0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
7 883 333.33 грн.
Знайдено порушення
Дата: 1 жовт. 15:08
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом: «Послуги з капітального ремонту контейнерного перевантажувача № 2 інв.№ 38611 (UA-2021-07-13-009438-c) стосовно запиту Державної аудиторської служби України, оприлюдненого в електронній системі закупівель 13.10.2021 року, надаємо наступні пояснення. 1. Стосовно обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості, та розміщення цієї інформації на власному веб-сайті. Обгрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначяється наступним чином: Для забезпечення технічно справної експлуатації перевантажувальної техніки, в т.ч. й ПКП-2, згідно вимог «Правил технічної експлуатації підіймально-транспортного обладнання морських портів (КНД 31.4.002-96)» виходячи з технічного стану плануються проведення їх ремонтів з відображенням у календарних план-графіках ремонтів. Безпосередньо перед постановкою перевантажувальної техніки в ремонт відбувається уточнення об’ємів робіт та складаються відповідні дефектні та ремонтні відомості, на підставі яких складається перелік послуг та перелік ЗЗЧ необхідних для ремонту. Після проведення моніторингу ринку згідно переліку послуг та переліку ЗЗЧ формується середня вартість предмета закупівлі. Згідно з частиною 4 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.» Таким чином, розміщення такої інформації на власному веб-сайті є правом а не обов’язком Замовника. Наше підприємство таку інформацію на власному веб-сайті не розміщує. 2. Стосовно річного плану закупівель. В оголошенні вказана очікувана вартість зазначеної закупівлі - 7883333,33 грн. без ПДВ. У формі річного плану закупівель на 2021 рік вказано очікувану вартість закупівлі 9460000,00 грн. з ПДВ. В річному плані ми зазначаємо очікувану вартість повну, тобто з урахуванням всіх податків та зборів, в тому числі ПДВ. Навіть якщо потім оголошуємо закупівлю без ПДВ. 3. Стосовно вартості договору та нарахування ПДВ на вартість пропозиції. Процедуру закупівлі оголошено з очікуваною вартістю «без ПДВ». Учасники процедури подавали свої пропозиції «без ПДВ». Згідно з частиною 4 тендерної документації – «Якщо Переможець є платником ПДВ, при укладанні договору на загальну вартість пропозиції (без ПДВ) буде нараховано ПДВ.» Також, в частині 3 проекту договору «Вартість договору» (Додаток №3 до тендерної документації) вказано: «3.1. Загальна вартість Договору згідно ________ (Додаток №__), складає: _____ грн. ( _____ грн. ____ коп.), з урахуванням ПДВ: ___ грн. (у разі сплати)» У повній відповідності з вищевказаними умовами вартість договору від 16.09.2021 №20-17/21/372 укладеного з переможцем торгів - 8292000,00 грн. з ПДВ, що відповідає змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі 6910000,00 грн. без ПДВ. Вищевказана інформація жодним чином не суперечить вимогам законодавства та частини 3 статті 22 Закону, в якій зазначено, що «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тендерна документація може містити правила зазначення в договорі про закупівлю грошового еквівалента в національній чи іноземній валюті за офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату проведення електронного аукціону.» Всі закупівлі ДП «Маріупольський морський торговельний порт» здійснює у повній відповідності з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», та з додержанням принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія, ефективність та пропорційність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; - запобігання корупційним діям і зловживанням.
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом: «Послуги з капітального ремонту контейнерного перевантажувача № 2 інв.№ 38611 (UA-2021-07-13-009438-c) стосовно запиту Державної аудиторської служби України, оприлюдненого в електронній системі закупівель 13.10.2021 року, надаємо наступні пояснення. 1. Стосовно обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості, та розміщення цієї інформації на власному веб-сайті. Обгрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначяється наступним чином: Для забезпечення технічно справної експлуатації перевантажувальної техніки, в т.ч. й ПКП-2, згідно вимог «Правил технічної експлуатації підіймально-транспортного обладнання морських портів (КНД 31.4.002-96)» виходячи з технічного стану плануються проведення їх ремонтів з відображенням у календарних план-графіках ремонтів. Безпосередньо перед постановкою перевантажувальної техніки в ремонт відбувається уточнення об’ємів робіт та складаються відповідні дефектні та ремонтні відомості, на підставі яких складається перелік послуг та перелік ЗЗЧ необхідних для ремонту. Після проведення моніторингу ринку згідно переліку послуг та переліку ЗЗЧ формується середня вартість предмета закупівлі. Згідно з частиною 4 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.» Таким чином, розміщення такої інформації на власному веб-сайті є правом а не обов’язком Замовника. Наше підприємство таку інформацію на власному веб-сайті не розміщує. 2. Стосовно річного плану закупівель. В оголошенні вказана очікувана вартість зазначеної закупівлі - 7883333,33 грн. без ПДВ. У формі річного плану закупівель на 2021 рік вказано очікувану вартість закупівлі 9460000,00 грн. з ПДВ. В річному плані ми зазначаємо очікувану вартість повну, тобто з урахуванням всіх податків та зборів, в тому числі ПДВ. Навіть якщо потім оголошуємо закупівлю без ПДВ. 3. Стосовно вартості договору та нарахування ПДВ на вартість пропозиції. Процедуру закупівлі оголошено з очікуваною вартістю «без ПДВ». Учасники процедури подавали свої пропозиції «без ПДВ». Згідно з частиною 4 тендерної документації – «Якщо Переможець є платником ПДВ, при укладанні договору на загальну вартість пропозиції (без ПДВ) буде нараховано ПДВ.» Також, в частині 3 проекту договору «Вартість договору» (Додаток №3 до тендерної документації) вказано: «3.1. Загальна вартість Договору згідно ________ (Додаток №__), складає: _____ грн. ( _____ грн. ____ коп.), з урахуванням ПДВ: ___ грн. (у разі сплати)» У повній відповідності з вищевказаними умовами вартість договору від 16.09.2021 №20-17/21/372 укладеного з переможцем торгів - 8292000,00 грн. з ПДВ, що відповідає змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі 6910000,00 грн. без ПДВ. Вищевказана інформація жодним чином не суперечить вимогам законодавства та частини 3 статті 22 Закону, в якій зазначено, що «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тендерна документація може містити правила зазначення в договорі про закупівлю грошового еквівалента в національній чи іноземній валюті за офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату проведення електронного аукціону.» Всі закупівлі ДП «Маріупольський морський торговельний порт» здійснює у повній відповідності з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», та з додержанням принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія, ефективність та пропорційність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; - запобігання корупційним діям і зловживанням.
Цим повідомляємо, що 10.11.2021 року подана позовна заява №18-02-08/202 до Донецького окружного адміністративного суду. Номер та дату провадження зазначимо в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження .
![]() |
sign.p7s
p7s,
|
|
![]() |
Позовна заява
pdf,
|
|
![]() |
Повідомлення щодо подання позовної заяви
pdf,
|
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Аргументовані заперечення стосовно висновків моніторингу UA-M-2021-10-01-000047 I. Стосовно відображення інформації, документів передбачених пунктом 41 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (повідомляємо, що ця інформація розміщена на власному веб-сайті ДП «ММТП» (https://www.marport.net/uk/dovidkova-informatsiia/insha-informatsiia). Пояснення по першому запиту були надані з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» в зв’язку з тим, що в запиті не було посилання на вищевказану постанову. II. Стосовно проведення процедури закупівлі не у відповідності до річного плану закупівлі, та укладення договору з Переможцем. По-перше, відповідно до принципів здійснення публічних закупівель замовник має забезпечити рівні умови для всіх учасників (резидентів та нерезидентів) всіх форм власності та організаційно-правових форм, що беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях. Керуючись принципами, викладеними в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», під час оголошення закупівель в системі електронних закупівель ProZorro (на торговому майданчику https://www.dzo.com.ua) Замовником вказана очікувана вартість закупівлі без врахування ПДВ, чим забезпечено єдиний недискримінаційний підхід до всіх учасників процедур закупівель, з метою виключення преференцій учасникам, які не є платниками податку на додану вартість (платники єдиного податку, нерезиденти, інш.), по відношенню до учасників, які є платниками податку на додану вартість. В оголошенні вказана очікувана вартість зазначеної закупівлі - 7883333,33 грн. без ПДВ. У формі річного плану закупівлі на 2021 рік вказано очікувану вартість закупівлі 9460000,00 грн. з ПДВ. В річному плані ми зазначаємо очікувану вартість повну, тобто з урахуванням всіх податків та зборів, в тому числі ПДВ. Навіть якщо потім оголошуємо закупівлю без ПДВ. При цьому, в тендерній документації передбачено, що тендерна пропозиція подається учасником торгів за формою, наведеною в Додатку №2 до тендерної документації. В графі «Ціна» зазначається загальна вартість предмету закупівлі - стартова сума аукціону (ціна пропозиції без урахування ПДВ). Аукціон також здійснюється за ціновими пропозиціями без урахування ПДВ. Згідно з частиною 4 тендерної документації – «Якщо Переможець є платником ПДВ, при укладанні договору на загальну вартість пропозиції (без ПДВ) буде нараховано ПДВ.» Також, в частині 3 проекту договору «Вартість договору» (Додаток №3 до тендерної документації) вказано: «3.1. Загальна вартість Договору згідно ________ (Додаток №__), складає: _____ грн. ( _____ грн. ____ коп.), з урахуванням ПДВ: ___ грн. (у разі сплати)» У повній відповідності з вищевказаними умовами вартість договору від 16.09.2021 №20-17/21/372 укладеного з переможцем торгів - 8292000,00 грн. з ПДВ, що відповідає змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі 6910000,00 грн. без ПДВ. Вищевказана інформація жодним чином не суперечить вимогам законодавства та частини 3 статті 22 Закону, в якій зазначено, що «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тендерна документація може містити правила зазначення в договорі про закупівлю грошового еквівалента в національній чи іноземній валюті за офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату проведення електронного аукціону.» Одне з додаткових роз’яснень можна знайти в PROZORRO ІНФОБОКС - стаття «ЯК ВИГІДНІШЕ ОГОЛОСИТИ ЗАКУПІВЛЮ: З ПДВ ЧИ БЕЗ ПДВ» (https://infobox.prozorro.org/articles/yak-vigidnishe-ogolositi-zakupivlyu-z-pdv-chi-bez-pdv) в якій пояснена і наша ситуація, коли Замовник є платником ПДВ, то він зможе включити суму податку в податковий кредит і таким чином компенсувати різницю в пропозиціях між постачальниками платниками і неплатниками ПДВ. Для цього замовник платник ПДВ може оголосити закупівлі без ПДВ. А в річному плані підприємства зазначається очікувана вартість повна, тобто з урахуванням всіх податків та зборів, в тому числі ПДВ. Навіть якщо потім оголошується закупівля без ПДВ. Окрім того, звертаємо увагу на рішення Верховного суду у справі № 915/105/18 (http://reyestr.court.gov.ua/Review/80685053) за позовом Першого заступника прокурора Миколаївської області до 1) Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" в особі Миколаївської філії Державного підприємства "Адміністрація морських портів України", 2) Товариства з обмеженою відповідальністю "ГІДРОБУД Україна" про визнання рішень тендерного комітету та договору в якому зазначено, що різниця між тендерною пропозицією без ПДВ та ціною в договорі з ПДВ, не є порушенням, а також рішення Верховного суду від 28 квітня 2020 року у справі № 904/1143/19 (http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/89108852). По-друге, окремо слід зазначити, що складання річного плану є передумовою здійснення процедур закупівель, визначених Законом та передує їх проведенню. Проводити планування та визначати орієнтовну суму закупівлі замовник може без затвердженого кошторису. Оголошення закупівлі UA-2021-07-13-009438-с здійснювалось з урахуванням затвердженого кошторису та моніторингу цін на ринку на основі актуальних даних перед початком оголошення закупівлі, що жодним чином не порушує ч. 1 статті 4 Закону, оскільки очікувана вартість предмета закупівлі зазначена в оголошенні без урахування ПДВ не перевищує очікувану вартість зазначену у формі річного плану закупівель UA-P-2021-07-13-001081-а та відповідає вимогам п. 2 ч. 1 ст. 5 Закону максимальна економія, ефективність та пропорційність. По-третє, відповідно до ч. 4 ст. 4 Закону для підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення ст. 5 Закону. Згідно з ч.1 ст.20 закону відкриті торги є основною процедурою закупівлі. Статтею 21 Закону визначено порядок інформування про проведення відкритих торгів. В п. 4 ч. 2 ст. 21 Закону передбачено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію зокрема «очікувану вартість предмета закупівлі» без посилання відповідно до річного плану, на підставі чого можна зробити висновок, що норма очікувана вартість є диспозитивною нормою права, а не імперативною. Разом з тим слід зазначити, що відповідно до ст. 22 Закону відсутня вимога, що очікувана вартість закупівлі зазначається у Тендерній документації. Враховуючи вище викладене замовник керується вимогами Закону, дотримується його норм та принципів проведення публічних закупівель, а описане Державною Аудиторською службою України порушення частини першої статті 4 Закону, що очікувана вартість закупівлі UA-2021-07-13-009438-с в оголошенні та тендерній документації не відповідає очікуваній вартості, що зазначена у річному плані UA-P-2021-07-13-001081-а, є необґрунтованим та не доведеним.
Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Переносний комплекс медичного обладнання та засобів комунікації з програмним забезпеч...
33 880 000 00 грн
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладн...
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього о...
1 500 000 00 грн