатку 5 тендерної документації Учасники мають самостійно вказати строк дії тендерної пропозиції із врахуванням тендерної документації. В такому разі, розбіжності в частині визначення строку дії тендерної пропозиції між пунктом 4 розділу 3 тендерної документації та пунктом 2 форми «Тендерна пропозиція», яка є Додатком 5 до ТД, так як Учасники повинні заповнити форму «тендерна пропозиція» згідно додатку 5, в тому числі вказати строк дії тендерної пропозиції із врахуванням п. 4 розділу 3 тендерної документації. В наступних закупівлях Замовником буде враховано вказану вами інформацію під час складання тендерної документації. - частиною 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» Перед початком електронного аукціону автоматично розкривається інформація про ціни/приведені ціни тендерних пропозицій/пропозицій. Розкриття тендерних пропозицій/пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям/умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а також з інформацією та документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель одразу після завершення електронного аукціону. Вказавши в пункті 1 розділу V тендерної документації наступне формулювання «Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціон» Замовник в першу чергу, мав на меті акцентувати увагу, що оцінка тендерних пропозицій проводиться шляхом проведення аукціну. Додатково звертаємо увагу, що далі по тексту тендерної документації вказано інформацію про аукціон. Отже, Замовник посилаючись на ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» не було зазначено про визначення критеріїв та методики оцінки. Крім того, інформація про критерії та методити оцінки вказана вище в пункті 1 розділу V тендерної документації без будь-якого посилання на норми чинного законодавства України, зокрема «Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%)». В наступних закупівлях Замовником буде враховано вказану вами інформацію під час складання тендерної документації. Щодо тендерної пропозиції Переможця – ФОП Жадан В. Г. повідомляємо, що частиною 6 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. В складі тендерної пропозиції Переможця ФОП Жадан В. Г. Надано технічний паспорт (декаларація виробника (посвідчення про якість), що містить інформацію про відповідність запропонованого товару ДСТУ 2661-2010, в тому числі за органолептичними показниками (колонка 6 наданого технічного паспорту «Органалептична оцінка ч/м»). Отже, згідно чинного законодавства України в складі тендерної пропозиції Переможця надано технічний паспорт, що підтверджує відповідність запропонованого товару ДСТУ 2661-2010, в тому числі за органолептичними показниками (колонка 6 наданого технічного паспорту «Органалептична оцінка ч/м»). В такому разі, Переможцем виконано вимоги тендерної документації в повному обсязі та під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Жадан В. Г. Замовником було враховано норми Закону України «Про публічні закупівлі».
Пунктом 31 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Отже, згідно чинного законодавства України Замовники самостійно розробляють та затверджують тендерну документацію. Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено обов'язкові складові тендерної документації. Замовником було розроблено та затверджено тендерну документацію, що відповідаю Закону України «Про публічні закупівлі». Щодо запитуваної інформації надаємо пояснення наступного змісту: - Пунктом 2.11 тендерної документації встановлено, що Істотні умови Договору можуть бути змінені шляхом укладання додаткової угоди до даного Договору лише у випадках, прямо передбачених Законом України "Про публічні закупівлі". В такому разі, проект договору містить умови, що відповідають Закону України «Про публічні закупівлі». В наступних закупівлях Замовником буде враховано вказану вами інформацію під час складання тендерної документації. - Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що учасники мають надати заповнену форму «тендерна пропозиція» згідно Додатку 5 тендерної документації. В п. 1 Додатку 5 тендерної документації Учасники мають самостійно вказати строк дії тендерної пропозиції із врахуванням тендерної документації. В такому разі, розбіжності в частині визначення строку дії тендерної пропозиції між пунктом 4 розділу 3 тендерної документації та пунктом 2 форми «Тендерна пропозиція», яка є Додатком 5 до ТД, так як Учасники повинні заповнити форму «тендерна пропозиція» згідно додатку 5, в тому числі вказати строк дії тендерної пропозиції із врахуванням п. 4 розділу 3 тендерної документації. В наступних закупівлях Замовником буде враховано вказану вами інформацію під час складання тендерної документації. - частиною 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» Перед початком електронного аукціону автоматично розкривається інформація про ціни/приведені ціни тендерних пропозицій/пропозицій. Розкриття тендерних пропозицій/пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям/умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а також з інформацією та документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель одразу після завершення електронного аукціону. Вказавши в пункті 1 розділу V тендерної документації наступне формулювання «Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціон» Замовник в першу чергу, мав на меті акцентувати увагу, що оцінка тендерних пропозицій проводиться шляхом проведення аукціну. Додатково звертаємо увагу, що далі по тексту тендерної документації вказано інформацію про аукціон. Отже, Замовник посилаючись на ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» не було зазначено про визначення критеріїв та методики оцінки. Крім того, інформація про критерії та методити оцінки вказана вище в пункті 1 розділу V тендерної документації без будь-якого посилання на норми чинного законодавства України, зокрема «Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%)». В наступних закупівлях Замовником буде враховано вказану вами інформацію під час складання тендерної документації. Щодо тендерної пропозиції Переможця – ФОП Жадан В. Г. повідомляємо, що частиною 6 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. В складі тендерної пропозиції Переможця ФОП Жадан В. Г. Надано технічний паспорт (декаларація виробника (посвідчення про якість), що містить інформацію про відповідність запропонованого товару ДСТУ 2661-2010, в тому числі за органолептичними показниками (колонка 6 наданого технічного паспорту «Органалептична оцінка ч/м»). Отже, згідно чинного законодавства України в складі тендерної пропозиції Переможця надано технічний паспорт, що підтверджує відповідність запропонованого товару ДСТУ 2661-2010, в тому числі за органолептичними показниками (колонка 6 наданого технічного паспорту «Органалептична оцінка ч/м»). В такому разі, Переможцем виконано вимоги тендерної документації в повному обсязі та під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Жадан В. Г. Замовником було враховано норми Закону України «Про публічні закупівлі».
Постанова щодо закриття адміністративного правопорушення
Замовником надаються аргументовані заперечення по висновку наступного змісту: - Пунктом 2.11 тендерної документації встановлено, що Істотні умови Договору можуть бути змінені шляхом укладання додаткової угоди до даного Договору лише у випадках, прямо передбачених Законом України "Про публічні закупівлі". В такому разі, проект договору містить умови, що відповідають Закону України «Про публічні закупівлі». - Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що учасники мають надати заповнену форму «тендерна пропозиція» згідно Додатку 5 тендерної документації. В п. 1 Додатку 5 тендерної документації Учасники мають самостійно вказати строк дії тендерної пропозиції із врахуванням тендерної документації. В такому разі, розбіжності в частині визначення строку дії тендерної пропозиції між пунктом 4 розділу 3 тендерної документації та пунктом 2 форми «Тендерна пропозиція», яка є Додатком 5 до ТД, так як Учасники повинні заповнити форму «тендерна пропозиція» згідно додатку 5, в тому числі вказати строк дії тендерної пропозиції із врахуванням п. 4 розділу 3 тендерної документації. - частиною 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» Перед початком електронного аукціону автоматично розкривається інформація про ціни/приведені ціни тендерних пропозицій/пропозицій. Розкриття тендерних пропозицій/пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям/умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а також з інформацією та документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель одразу після завершення електронного аукціону. Вказавши в пункті 1 розділу V тендерної документації наступне формулювання «Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціон» Замовник в першу чергу, мав на меті акцентувати увагу, що оцінка тендерних пропозицій проводиться шляхом проведення аукціну. Додатково звертаємо увагу, що далі по тексту тендерної документації вказано інформацію про аукціон. Отже, Замовник посилаючись на ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» не було зазначено про визначення критеріїв та методики оцінки. Крім того, інформація про критерії та методики оцінки вказана вище в пункті 1 розділу V тендерної документації без будь-якого посилання на норми чинного законодавства України, зокрема «Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%)». - в складі тендерної пропозиції Переможця ФОП Жадан В. Г. Надано довідку Вихідний номер БН від 02.08.2021, що містить інформацію про (фактичне місце розташування обладнання та матеріально-технічної бази (складського приміщення) - м. Кропивницький, вул. Є. Маланюка, 25. Транспортні засоби знаходяться за адресою - м. Кропивницький, вул. Є. Маланюка, 25, що вказана в довідці та наведена в акті, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин» (виданого не раніше вересня 2020 року) для підтвердження відповідності транспортних засобів та складського приміщення відповідно Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 за № 447 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин». В такому разі, тендерна пропозиція Переможця містить інформацію про фактичне місце розташування обладнання та матеріально-технічної бази (складського приміщення) - м. Кропивницький, вул. Є. Маланюка, 25, в тому числі автотранспортні засоби. - по-перше, Замовником не було встановлено в тендерній документації вимоги щодо кількості автомобілів для поставки товару, що предметом закупівлі. В такому разі, достатньо для поставки товару, що є предметом закупівлі, одного транспортного засобу, інформацію про який вказано в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та акі, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин» (виданого не раніше вересня 2020 року) для підтвердження відповідності транспортних засобів та складського приміщення відповідно Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 за № 447 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин», акті, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР відповідно Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 за № 446 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР» (виданого не раніше вересня 2020 року). По-друге, надані акти містять повну інформацію щодо холодильних камер, що будуть використані для зберігання предмету закупівлі (інформація вказана на перших сторінках актів, що надані в складі тендерної пропозиції). - частиною 6 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. В складі тендерної пропозиції Переможця ФОП Жадан В. Г. Надано технічний паспорт (декларація виробника (посвідчення про якість), що містить інформацію про відповідність запропонованого товару ДСТУ 2661-2010, в тому числі за органолептичними показниками (колонка 6 наданого технічного паспорту «Органалептична оцінка ч/м»). Отже, згідно чинного законодавства України в складі тендерної пропозиції Переможця надано технічний паспорт, що підтверджує відповідність запропонованого товару ДСТУ 2661-2010, в тому числі за органолептичними показниками (колонка 6 наданого технічного паспорту «Органалептична оцінка ч/м»). В такому разі, Переможцем виконано вимоги тендерної документації в повному обсязі та під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Жадан В. Г. Замовником було враховано норми Закону України «Про публічні закупівлі». - Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту відділу освіти виконкому Тернівської районної у місті ради з інформацією щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://drive.google.com/file/d/184ciklvTvOzxJQYzgqi443Nd5k445Srg/view Отже, Замовником було дотримано чинне законодавство України під час проведення процедури закупівлі за номером UA-2021-07-20-002224-a. Щодо укладення додаткової угоди про розірвання договору повідомляємо наступне. Відповідно до статті 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї зі сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є, відповідно, розірваним або зміненим. Вимога розірвати договір про закупівлю з переможцем публічної закупівлі, який сумлінно виконується сторонами, може призвести до безпідставного порушення майнових прав господарюючих суб’єктів — сторін договору про закупівлю. Зауважуємо, що господарський договір, укладений між юридичними особами, може бути розірваний лише за згодою сторін або в судовому порядку, але для цього повинні бути причини. На даний час договір про закупівлю виконується в повному обсязі, претензії щодо якості, кількості в замовника відсутні, а тому відсутні будь-які підстави для розірвання договору про закупівлю в односторонньому порядку.